Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bedrijfseconomie

Pagina's : [1] 2 3

Guadaloupe
26-01-2003, 12:31

even geen grapjes, maar ik vraag mij echt af waarom er zo weinig Marokkaanse dames zijn die dit studeren....bij mij op school zitten er 2 in het 5de jaar.....1 in het 4de jaar en ik zit in het 3de jaar...verder niks... verder ken ik 2 meiden die zijn afgestudeerd (HES) Mochten meiden de HEAO doen, kiezen ze toch meestal voor de MER of voor CE.... is er iemand die hier toch wel BE doet of ben ik zowat de enige???

RaZer
26-01-2003, 13:11
Dat mensen die lelijke cijfers en balansen leuk vinden... Ik vind be echt zeer saai!! reken dat uit.. reken dit uit.. Spannend.. :D

Guadaloupe
26-01-2003, 13:14
dat is het niet alleen....of wel??? lmouhim....be'ers zijn nodig.....zonder ons is er walloe :p

RaZer
26-01-2003, 13:17
Origineel gepost door Guadaloupe dat is het niet alleen....of wel??? lmouhim....be'ers zijn nodig.....zonder ons is er walloe :p Jahh.. dat is waar.. ieder zijn eigen ding.. Ik ben blij dat andere mensen het wel leuk vinden..

Guadaloupe
26-01-2003, 13:19

klopt als een toebies

ZiLaaL
26-01-2003, 14:02
Hey Guadal! Ben jij ook een UB-visitor? :confused:

NA3_NA3
26-01-2003, 14:05
be is inderdaad saai, ce is stukken beter wat ik doe ;)

Guadaloupe
26-01-2003, 14:37
Origineel gepost door Kenitrya Hey Guadal! Ben jij ook een UB-visitor? :confused: jepsss :D pfff al 3 jaartjes lang :(

Guadaloupe
26-01-2003, 14:38
Origineel gepost door NA3 NA3 be is inderdaad saai, ce is stukken beter wat ik doe ;) ik hoor dat ce makkelijk is, doe je het daarom :p

ZiLaaL
26-01-2003, 14:41
Origineel gepost door Guadaloupe jepsss :D pfff al 3 jaartjes lang :( Hihihihi :hihi: join the club! No Life, Ub Life! :lol:

NA3_NA3
26-01-2003, 14:42
Origineel gepost door Guadaloupe ik hoor dat ce makkelijk is, doe je het daarom :p nee eerlijk gezegd niet hoor, de rest vond ik niet zo boeiend hoor en je kunt er veel richtingen mee op

SmoothScorpio
26-01-2003, 14:43
Weinig mensen studeren BE omdat het ten eerste moeilijk is ten tweede het is saaaaaaaaaaaaaaaaaai en ten derde het is niet leukkkk, dingen uitrekenen van wat je niet eens wat het is :confused:

Kolonel_Major
26-01-2003, 14:44
Origineel gepost door Guadaloupe even geen grapjes, maar ik vraag mij echt af waarom er zo weinig Marokkaanse dames zijn die dit studeren....bij mij op school zitten er 2 in het 5de jaar.....1 in het 4de jaar en ik zit in het 3de jaar...verder niks... verder ken ik 2 meiden die zijn afgestudeerd (HES) Mochten meiden de HEAO doen, kiezen ze toch meestal voor de MER of voor CE.... is er iemand die hier toch wel BE doet of ben ik zowat de enige??? Ik studeer het, ben natuurlijk geen dame, maar wat ik kan zeggen is dat bedrijfseconomie in zijn geheel weinig dames trekt, het is een echte mannenstudie......dusse zo raar is het niet..... Effe tellen: 2 in eerst jaar, 2 in tweede jaar , geen in het derde jaar en een stuk of vier in het vierde jaar= totaal zo'n 8 marocmeiden die dit volgen, tegenover een stuk of 8 á 10 jongens. Het is saaaaaaaaaaai daarom.......meeste meisjes zitten bij rechten... :D

Guadaloupe
26-01-2003, 14:53
Origineel gepost door NA3 NA3 nee eerlijk gezegd niet hoor, de rest vond ik niet zo boeiend hoor en je kunt er veel richtingen mee op ja dat klopt.....met be kan je er ook veel mee ;)

Guadaloupe
26-01-2003, 14:55

Origineel gepost door Kolonel_Major Ik studeer het, ben natuurlijk geen dame, maar wat ik kan zeggen is dat bedrijfseconomie in zijn geheel weinig dames trekt, het is een echte mannenstudie......dusse zo raar is het niet..... Effe tellen: 2 in eerst jaar, 2 in tweede jaar , geen in het derde jaar en een stuk of vier in het vierde jaar= totaal zo'n 8 marocmeiden die dit volgen, tegenover een stuk of 8 á 10 jongens. Het is saaaaaaaaaaai daarom.......meeste meisjes zitten bij rechten... :D ewa ja, zolang ze maar studeren is het cool.... :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3