Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje??

Pagina's : [1] 2

DOUNIA22
27-01-2003, 10:42

Salam iedereen, Wou gewoon eens vragen aan iedereen die een relatie heeft of heeft gehad aan wat je kan zien dat je vriend/vriendin het met je meent en dus serieus is????? Wat betreft trouwen dat weet ik ook dat hij het dan meent maar ik denk dat toch bijna iedereeen eerst omgaat en dan indien het klikt de stap zet om te trouwen dus laat trouwen even aan de kant.Die stap zet je niet zomaar op 1 2 3. Veel liefs Dounia

Safia21
27-01-2003, 10:49
Origineel gepost door DOUNIA22 Salam iedereen, Wou gewoon eens vragen aan iedereen die een relatie heeft of heeft gehad aan wat je kan zien dat je vriend/vriendin het met je meent en dus serieus is????? Wat betreft trouwen dat weet ik ook dat hij het dan meent maar ik denk dat toch bijna iedereeen eerst omgaat en dan indien het klikt de stap zet om te trouwen dus laat trouwen even aan de kant.Die stap zet je niet zomaar op 1 2 3. Veel liefs Dounia Je kunt niet zien aan iemand of hij/zij serieus met je is, hoe erg je dat ook wilt weten, je kunt het vragen, maar of je dan een eerlijk antoord krijgt dat weet je niet. Je kunt het beste geen relatie aangaan, zo voorkom je dat je na lange tijd lief en leed met iemand gedeeld te hebben, aan de kant wordt gezet Meent een jongen het echt met jou, dan komt ie om je hand vragen, dat wil nog niet zeggen dat je meteen moet trouwen, maar zo kun je op een toegestane manier ( Met Maghram uiteraard) een relatie hebben Hoop dat je hier iets aan hebt Liefs Safia

-xxx-Rachida
27-01-2003, 10:59
al ik een relatie zou hebben??? hmmmm dan.......http://www.raichu.de/Smilies/gewitter.gif

Safia21
27-01-2003, 11:01
Origineel gepost door -xxx-Rachida al ik een relatie zou hebben??? hmmmm dan....... http://www.raichu.de/Smilies/gewitter.gif Je hebt natuurlijk ook relaties die wel toegestaan zijn!

ferozkalloe34
27-01-2003, 11:03

relatie,s bah

NadorPrins
27-01-2003, 11:07
nou aan mij kun je dat wel zien en zelfs merken!!

DOUNIA22
27-01-2003, 11:20
Sorry dat ik het moet zeggen maar als je de dag van vandaag kijkt wie er al dan niet een relatie heeft dan zal je nog wel verschieten hoor,ik bedoel ik ben 22 en dit is mijn 1ste relatie en hamdoellah heb een pracht van een jongen echt waar die het meent en veel over trouwen praat en wil komen maar omdat ik het een grote stap vind wil ik gewoon eens jullie meningen daarover maar ik vind dat er toch wel mensen zijn die hierover hypoctiet doen zehma haram enz enz...Ik ben geen relatie begonnen om te spelen maar om er iets serieus van te maken indien het mogelijk is dus hou op met dat onzin want daar kan ik niet mee om. Heb veel meisejs gekend die zo reageren op zulke dingen maar uiteindelijk doen ze veel erger hoor dus geef gewoon je mening op een volwassenen manier en hang aub allamaal niet de heilige uit als je begrijpt wat ik bedoel.Ik wil hier zeker niemand mee aanvallen maar diegene voor wie ik dit bedoel zal zich wel aangesproken voelen.Ik hou niet van dat hypocriet gedoe meer niet . Groetje dounia

Safia21
27-01-2003, 11:30
Origineel gepost door DOUNIA22 Sorry dat ik het moet zeggen maar als je de dag van vandaag kijkt wie er al dan niet een relatie heeft dan zal je nog wel verschieten hoor,ik bedoel ik ben 22 en dit is mijn 1ste relatie en hamdoellah heb een pracht van een jongen echt waar die het meent en veel over trouwen praat en wil komen maar omdat ik het een grote stap vind wil ik gewoon eens jullie meningen daarover maar ik vind dat er toch wel mensen zijn die hierover hypoctiet doen zehma haram enz enz...Ik ben geen relatie begonnen om te spelen maar om er iets serieus van te maken indien het mogelijk is dus hou op met dat onzin want daar kan ik niet mee om. Heb veel meisejs gekend die zo reageren op zulke dingen maar uiteindelijk doen ze veel erger hoor dus geef gewoon je mening op een volwassenen manier en hang aub allamaal niet de heilige uit als je begrijpt wat ik bedoel.Ik wil hier zeker niemand mee aanvallen maar diegene voor wie ik dit bedoel zal zich wel aangesproken voelen.Ik hou niet van dat hypocriet gedoe meer niet . Groetje dounia Ook al speel je niet in een relatie, een relatie buiten het huwelijk (hoe je het ook wilt draaien of keren) is Haram en dit heeft absoluut niets met hypocriet zijn te maken, Dit is mijn Volwassen reactie Ook al was je 60 en begon je je eerste relatie dan nog! Ik kan het heel goed begrijpen dat het een grote stap voor je is, maar dan zou het verstandiger zijn om hem niet te zien voordat je besloten hebt wat je wilt Lijkt me ook eerlijker tegenover hem Meid begrijp me niet verkeerd, wil jou tevens niet aanvallen Maar wil gewoon mijn eerlijke mening kwijt Liefsw Safia

Itsjustme
27-01-2003, 11:31
volgens mij weet je zoiets nooit zeker praatjes blijven praatjes vin ik maar ja zo denk ik erover xxx

Safia21
27-01-2003, 11:32
Origineel gepost door DOUNIA22 Sorry dat ik het moet zeggen maar als je de dag van vandaag kijkt wie er al dan niet een relatie heeft dan zal je nog wel verschieten hoor,ik bedoel ik ben 22 en dit is mijn 1ste relatie en hamdoellah heb een pracht van een jongen echt waar die het meent en veel over trouwen praat en wil komen maar omdat ik het een grote stap vind wil ik gewoon eens jullie meningen daarover maar ik vind dat er toch wel mensen zijn die hierover hypoctiet doen zehma haram enz enz...Ik ben geen relatie begonnen om te spelen maar om er iets serieus van te maken indien het mogelijk is dus hou op met dat onzin want daar kan ik niet mee om. Heb veel meisejs gekend die zo reageren op zulke dingen maar uiteindelijk doen ze veel erger hoor dus geef gewoon je mening op een volwassenen manier en hang aub allamaal niet de heilige uit als je begrijpt wat ik bedoel.Ik wil hier zeker niemand mee aanvallen maar diegene voor wie ik dit bedoel zal zich wel aangesproken voelen.Ik hou niet van dat hypocriet gedoe meer niet . Groetje dounia O ja en dat iedereen in jouw ogen vandaag de dag een relatie heeft, wil nog niet zeggen dat het dan wel toegestaan is! Op jouw laatste dag zul je alleen verantwoordelijk zijn voor JOUW daden!

DOUNIA22
27-01-2003, 11:58
safia21 ten eerste heb ik niet gezegd dat iedereen een relatie heeft maar zie tegenwoordig meisjes van 16 die aan elke vinger een vriend hebben en daar nog mee in bed kruipen ook dus als we zo gaan beginnen kunnen we nog heel lang discussieëren maar ik wil gewoon zeggen dat iedereen wel weet dat het haram is en ik heb zeker niet gezegd dat het toegestaan is omdat er veel zijn die een relatie hebben dus verdraai mijn woorden aub niet want blijkbaar zijn sommige mensen daar heel goed in! En trouwens zoals jij verantwoordelijk zal zijn voor jou DADEN zal ik ook verantwoordelijk staan voor mijn daden.Dat weet iedereen al te goed hoor. Voel je niet aangevallen hoor lieverd maar deel mijn mening ook maar met jou hé? XXXXX

Safia21
27-01-2003, 12:13
Origineel gepost door DOUNIA22 safia21 ten eerste heb ik niet gezegd dat iedereen een relatie heeft maar zie tegenwoordig meisjes van 16 die aan elke vinger een vriend hebben en daar nog mee in bed kruipen ook dus als we zo gaan beginnen kunnen we nog heel lang discussieëren maar ik wil gewoon zeggen dat iedereen wel weet dat het haram is en ik heb zeker niet gezegd dat het toegestaan is omdat er veel zijn die een relatie hebben dus verdraai mijn woorden aub niet want blijkbaar zijn sommige mensen daar heel goed in! En trouwens zoals jij verantwoordelijk zal zijn voor jou DADEN zal ik ook verantwoordelijk staan voor mijn daden.Dat weet iedereen al te goed hoor. Voel je niet aangevallen hoor lieverd maar deel mijn mening ook maar met jou hé? XXXXX :goedzo:

Safia21
27-01-2003, 12:15
Origineel gepost door helleau als je wantrouwig bent en niemand dus vertrouwt dan zullen alleen goeie jongens je interesseren:zwaai: Dat is een heel goed standpunt! :zwaai:

DOUNIA22
27-01-2003, 12:33
Dat is waar maar niet in mijn geval,als ik mijn schatje niet vertrouw dan zal ik daar zeker niet bij blijven heeft geen zin,want wat is een relatie zonder vertrouwen????

Safia21
27-01-2003, 13:01

Origineel gepost door DOUNIA22 Dat is waar maar niet in mijn geval,als ik mijn schatje niet vertrouw dan zal ik daar zeker niet bij blijven heeft geen zin,want wat is een relatie zonder vertrouwen???? Als je goed leest dan is dat precies wat Helleau bedoeld

Pagina's : [1] 2