Bekijk originele versie : SEX is zo lekker:dus waarom wachten
smartlady
04-01-2005, 03:44
sex is zoo lekker ...ik begrijp niet hoe de meiden dat kunnen volhouden om tot hun huwelijk te wachten en de meeste jongens genieten er ook van dus waarom niet wij!!! :nijn: :p
yassmina27
04-01-2005, 15:57
Doe geen domme dingen wacht tot je huwelijk
je zal er spijt van krijgen dames dus geduld komt allemaal wel goed.
GEDULD IS EEN SCHOONEZAAK.
GATAR_IK
04-01-2005, 15:59
waarom wachten yekk........ :confused:
omdat ik je dan niet trouw. :D
een goeden reden dus ;)
flirtyflirt
04-01-2005, 15:59
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=455683
C_warrior
09-01-2005, 00:44
Nou ik geniet nog niet pas als ik getrouwed bent
dat komt omdat ik me eer graag wil behouden!
En ik wil niet meer fouten maken dan er al tegenwoordig wordt gemaakt.
Je weet toch Hel is niet zo'n fijne plek.
Je geniet misschien wel nu, maar denk je wel aan later :)
pancrase
09-01-2005, 00:46
sex is zoo lekker ...ik begrijp niet hoe de meiden dat kunnen volhouden om tot hun huwelijk te wachten en de meeste jongens genieten er ook van dus waarom niet wij!!! :nijn: :p
omdat heel wat mensen hun trots anders zien dan andere en jah zoiets heet discipline ook voor een jongen is het vrij moeilijk maar toch houden sommigenhet vol.
beslama
nassira83
09-01-2005, 00:53
laat je moeder het maar niet horen :ego:
hamaswaalqaeda
09-01-2005, 01:16
val dood
hamaswaalqaeda
09-01-2005, 01:20
Had je niet verwacht he? dat mensen nog zelfrespect hadden.. Dat jij nou als een loe in de kudde meeloopt,,, je dacht ze3ma dat iedereen je hier zou steunen,, maar het is niet gelukt.. de taqwa van mijn echte broeders en zusters(dus geen munafiqs die claimen muslim te zijn zonder te bidden enzo)is gewoon veels te sterk,,, je doet je naam geen eer aan DUMBlady
gehehehehe
smartlady
09-01-2005, 01:47
Had je niet verwacht he? dat mensen nog zelfrespect hadden.. Dat jij nou als een loe in de kudde meeloopt,,, je dacht ze3ma dat iedereen je hier zou steunen,, maar het is niet gelukt.. de taqwa van mijn echte broeders en zusters(dus geen munafiqs die claimen muslim te zijn zonder te bidden enzo)is gewoon veels te sterk,,, je doet je naam geen eer aan DUMBlady
gehehehehe
IK HEB NIET GEZEGD DAT IK HET WEL DOE EN IK VRAAG NIET OM STEUN MAAR IK WAS BENIEUWD NAAR HOE DE MENSEN DENKEN...
IK HEB NIET GEZEGD DAT IK HET WEL DOE EN IK VRAAG NIET OM STEUN MAAR IK WAS BENIEUWD NAAR HOE DE MENSEN DENKEN...
MIJN STEUN HEB JE !!! ;)
smartlady
09-01-2005, 01:53
MIJN STEUN HEB JE !!! ;)
:) DANK JE WEL ;)
weer een jongen onder een meisjes nicknaam die zulke topics opent om de geile dames eruit te pikken (via hun reacties) :moe:
Krik_Fit
09-01-2005, 13:32
jij bent zeker een hele smartlady...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.