Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ramp Azie (moskee Stond Nog Overeind Soebhanallah!!)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

ceuta
02-01-2005, 21:51

Salaam alaykoem Ik zag het nieuws van 18;00 vanmiddag op ned 2,daar hadden ze beelden van een moskee die nog heel was de rest eromheen was een ravagge!! Wie heeft dat ook gezien SoebhanAllah,daarna is het nergens meer uitgezonden wat ik overgens heel vreemd vind!!! Soebanallah rab alamien!

Temsaman_love
02-01-2005, 21:54
ik heb het niet gezien maar soubhannalah ja dat de moskee wel is blijven staan...

miss_baddouri
02-01-2005, 21:57
ja ik heb het ook gezien. echt soebhanallah

marococa
02-01-2005, 22:01
soebhanallah

hamaswaalqaeda
02-01-2005, 22:02

allah akbar, brengt echt emoties in mij op, alles was verdwenen kerken tempels en dergelijke soort sjirkhuizen, maar de 2 moskees, bleven staan allah akbar

moslim82
02-01-2005, 22:08
ja subhanaALLAH hier kunt je zien http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=454476

ceuta
02-01-2005, 22:14
Als je het op het nieuws ziet dan zie je van boven af en dan zie je pas werkelijk hoe alles eromheen aan toe is. De kaffers kunnen niet tegen de waarheid,ze zenden het nergens uit stel dat dat met een KERK was gebeurd.SoebhanAllah LA Illaha Ilaallah!!!

ceuta
02-01-2005, 22:16
Wat nog verbazingwekkender is, is dat in jeruzalem nog een moskee op de Tempelberg staat. Dat is toch een heel sterk staaltje van verdraagzaamheid van de joden. :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: : :ego:

Deliana
02-01-2005, 22:22
Als je het op het nieuws ziet dan zie je van boven af en dan zie je pas werkelijk hoe alles eromheen aan toe is. De kaffers kunnen niet tegen de waarheid,ze zenden het nergens uit stel dat dat met een KERK was gebeurd.SoebhanAllah LA Illaha Ilaallah!!! Als dat met een kerk was gebeurd, dan had geen enkele christen zich zo hysterisch gedragen als sommige moslims hier. Maar goed, Allah is groot, en zijn moskeen zijn onverwoestbaar, hoezee hoezee, jammer dat hij de moskee liet staan, en zoveel mensen liet doodgaan. Altijd moeilijk he, keuzes....

ceuta
02-01-2005, 22:25
Nee achterlijk eikel BALGEHAKT!!!!! Er zijn veel broeders en zusters van ons overleden inna illahi ina ilaahi radjoen. Daar gaat het niet om wij staan er verbaasd van OET LOEL dat die moskee is blijven staan, dat zegt wel iets HE faget geef maar toe !! ALLAHOE AKBAR!!!

TatTwamAsi
02-01-2005, 22:28
Heb het ook gezien. Ja, de Moslim ziet hierin natuurlijk een wonder, de hand van Allah. Is natuurlijk heel simpel omdat de moskee van stevige steen is, met dikke muren op een fundering, en alle omringende krotten van houten palen met een golfplaat erop. Maar bedenk dan: alle gelovige Moslims die er omheen woonden zijn op een afschuwelijke wijze om het leven gekomen. Trek zelf maar je conclusie. Heb ik ook gedaan.

ceuta
02-01-2005, 22:30
dan heb je dat dus mooi VERKEERD gezien daar omheen stonden geen krotten er stonden ooki gebouwen die lagen helemaal tegen de grond aan ,jammer he HAHAHAHAAAH..... SoebhanAllahhhh of jullie het NU willen of niet!! IK ben er weg van de enigste ware God ALLAH SWT aanbidden. Zal een Doea doen voor jou dat je het ware geloof ooit mag aanvaarden inchallah!!!

Deliana
02-01-2005, 22:33
Nee achterlijk eikel BALGEHAKT!!!!! Er zijn veel broeders en zusters van ons overleden inna illahi ina ilaahi radjoen. Daar gaat het niet om wij staan er verbaasd van OET LOEL dat die moskee is blijven staan, dat zegt wel iets HE faget geef maar toe !! ALLAHOE AKBAR!!! Dat zegt idd heel veel, een god die om mensen geeft, weet de keus wel te maken, dan maar die moskee plat, maar iig wat mensen laten overleven. Maar ja, misschien is jullie Allah iets wat egocentrisch en vind hij een een gebouw geweid aan hem belangrijker. En nog ff om iedereen uit de droom te helpen, er zijn wel meer gebouwen tussen de verwoestingen blijven staan.

TatTwamAsi
02-01-2005, 22:36
dan heb je dat dus mooi VERKEERD gezien daar omheen stonden geen krotten er stonden ooki gebouwen die lagen helemaal tegen de grond aan ,jammer he HAHAHAHAAAH..... SoebhanAllahhhh of jullie het NU willen of niet!! IK ben er weg van de enigste ware God ALLAH SWT aanbidden. Zal een Doea doen voor jou dat je het ware geloof ooit mag aanvaarden inchallah!!! Ach joh, jij je succesje. En nu moet ik zeker respect krijgen voor jouw geloof? Dacht het niet.

moslim82
02-01-2005, 22:36

Dat zegt idd heel veel, een god die om mensen geeft, weet de keus wel te maken, dan maar die moskee plat, maar iig wat mensen laten overleven. Maar ja, misschien is jullie Allah iets wat egocentrisch en vind hij een een gebouw geweid aan hem belangrijker. En nog ff om iedereen uit de droom te helpen, er zijn wel meer gebouwen tussen de verwoestingen blijven staan. hoe durf je zeggen :kwaad: wil je ons met rust laten of laat ik jou nooit rust!!! als je nog 1 keer reageer laat ik jou nooit rust :zweep: jij hebt genoeg gepraat dus jij dat je gelijk :maf: jajaja ga slapen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9