Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : invoerbelasting voor auto's in marokko

Pagina's : [1] 2

Ze3makAnaZine
02-01-2005, 22:58

weet iemand wanneer die afgeschaft worden.. Het zou wat zijn he... dat we auto's daar kunnen achter laten... eindelijk normaal op reis gaan.

fire_fighter
02-01-2005, 23:04
Waarom zou die afgeschaft worden?

ceuta
02-01-2005, 23:04
Dat zal wel never worden afgeschaft,van een kant hebben ze gelijk ze hebben zelf ook autofabrieken als iedereen auto zou mee brengen e daar zouden invoeren dan zouden die fabrieken moeten sluiten!! Het is wel belachelijk duur wat je soms voor een invoerauto moet betalen.

fire_fighter
02-01-2005, 23:11
Landen met slechte economieen hebben altijd hele hoge invoerrechten voor auto's, heel simpel omdat ze heel erg veel moeite hebben om buitenlandse valuta binnen te krijgen. Auto's en Olie zijn de twee voornaamste manieren hoe buitenlandse valuta het land weer uit gaat.

Temsaman_love
02-01-2005, 23:13

ja er was toch wel iets van dat busjes met dubbele cabine meer belasting moete betalen in 2005,,alle marokkanen verkopen ineens hun busjes...:stout:

Thaiboxer__Mo
02-01-2005, 23:18
weet iemand wanneer die afgeschaft worden.. Het zou wat zijn he... dat we auto's daar kunnen achter laten... eindelijk normaal op reis gaan. zoooo dat zou prachtig zijn... het zou dan vol worden van de mercedesen

fire_fighter
02-01-2005, 23:20
ja er was toch wel iets van dat busjes met dubbele cabine meer belasting moete betalen in 2005,,alle marokkanen verkopen ineens hun busjes...:stout: Dat zijn geen marokkaanse invoerrechten maar Nederlandse wegenbelasting. En het is zo dat particulieren voor geel kenteken moeten betalen voor hun auto met grijs kenteken.

fire_fighter
02-01-2005, 23:22
weet iemand wanneer die afgeschaft worden.. Het zou wat zijn he... dat we auto's daar kunnen achter laten... eindelijk normaal op reis gaan. Maar ik begrijp niet wat het nut daarvan is als je in Nederland woont.

Ze3makAnaZine
02-01-2005, 23:39
ja maar Marokko moet ze afschaffen van de WHO (wereldhandels organistaie) niemand dus

Ze3makAnaZine
02-01-2005, 23:40
Maar ik begrijp niet wat het nut daarvan is als je in Nederland woont. je hoeft het niet te begrijpen... als het maar mogelijk is.

Ze3makAnaZine
02-01-2005, 23:43
Landen met slechte economieen hebben altijd hele hoge invoerrechten voor auto's, heel simpel omdat ze heel erg veel moeite hebben om buitenlandse valuta binnen te krijgen. Auto's en Olie zijn de twee voornaamste manieren hoe buitenlandse valuta het land weer uit gaat. zo slecht is de economie van marokko niet... alleen ze hebben produkten die de rest van de wereld ook heeft.. intellectuele produkten,, dat missen ze.. dus investeren in onderwijs en gewoon dom weg investeren in werkgelenheid... dat moeten ze daar mensen genoeg die kunnen werken/leren

fire_fighter
02-01-2005, 23:46
je hoeft het niet te begrijpen... als het maar mogelijk is. Maar leg eens uit want ik snap er helemaal niets van wat heb je aan invoerrechten in een land waar je niet woont ??!?! Als je daar met de auto heen op vakantie gaat hoef je geen invoerrechten te betalen, tenminste als je ook je auto weer mee terug neemt.

Ze3makAnaZine
02-01-2005, 23:54
ik wil een wrak van auto daar achter laten zodat ik als ik op vakantie geen auto hoef te huren.. met de vliegtuig daar naartoe gaan is nog altijd relaxter dan die stomme boot en weer terug rijden.. er heen rijden is nog te doen,maar terug rijden is kut

Thaiboxer__Mo
02-01-2005, 23:55
ik wil een wrak van auto daar achter laten zodat ik als ik op vakantie geen auto hoef te huren.. met de vliegtuig daar naartoe gaan is nog altijd relaxter dan die stomme boot en weer terug rijden.. er heen rijden is nog te doen,maar terug rijden is kut mijn idee... me vader doet et al jaren.... :cool:

fire_fighter
03-01-2005, 00:00

ik wil een wrak van auto daar achter laten zodat ik als ik op vakantie geen auto hoef te huren.. met de vliegtuig daar naartoe gaan is nog altijd relaxter dan die stomme boot en weer terug rijden.. er heen rijden is nog te doen,maar terug rijden is kut Lijkt mij makkelijk zat, zet je de auto toch gewoon net over de grens in dat kleine stukje spanje. Maar is snap eigenlijk niet dat je liever in een wrak rijd dan in een confortabele nieuwe huurauto. Geen gezeik in je vakantie met reparaties etc.

Pagina's : [1] 2