Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Heb al 2 dagen niks van hem gehoord

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11

Riffia1244
18-01-2013, 12:11

Wat een poep reacties. Meid ik zou even nadenken of je dit wel wilt. Zijn zogenaamde laksheid omtrent zijn telefoon, daar zit wat achter. Als hij weet dat jij er niet tegen kan niets van hem te horen, dan zou hij op z'n minst 16 keer mailen bwv. Good luck Hoe dom kun je zijn even serieus. Wil je straks als je getrouwd bent ook 2 dagen niks van hem horen? ik hoop dat ik bepsaard blijf van ene vrouw met dit soort waanideen alatief moet er niet aan denken die plakkeriheid Nouja zeg, ik stalk hem niet ofzo? Zit er alleen zelf mee.

Marokkaanse_
18-01-2013, 12:11
verwar me niet met je broertjes en zusjes. maar ik snap je punt, dus jij bent net zo onbetrouwbaar als waar jij naar verwees. alleen tikkeltje meer ja heel onbetrouwbaar, aju:zwaai:

__Esmaatje__
18-01-2013, 12:12
:haha: ben van plan om ook een week niks te laten horen als ie contact opneemt. Of hij moet een ernstig goede reden hebben. Zo moet je niet gaan handelen. Dat vind ik kinderachtig. Misschien kun je hem mailen en mededelen dat je bezorgd bent, dan is het kwestie van afwachten.

Tifaaaa
18-01-2013, 12:13
verwar me niet met je broertjes en zusjes. maar ik snap je punt, dus jij bent net zo onbetrouwbaar als waar jij naar verwees. alleen tikkeltje meer Kom eens jij op die andere.

Boney
18-01-2013, 12:17

Muahahha. Verbaast mij niets, dat hij meer telefoons heeft, dan de phone house.

Tifaaaa
18-01-2013, 12:21
Muahahha. Verbaast mij niets, dat hij meer telefoons heeft, dan de phone house. Jullie geven haar meer reswas.

Ocean
18-01-2013, 12:23
Heb ik al gedaan, hij zei sorry is niet mijn intentie om jou dat gevoel te geven. Maar hij heeft nooit echt serieuze (lange) relaties gehad en nooit eerder een Marokkaanse. Nu is het EN marokkaans & Gelovig & gaan trouwen :hihi: Trouwens over trouwen begint hij zelf altijd Saf laat even gaan. Misschien is het wel een eenling, hij zal zelf wel wat laten horen. Laat het alleen niet te lang duren.

Boney
Jullie geven haar meer reswas.Beter, dan een opengehaalde kut. En een gebroken hart, toch?

al3ayla__
je hebt verlatingsangst je bent psychisch niet in orde! doe er wat aan anders word je een obsessieve vrouw en je huwelijk zal niet slagen hij zal je juist verlaten

Riffia1244
18-01-2013, 12:24
Muahahha. Verbaast mij niets, dat hij meer telefoons heeft, dan de phone house. Nou nee, dan zou ik t op zn minst 1x hebben gemerkt aanegezien we elkaar al tig keren gezien hebben en hij nooit een tas ofzo mee heeft. Plus hij is niet zo een marokkaan marokkaan en al helemaal geen player. Eerder het verzorgende type wat zich veel bezig houdt met zn zieke ouders en andere mensen helpen. Ik ga hem een mail sturen van hoe gaat het, maak me zorgen.

Riffia1244
18-01-2013, 12:25
Beter, dan een opengehaalde kut. En een gebroken hart, toch? Allahie 3hsen hawan. Als je goed gelezen hebt, we zitten niet aan elkaar (bewust) zijn beide met het geloof bezig en willen trouwen maar goed. Een gebroken hart is niet het einde vd wereld, kom ik wel overheen als ik mn eer maar heb en in Allah (swt) blijf vertrouwen :)

Tifaaaa
18-01-2013, 12:26
Nou nee, dan zou ik t op zn minst 1x hebben gemerkt aanegezien we elkaar al tig keren gezien hebben en hij nooit een tas ofzo mee heeft. Plus hij is niet zo een marokkaan marokkaan en al helemaal geen player. Eerder het verzorgende type wat zich veel bezig houdt met zn zieke ouders en andere mensen helpen. Ik ga hem een mail sturen van hoe gaat het, maak me zorgen. ik ga je eerlijk zijn, waarom zou hij zijn GSM bij u laten? ( belt er dan geen vader, moeder, zus, onkel, neven)? Kan toch niet??? Dat kan gewoon niet.

Riffia1244

je hebt verlatingsangst je bent psychisch niet in orde! doe er wat aan anders word je een obsessieve vrouw en je huwelijk zal niet slagen hij zal je juist verlaten Ja dat kan wel, ik heb daar wel last van inderdaad. Maar hoezo psychisch niet in orde meteen? Wil geen zelfmoord plegen hoor en stalk hem niet?

mohand_serieus
Nou nee, dan zou ik t op zn minst 1x hebben gemerkt aanegezien we elkaar al tig keren gezien hebben en hij nooit een tas ofzo mee heeft. Plus hij is niet zo een marokkaan marokkaan en al helemaal geen player. Eerder het verzorgende type wat zich veel bezig houdt met zn zieke ouders en andere mensen helpen. Ik ga hem een mail sturen van hoe gaat het, maak me zorgen. bij een meisje zijn we allemaal niet zo marokkaan maar meer begrijpend en openminded om jullie op je gemak te stellen...

Tifaaaa
18-01-2013, 12:27
Beter, dan een opengehaalde kut. En een gebroken hart, toch? Zeg schattigaard niet zo type jij( nee ben u foto nog steeds niet vergeten), maar idd beter dan een gebroken hart.

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11