Bekijk originele versie : Oeps, vernietigings kampen waren ...
hihi, dit is punt 11 van de zoveel punten, BRON: http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?p=1535241#post1535241
Bij de concurent!! hahaha!
11. AANTAL SLACHTOFFERS IN ALLE ANDERE KAMPEN EVENEENS VERMINDERD
De miljoenenoverdrijving bleef uiteraard niet beperkt tot de slachtoffers van Auschwitz, maar gold evenzeer voor de andere kampen.
Dat was eenvoudig de vrucht van het na-oorlogse holocaustklimaat: alles passeert de mangel van de politiek-correcte (zelf)censuur en die verwelkomt overdrijvingen en demoniseert nuchtere waarheden.
Laten we de aantallen slachtoffers voor andere grote "vernietigingskampen" in Polen eens bezien:
De joodse establishment-historicus Pressac noemde daarvoor in 1995 nieuwe cijfers:
Chelmno: 80- 85.000 (in plaats van 150.000)
Belzec: 100-150.000 (in plaats van 550.000)
Sobibor: 30- 35.000 (in plaats van 250.000)
Treblinka: 200-250.000 (in plaats van 870.000)
Majdanek: > 100.000 (in plaats van 360.000)
Totaal: 510-620.000 in plaats van 2.180.000
Sinds de 6 miljoen van het IMT in 1946 werd vastgesteld dus een officiele daling met meer dan anderhalf miljoen (70%).
Groetjes van Hamas_C!!
Dit komt uit hetzelfde draadje:
"SVP geen reacties in deze draad plaatsen.
De bedoeling is dat King Arthur hier geleidelijk de feiten over belangrijke aspecten van "de holocaust" bijeen brengt en als deze compleet zijn ze ter raadpleging in de Holocaust Verzameldraad op te nemen.
Ieder die twijfelt aan de juistheid van een of meer van de genoemde feiten of meent onderbouwd te kunnen aantonen dat ze niet (geheel) juist zijn, wordt nadrukkelijk uitgenodigd dat via een Private Message aan King Arthur kenbaar te maken. Die zal een en ander eventueel toelichten en desgewenst informatie geven over de bronnen c.q. relevante gedeelten daaruit. Als kritiek en/of opmerkingen juist blijken te zijn, wordt een en ander vanzelfsprekend aangepast.
Ook reacties van hen die de joodse holocaustversie voor waar houden zijn uiterst welkom. Ik hoor graag waar ik naar hun mening onjuiste dingen noem. Echter liever geen reacties in de zin van “ik geloof niet dat”, “ik denk dat”, of “iedereen weet toch dat”, maar concrete feiten en argumenten. En schelden en beledigen helpt ook niet....."
Gewoon je bronnen noemen als je wat beweert. Simpel.
Nee hoor, ik vind het mooi zo! Even info voor onze leden!
Groetjes van Hamas_C!!
Je noemt het wel vernietigingskampen, Hamas-C.
Maakt een eventueel lager aantal slachtoffers het bestaan van vernietigingskampen op zich minder erg?
...eh...was het onzinhoekje vol of zo?
Alles wat ik doe, en alles wat ik zeg. Zal ik nooit in mijn leven spijt van krijgen.
Ik ben bang dat op de Dag des Oordeels Hij er voor zorgt dat jij dat anders gaat inzien.
Je noemt het wel vernietigingskampen, Hamas-C.
Maakt een eventueel lager aantal slachtoffers het bestaan van vernietigingskampen op zich minder erg?
Het maakt het zeker niet minder erg, zeker niet, elke dode is een teveel. Maar dat is ook geen rede om de daden van deze "slachtoffers" in Palestina niet aantepakken omdat zij een "zielige" geschiedenis hebben.
Groetjes van Hamas_C!!
Het maakt het zeker niet minder erg, zeker niet, elke dode is een teveel. Maar dat is ook geen rede om de daden van deze "slachtoffers" in Palestina niet aantepakken omdat zij een "zielige" geschiedenis hebben.
Groetjes van Hamas_C!!
Oh ik dacht dat ze elke week wel werden opgeblazen?
hihi, dit is punt 11 van de zoveel punten, BRON: http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?p=1535241#post1535241
Bij de concurent!! hahaha!
11. AANTAL SLACHTOFFERS IN ALLE ANDERE KAMPEN EVENEENS VERMINDERD
De miljoenenoverdrijving bleef uiteraard niet beperkt tot de slachtoffers van Auschwitz, maar gold evenzeer voor de andere kampen.
Dat was eenvoudig de vrucht van het na-oorlogse holocaustklimaat: alles passeert de mangel van de politiek-correcte (zelf)censuur en die verwelkomt overdrijvingen en demoniseert nuchtere waarheden.
Laten we de aantallen slachtoffers voor andere grote "vernietigingskampen" in Polen eens bezien:
De joodse establishment-historicus Pressac noemde daarvoor in 1995 nieuwe cijfers:
Chelmno: 80- 85.000 (in plaats van 150.000)
Belzec: 100-150.000 (in plaats van 550.000)
Sobibor: 30- 35.000 (in plaats van 250.000)
Treblinka: 200-250.000 (in plaats van 870.000)
Majdanek: > 100.000 (in plaats van 360.000)
Totaal: 510-620.000 in plaats van 2.180.000
Sinds de 6 miljoen van het IMT in 1946 werd vastgesteld dus een officiele daling met meer dan anderhalf miljoen (70%).
Groetjes van Hamas_C!!
Hoezo bij de concurrent? :confused:
Zover ik weet stemt de gedachtengang van stormfronters en vele moslims hier goed overeen.
Daarom ook de hoge tolerantiegrens ten overstaan van de stormfronters hier.
Vele moslims hebben net als de stormfronters iets tegen joden, en denk jij dat de gegevens die zij naar voor halen zeer betrouwbaar zijn?
En als die cijfers dan nog zouden kloppen, maakt 4.500.000 vermoordde joden de zaak dan minder erg?
Wat is nu je punt? :maf:
Oh ik dacht dat ze elke week wel werden opgeblazen?
Maar ik zei, elke dode is teveel. Niet dat er een paar daders vermoord worden in een oorlog! Of is dat wel erg omdat moslims het zijn. Als de cristenen (VS) mensen oplaast, trouwfeesten letterlijk opblaast, kinderen letterlijk opblaast in Irak en Afganistan. Dan is het opeens niet erg. Weet je, ga je moeder pesten.
Groetjes van Hamas_C!!
Maar ik zei, elke dode is teveel. Niet dat er een paar daders vermoord worden in een oorlog! Of is dat wel erg omdat moslims het zijn. Als de cristenen (VS) mensen oplaast, trouwfeesten letterlijk opblaast, kinderen letterlijk opblaast in Irak en Afganistan. Dan is het opeens niet erg. Weet je, ga je moeder pesten.
Groetjes van Hamas_C!!
Baka! Wat een onzin, echt super gehersenspoelt. Er is meer dan Al jazeera.
In een andere post geef je af op stormfront en hier toon je een link van diezelfde "white power only" types ?
Kleine contradictie vindt je niet ?
Hoessein28
04-01-2005, 17:22
Hamas C : dezelfde overdrijving zie je in Israel waar beweerd word dat Palestijnen vermoord worden door Joden terwijl feitelijk nog niet meer als een handjevol Palestijnen omgekomen is . Sterker, dankzij de Israelis hebben de Palesteinen eten, gezondheidszorg en een zinvol bestaan en worden ze ook nog beschermd door een stenen muur. En toch plegen ze moorden!...Heb ik me laten vertellen.......................
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.