Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : *dromen*

Pagina's : [1] 2

LZN
04-01-2005, 20:28

haihai k heb vanacht over iemand gedroomd en diegene heeft vanacht ook over mij gedroomt ik zou graag wilen of hier een betekennis ofsjow achter zit want we vinden het beiden erg raar dus als je iets weet meld het dan ff thank you all xxx joe.

wardasoussia
06-01-2005, 20:56
waren het de zelfde dromen,die jij en diegene hebt gehad? mischien kun je heb beter een beetje in het kort vertellen.....

wardasoussia
06-01-2005, 20:59
ik al je vertellen waarom ik dit zeg,een tijd geleden hadden mijn zoontje en ik vaker dezelfde droom.En dit gbeurde in de zelfde nacht meestal...waneer ik in de droom verschrikt wakker werd,dan ging mijn zoontje verder op het punt waar ik gebelven was.Het klinkt ongelooflijk...maar het was soms echt erg vervelend. ik heb ten einde raad,hulp gevraagt en sinds dien gaat het echt heel goed.

missy898
07-01-2005, 21:21
hmmm scary... Maare komt goed he Joe;) .. hihi

missy898
07-01-2005, 21:30

Kom allemaaaaaal goed:p ... maare vergeet hem.. is beter voor je ;) en beter voor ritch..

wardasoussia
07-01-2005, 22:44
nee we hebben niet het zelfde gedroomt maar vond het erg raar dat we dezelfde nacht over elkaar hadden gedroomt.. k wou weten of dat iest betekende..? ma egt eng verhaal dat van jou en je zoontje.. maar gelukig is alles goed gekomen tog... elhamdullilah is alles goed gekomen bij ons,we hebben dit praktisch nooit meer gehad.Dit zijn geen makkelijke zaken...je hebt er in mijn geval dan,extra hulp bij nodig van buiten je zelf .Die hadden we gelukkig,dus eind goed al goed. :) wat betreft jou droom,ik denk dat je bewust en onbewust aan degene denkt en andersom ook ;) ik zou er nietteveel aandacht aanschenken,tenzij het echt vaker gaat voorkomen,of waneer de dromen eng gaan worden. veel succes gr warda

wardasoussia
08-01-2005, 18:33
ben blij te horen dat alles is goed gekomen want elke nacht dat hebben lijkt me egt nie prettig en k heb veel herinneringen aan die persoon en kan ze moeilijk verwerken en vergeten omdat ze steeds trug komen en ja....k zie verder wel. thank you xxx je geeft zelf het andwoord al....op je vraag van wat je droom betekend. Ga die herinneringen eens verwerken,dit kun je doen door ze op te schrijven ...waneer het verdrietig was, laat dan je tranen de vrije loop. waneer het boosheid oproept word dan ook boos...uit je gevoelens.Je zult zien dat het je zal opluchten....je krijgt weer ruimte,en die ruimte zal er voor zorgen dat je alles beter los kunt laten... veel succes!!! gr warda

nadyaaa
09-01-2005, 21:01
www .dromenweb. nl mss dat hier wat aan hebt ;)

missy898
10-01-2005, 18:22
dat is telepathie! heel normaal hoor, het gebeurt bij veel mensen die een sterke band met elkaar hebben. Zou je misschien kunne uitleggen wat telepathie is.. want Joe begrijpt het namelijk niet en ikke ook niet :maf: :o

missy898
10-01-2005, 18:36
Shokran sammi* :blauwkus:

Pagina's : [1] 2