Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen en zwarte magie

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
03-01-2005, 00:53

Veel Marokkanen vertelden me dat45 procent van de Marokkaanse vrouwen zwarte magie heeft bedreven :confused: door familiebanden kapot te maken,.....

Karin_
03-01-2005, 00:57
Hehe, geloof jij in zulk soort onzin?

Removed
03-01-2005, 00:58
Ik vraag me ook af wat je zevert.. idem. Jonathan ILI breng iets nieuws of breng niets. of anders; Jonathan ILI,Nu maar vlug naar je warme nestje, en, denk erom: oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker! -Removed-, Time-out.

gangster86
03-01-2005, 00:59
is waar hoor ik had eens meegemaakt in maroko dat iemand bijna was getrouwd dardoor

Karin_
03-01-2005, 01:02

Natuurlijk niet ;) Maar alle Marokkanen geloven wel in zwarte magie Allemaal? Cool, zou iemand mij dat kunnen leren??

Thomas001
03-01-2005, 01:05
Allemaal? Cool, zou iemand mij dat kunnen leren?? Geef iemand een compliment en je bent al bezig met zwarte magie.

Karin_
03-01-2005, 01:07
Hahaha, zijn er echt mensen die daar in geloven ??

Thomas001
03-01-2005, 01:08
Heel veel ja

atropos
03-01-2005, 01:08
idem. Jonathan ILI breng iets nieuws of breng niets. of anders; Jonathan ILI,Nu maar vlug naar je warme nestje, en, denk erom: oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker! -Removed-, Time-out. kan 1 jonathan meerdere snaveltjes hebben?:confused: zeker zwarte magie! :cool:

Removed
03-01-2005, 01:09
Veel Marokkanen vertelden me dat 90 procent van de Marokkaanse vrouwen zwarte magie heeft bedreven :confused: door familiebanden kapot te maken,.... Natuurlijk niet ;) Maar alle Marokkanen geloven wel in zwarte magie Morgen zul je wel zien ;) dat alle Marokkanen hierop gaan reageren aangezien iedereen iets te vertellen heeft over magie(in alle Marokkaanse families zijn er 1 of meerdere personen "ziek" door "zwarte magie") Je zult van hen dingen horen zoals bezetenheid door geesten/djinn,iemand die afgewezen is en zo gefrustreerd is om "magie" te doen in zijn/haar voedsel zodat ze/hij toch met haar/hem trouwt of bezeten wordt,..... Jonathan ILI do you always talk out your arse? -Removed-, Time-out.

saladin_2de
03-01-2005, 02:38
Veel Marokkanen vertelden me dat 90 procent van de Marokkaanse vrouwen zwarte magie heeft bedreven :confused: door familiebanden kapot te maken,.... Hoe kom je aan deze onzin. Weten zij soms wat 90% van de Marokkaanse vrouwen in het openbaar en het geheime doen. De sleutels van het verborgene zijn alleen bij Allah. Want alleen hij weet wat mensen in het openbaar en geheim aan daden verrichten. Bovendien is het strikt verboden, om je met zwarte magie bezig te houden. Het is Haram en word gezien als Shirk. Het is gelijk stellen van partners aan Allah. Op de Dag des Oordeels zullen de mensen en de dijns die elkaar diensten verleenden elkaar niet baten. Ze zullen bestraft worden met de hel voor wat zij aan het doen waren.

miss_tetouan425
03-01-2005, 02:43
Ik denk niet dat 90% van de Marokkaanse vrouwen zich bezighouden met zwarte magie. Dat is trouwens ook een van de grootste zondes in de Islam. Daarnaast er is geen enkel magie wat Het Lot zou kunnen doen veranderen.

saladin_2de
03-01-2005, 02:58
Ik denk niet dat 90% van de Marokkaanse vrouwen zich bezighouden met zwarte magie. Dat is trouwens ook een van de grootste zondes in de Islam. Daarnaast er is geen enkel magie wat Het Lot zou kunnen doen veranderen. Zwarte magie mag niet onderschat worden, ik had zelf een keer gelezen allahoe alam dat er bij de profeet vzm zwarte magie is gepleegd. Zwarte magie is schadelijk voor mensen, ik wil niet veel vertel over el Qadar (het lot), omdat ik daar niet veel over heb gelezen.

Removed
03-01-2005, 03:01
Ik denk niet dat 90% van de Marokkaanse vrouwen zich bezighouden met zwarte magie. Dat is trouwens ook een van de grootste zondes in de Islam. Daarnaast er is geen enkel magie wat Het Lot zou kunnen doen veranderen. Hoe kom je aan deze onzin. Weten zij soms wat 90% van de Marokkaanse vrouwen in het openbaar en het geheime doen. De sleutels van het verborgene zijn alleen bij Allah. Want alleen hij weet wat mensen in het openbaar en geheim aan daden verrichten. Bovendien is het strikt verboden, om je met zwarte magie bezig te houden. Het is Haram en word gezien als Shirk. Het is gelijk stellen van partners aan Allah. Op de Dag des Oordeels zullen de mensen en de dijns die elkaar diensten verleenden elkaar niet baten. Ze zullen bestraft worden met de hel voor wat zij aan het doen waren. Ja, idd, ik begreep ook niet waar Jonathan ILI het over heeft. Dat hij onzin praat moet hij zelf weten maar dat hij nog eens onzin op dit forum gaat dumpen vind ik al helemaal te gek voor woorden. Hopend dat iemand in zijn stront trapt... Je topic is een plaatsje in het onzinhoekje niet eens waard. Jonathan ILI probeert hier een poging om de Marokkaanse gemeenschap belachelijk te maken. Jonathan ILI je bent de Loser van de dag! -Removed-, Time-out.

saladin_2de
03-01-2005, 03:15

Ja, idd, ik begreep ook niet waar Jonathan ILI het over heeft. Dat hij onzin praat moet hij zelf weten maar dat hij nog eens onzin op dit forum gaat dumpen vind ik al helemaal te gek voor woorden. Hopend dat iemand in zijn stront trapt... Je topic is een plaatsje in het onzinhoekje niet eens waard. Jonathan ILI probeert hier een poging om de Marokkaanse gemeenschap belachelijk te maken. Jonathan ILI je bent de Loser van de dag! -Removed-, Time-out. Ik sluit me bij je mening aan. Onzin wordt je ook niet wijzer van.

Pagina's : [1] 2 3 4 5