Bekijk originele versie : ..::(Tips) Hoe laat ik mijn make-up niet opvallen::..
SuperSabra
05-01-2005, 11:06
Hoe laat ik mijn makeup niet opvallen!
Ik zou je aanraden om alleen wat mascara op te doen, vooral als ge hele grote ogen hebt! Lichte matte kleuren zijn ook erg mooi en zo komen je ogen heel mooi uit. Voor de rest zou ik een mooie, neutrale lipgloss op doen. Zo valt je make-up ook niet zo op. Probeer het eens en je zult zien dat het niet opvalt, maar dat je toch absoluut een très subtiel verschil ziet.
Succes!
Supersabra heeft antwoord op al uw schoonheidsvragen!
van welke site heb je al "je tips" :moe:
SuperSabra
05-01-2005, 12:58
van welke site heb je al "je tips" :moe:
Sabra's site:moe:
lepa_brena
06-01-2005, 01:26
t valt me nogal op dat ene damelza zich nogal als een wannabe model/vissagiste/ lifestyle deskundige in spe opstelt.
Soms vraag ik me af of je aandacht te kort komt, en je graag wilt dat mensen vragen aan je stellen over je vermeende ''modellencarriere'', of dat ze je juist complimenteren of dat ze je om advies vragen.
Ik moet je zeggen dat het me een tijdje geleden al is opgevallen, maar ik dacht dat ik spoken zag en heb er verder geen aandacht aan besteed. Totdat ik dit zag en je denigrerende opmerking las.
Nou weet je wat Damelza, ik ga je eens aandacht geven, is je dag ook meteen weer goed. :rolleyes:
Vertel eens:
Wat is jou ''professionele'' mening op dit gebied, en wat raad jij ons, onwetenden, aan qua make-up, zodat we er ''net zo leuk uitzien als jij'' ? :maf:
(damn, jij blij)
maghrebgirl20
06-01-2005, 11:44
t valt me nogal op dat ene damelza zich nogal als een wannabe model/vissagiste/ lifestyle deskundige in spe opstelt.
Soms vraag ik me af of je aandacht te kort komt, en je graag wilt dat mensen vragen aan je stellen over je vermeende ''moddelencarriere'', of dat ze je juist complimenteren of dat ze je om advies vragen.
Ik moet je zeggen dat het me een tijdje geleden al is opgevallen, maar ik dacht dat ik spoken zag en heb er verder geen aandacht aan besteed. Totdat ik dit zag en je denigrerende opmerking las.
Nou weet je wat Damelza ik ga je eens aandacht geven, is je dag ook meteen weer goed. :rolleyes:
Wat is jou 'professionele' mening op dit gebied, en wat raad jij ons, onwetenden, aan qua make-up, zodat we er 'net zo leuk uitzien als jij' :maf:
(damn, jij blij)
:hihi:
SuperSabra
06-01-2005, 13:42
:lol::lol:
Woellah was mij ook al opgevallen, dacht da ik de enige was maar NEE dus!!!
Ach sommige mensen vertellen alles om maar zoveel mogelijk op te vallen:jammer:
Soms vraag ik me af of je aandacht te kort komt, en je graag wilt dat mensen vragen aan je stellen over je vermeende ''moddelencarriere'', of dat ze je juist complimenteren of dat ze je om advies vragen.
Nou weet je wat Damelza ik ga je eens aandacht geven, is je dag ook meteen weer goed. :rolleyes:
Wat is jou 'professionele' mening op dit gebied, en wat raad jij ons, onwetenden, aan qua make-up, zodat we er 'net zo leuk uitzien als jij' :maf:
(damn, jij blij)
:lol:..
Nou damelza..
VErtel..
maghrebgirl20
06-01-2005, 18:56
sprakeloos :maf:
lepa_brena
06-01-2005, 23:14
:) NOu idd missmagreb daar lijkt het zeker wel op.
Ben blij dat het meer dames is opgevallen! Tis pure arrogantie en egoisme wat dit meisje uitstraalt. Niet te geloven, net niet letterlijk! :(
Belachelijk en vooral irritant
maghrebgirl20
09-01-2005, 20:00
:) NOu idd missmagreb daar lijkt het zeker wel op.
Ben blij dat het meer dames is opgevallen! Tis pure arrogantie en egoisme wat dit meisje uitstraalt. Niet te geloven, net niet letterlijk! :(
Belachelijk en vooral irritant
beetje zielig als iemand zich zo gedraagt :ego:
maar ja blijkbaar is ze toch niet zo stoer, want ze reageert nie meer. :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.