Bekijk originele versie : Rob de Nijs zingt "Inch'Allah"
Net was het liedje "Inch'Allah" van Rob de Nijs op de radio. Leuk liedje voor een Hollander. Zit ook Arabische melodie in alleen de text was een beetje vaag. Hij zingt over 1001 nachten, dan ineens over moskeeen en tempels en dan over Jeruzalem. In het refreintje zingt ie 10x Inch'Allah achter elkaar.
Wat vinden jullie hiervan?
Net was het liedje "Inch'Allah" van Rob de Nijs op de radio. Leuk liedje voor een Hollander. Zit ook Arabische melodie in alleen de text was een beetje vaag. Hij zingt over 1001 nachten, dan ineens over moskeeen en tempels en dan over Jeruzalem. In het refreintje zingt ie 10x Inch'Allah achter elkaar.
Wat vinden jullie hiervan?
Rob de Nijs weet niet waarover hij zingt. Deze ongelovige christenhond moet met zijn poten van jullie heilige teksten afblijven.
Smirnoff
05-01-2005, 11:41
Misschien kan 'ie' vervolgd worden voor godslastering?
Honderd_Procent
05-01-2005, 14:46
Rob de Nijs doet aan etno marketing.
Wtf :maf2:
Rob de nijs? :moe:
Wat Honderd_Procent al zegt; etno marketing :o
Alles wat islamitisch/buitenlands is slaat aan :o
killalot
05-01-2005, 15:27
Misschien heeft ie zick bekeerd tot het Allahisme?
''Inch'Allah'' ? De vraag die nu rijst is; gelooft hij hier ook in ?
Smirnoff
05-01-2005, 15:36
Misschien heeft ie zick bekeerd tot het Allahisme?
Zal 'ie' een goed gesprek hebben gehad met BerberDude?
BerberDude? Is dat die forum-lid die de Islam 'n moderne jasje wilde geven? Wat 'n opluchting dat die verbannen is.
Teruggekeerd als Roekoo :moe:
Wat een kneus, zeg. Allahisme. Hoe kom je erop :maf3:
Hij zit teveel aan die marokkaanse wiet :jammer:
Selima_1986
05-01-2005, 15:50
ik wil het wel ff hore , heeft iemand het toevallig ?
Rebel_1963
05-01-2005, 17:02
Ik heb lied nog niet gehoord. Maar waarom zingt hij dat eigenlijk?
Trouwens, tijdens de feestdagen hoorde ik een nummer van Queen, en ik hoorde tot drie keer toe, bismillah.
Ik heb lied nog niet gehoord. Maar waarom zingt hij dat eigenlijk?
Trouwens, tijdens de feestdagen hoorde ik een nummer van Queen, en ik hoorde tot drie keer toe, bismillah.
Jep, Freddie was een moslim, maar was ook homo, drugsverslaafd, en aidslijder....
Latex.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.