Bekijk originele versie : help mij met een werkstuk!
ik moet een werkstuk maken voor maatschappijleer wat met jongeren temaken heeft en het moet morgen af ik heb niks want ik d8 dat het pas volgende week afmoest..heeft er niet iemand eentje toevallig daar liggen of kent iemand een goede site :huil:
Lady_Cazawia
26-01-2003, 20:32
wat moet je dan weten meid????
Missrapster
26-01-2003, 20:33
Origineel gepost door Chaimaa
ik moet een werkstuk maken voor maatschappijleer wat met jongeren temaken heeft en het moet morgen af ik heb niks want ik d8 dat het pas volgende week afmoest..heeft er niet iemand eentje toevallig daar liggen of kent iemand een goede site :huil:
bedoel je criminaliteit??
bedoel je werk?
iets over dat onderwerp :(
www.scholieren.com
www.collegenet.nl
Origineel gepost door Missrapster
bedoel je criminaliteit??
bedoel je werk?
:) jaaaaaaaa
Origineel gepost door ouiam_tet1
haahhah meid ben je daarom zo gestressd?????
ewa ik heb er ook een werkstuk over gemaakt vorig jaar en tja was ee 9 waard.......
ik heb alles uit m'n hoofd gedaan ewa kijk ik heb dus bijvoorbeeld "hoofdstuk 1. marokkaanse jongeren in de nederlandse samenleving." ewa ik heb een klein stukje daarover verteld en toen za3ma een interview met ene karim benlachki(zelf verzonnen naam en verhaal) heb hem vragen gesteld en beantwoord....ewa ik heb bij elk hoofdstuk een interview en tja was ook 1 avond van tevoren begonnen maar ik heb het gered!!!!!
ewa meid suc6 en ik hoop dat het je lukt anders moet je school maar bellen. "aloe??? ja ahayma ish zhiek ja sorry dag." klaar is ook opgelost en heb je meer tijd!
ja want het telt mee voor me examen :verdriet:
een 9 :schok: eyoooooo heb je hem niet meer :lekkerpuh !?!!?
hahaha ik begin ook altijd te laat :D
tnx 4 the advice he ;)
ziek melden mag niet meer word ik geschorst heb ik tevaak gedaan :hihi:
Missrapster
26-01-2003, 20:40
Origineel gepost door Chaimaa
:) jaaaaaaaa
www.scholieren.com
www.digischool.com
tnx allemaal voor de tips i owe you! ;)
hmmm voor je examen??? ewa meid dan moet je snel zij en ga van die pc af yallah sma3 elhadra nu!!!
ouiam :zwaai:
k heb juist internet nodig :(
oke en heb je daarbij marokko.nl nodig???
a chaaima als je het nog wil halen moet je je uitloggen hoe verslavend het ook is a chaaima ik zeg dit omdat ik wil dat je het haalt!!!
sluit marokko.nl af en zoek de info die je nodige hebt!!
ouiam :zwaai: ouiam
wollah el3eyla bedankt zodra ik je berichtje las ben ik gelijk off gegaan :maf2: !!! :blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.