Bekijk originele versie : stelling: IS NEDERLAND VOL?
kickboxgirl
26-01-2003, 21:34
a salam beste broeders en zustersss ik wil jullie meningen graag horen.
is nederland vol ja of nee?
kunnen er meer mensen komen of niet?
wat vinden jullie ervan beste leden
ik hoor snel van jullie
beslama :zwaai:
Samiratoen
26-01-2003, 21:39
JA.... dus opsjouten...!! :kwaad:
:hihi: geintje...
zonder jullie is het nieks aan....:verdriet:
kickboxgirl
26-01-2003, 21:43
hahahahahhahhahhaha
zonder ons wie?
Ja en nee
Ja, omdat sommige mensen naar Nl komen en alleen voor een uitkering. En sommige "vluchtelingen" die in principe geen vluchtelingen zijn. Er zijn geen politieke of economische redenen. In zulke gevallen zou ik zeggen dat NL vol is.
En nee, als ze om echt politieke of economische redenen hier naartoe komen. Die mensen kun je niet zomaar terug sturen. Je moet ook kijken of ze hier een toekomst hebben ja of de nee.
kickboxgirl
26-01-2003, 21:51
dat is een mooie reden ANGEL21 bedankt voor je mening.
beslama
MarocStar
26-01-2003, 21:58
Natuurlijk is Nederland niet vol. Er kunnen zeker nog een aantal miljoenen bij. Het enige probleem is dat politieke partijen dat als smoes aanpakken om kiezers te winnen. Er zijn heel veel racisten die voor die stelling zijn. Diezelfde racisten zien deze stelling als volgt:
- weg met de buitenlanders
- geen vluchtelingen meer (zowel economisch en politiek)
- buitenlanders terugsturen
Als je heel Nederland bekijkt zul je tot de conclusie komen dat er nog veel lege gebieden zijn waar nog gebouwd kan worden.
Waar ik nog wel een kanttekening wil plaatsen is dat ik er wel voor zou kiezen om economische asielzoekers te weigeren, aangezien het de regering dan handenvol geld zou kosten, wat ons dan ook meer geld gaat kosten. Dit heeft echter niks te maken met VOL.
:zwaai:
kickboxgirl
26-01-2003, 22:09
ok dan ********* thnxxx
kickboxgirl
27-01-2003, 14:14
geen meningen meerr
kickboxgirl
27-01-2003, 14:20
ooooooooooo haahhahaha
1/2 ok dan
chicamaroquia
27-01-2003, 14:21
niet vol, alleen een beetje druk ;)
ATLANTICA
27-01-2003, 14:24
HALF VOL, zoals die ene HINDOESTAANSE advocaat zei uit DEN HAAG en zich als BURGEMEESTER wil laten verkiezen.
Dat was zijn slogan of sjoooo
Beslema oe thallew
Dat zou best wel eens kunnen ja .
:confused: :confused: :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.