Bekijk volle/desktop versie : Heb al 2 dagen niks van hem gehoord



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11

18-01-2013, 14:07
Duidelijkkeee aanwijzingen van meerdere telefoons hahaahaha

18-01-2013, 14:09



Citaat door Afortunado:
Hij kan oprecht zijn met haar maar een reden hebben dat hij niet belt. Misschien is hij down of iets dergelijks..
Mijn beste vriendin werd elke dag gebeld en ze zaten 3 uur aan de tel. en daarnaast gingen ze nog whats'uppen. Achteraf gezien ging niks door. Dus hoeft niks te betekenen.
Kan niet. Niet als je oprecht om je vrouw geeft. Als hij down is en echt vertrouwen heeft in haar, dan bespreekt hij dit juist met haar. Als dat niet zo is, dan zou ik sterk twijfelen aan de relatie die deze 2 mensen hebben. Zou maar mooi zijn...

2 dagen mijn telefoon uitdoen op mijn toekomstige? Dan ben ik verzekerd van een groot probleem.

Ookal heb je knallende ruzie, dan houden wij nog ons telefoon aan. Waarom? Omdat ongeacht de situatie, je hoort altijd bereikbaar te zijn voor de persoon van wie je houdt. Ruzie's, down zijn, problemen, zijn allemaal geen reden om je volledig af te sluiten van je partner.

Wat betreft je vriendin? Wie heeft het hier over 3 uur geplakt aan de telefoon zitten. We hebben het hier over bereikbaar zijn en weten waar je partner is en of die partner veilig is. Iets wat je altijd wilt weten als je echt van diegene houdt.

18-01-2013, 14:09
ts heeft gewoon gelijk.

18-01-2013, 14:10

Citaat door Bruidje____:
Is onzinnig wat je nu zegt. Een man (een echte man) die kan NIET 2 dagen niet vragen wat zijn vrouw doet. Het is zijn vrouw of toekomstige vrouw.

Kan jouw vader 2 dagen zonder enig contact met zijn vrouw? Wedden dat hij dan gek word.


donder straal toch op joh met je man en vrouw. het is niet zijn vrouw, is maar een vriendinnetje meer niet. totaal geen status. haar eigen vader en moeder weten er niets van. wat is er dan ? NIETS

ik weet niet hoe oud jouw vader is maar onze voorouders zaten maanden in Nederland en vrouw en kinderen in Marokko. dus haal geen voorbeelden waar jij geen weet van hebt.

als het je vrouw is, kan ik me vorstelen dat je niet zo maar paar dagen verdwijnd? Maar een vrouw waarvan haar eigen vader niets weet dat ze zichzelf al aan een balhaar heeft beloofd? de pot op. heb wel wat ebters aan me hoofd

Citaat door Afortunado:
Wij vrouwen willen aandacht en warmte.
Maar mannen zijn heel anders als vrouwen.

18-01-2013, 14:11



Citaat door Marokkaanse_:
dag niks van zich laten horen? ik vind dat echt niet kunnen en zeker vraagtekens erbij. als hij echt verliefd op je was en echt leuk vond dan zou hij niet eens zonder je kunnen laat staan hele dag niks van zich laten horen. je weet niet wat hij uitspookt en hij ook niet van jou en dat interesseert hem niet? als ik 2 uurtjes niet met mijn vriend praat worden we al allebei gek, laat staan 1 hele dag.


Elkaar 2 uurtjes niet spreken en dan allebei al gek worden..?? Ik weet niet hoe jij dat ziet , maar ik zie dat als een zwakke relatie. Ik eheb al 3 jaar een relatie en we zijn van plan om inshallah over een paar maandjes te trouwen. Het komt bij ons ook wel eens voor dat we elkaar een dagje of twee niet spreken. Dat is een teken van respect en vertrouwen naar elkaar.

'' je weet niet wat hij uitspookt en hij ook niet van jou en dat interesseert hem niet '' Jullie vertouwen elkaar voor geen meter. bremg er beter verandering in door goed met elkaar te praten. want als dit zo door gaat zijn jullie elkaar binnen de kortste keren kwijt.

Ghair inshallah. asalaam oe ailakom

18-01-2013, 14:13

Citaat door Effe_serieus:
kijk deze onzin dan? jullie vrouwen willen echt hondjes van die gasten maken?
Enige hond als man, zijn mannen die 2 dagen hun vrouw niet willen spreken. Wat voor een man ben je dan? Hahahahhhahhaha. Waar is je vrouw? Weet niet joh. Heb haar 2 dagen niet gesproken.

Hoe voorschut sta je dan. Mijn vader kan geen seconde zonder dat hij weet waar mijn moeder uithangt, niet omdat hij haar niet vertrouwt, maar omdat hij altijd wilt weten waar ze is voor het geval er iets mocht gebeuren. Maarja, tegenwoordig heb je mannen als jou. Smetha.

18-01-2013, 14:14

Citaat door Afortunado:
Ja, zo denken wij vrouwen. Ik kom niet op voor de man, ik ben realistisch.
Je kunt niet iemand instellen of zien als een robot.
Stel dat hij persoonlijke problemen heeft, wellicht is hij een persoon die het alleen wil oplossen? Hij wil dus niet communiceren met zijn aanstaande. Dat is zijn karakter. Hoe ga je daar mee om? Ga je hem dwingen om haar te bellen en zijn leed te delen met haar?
Iedere persoon is anders en we kunnen veel denken en willen maar er is nog altijd de tegenpartij die anders is.
Er zijn altijd mensen die anders zijn, maar ik weet zeker dat geen een normaal mens met zoeen persoon kan leven. Er is maar een reden waarom je zo kan zijn en dat is als je niet voldoende geeft om je partner. Enige reden.

En we hebben het nota bene niet over persoonlijke problemen. We hebben het hier over zijn telefoon vergeten bij zijn broer. En meneer is te lui om hem te halen. En mocht hij daarover liegen, dan is het alleen erger. Hij durft dan niet eens eerlijk te zijn over het feit dat hij rust nodig heeft.

18-01-2013, 14:15

Citaat door Bruidje____:
Is onzinnig wat je nu zegt. Een man (een echte man) die kan NIET 2 dagen niet vragen wat zijn vrouw doet. Het is zijn vrouw of toekomstige vrouw.

Kan jouw vader 2 dagen zonder enig contact met zijn vrouw? Wedden dat hij dan gek word.


Citaat door Bruidje____:
Enige hond als man, zijn mannen die 2 dagen hun vrouw niet willen spreken. Wat voor een man ben je dan? Hahahahhhahhaha. Waar is je vrouw? Weet niet joh. Heb haar 2 dagen niet gesproken.

Hoe voorschut sta je dan. Mijn vader kan geen seconde zonder dat hij weet waar mijn moeder uithangt, niet omdat hij haar niet vertrouwt, maar omdat hij altijd wilt weten waar ze is voor het geval er iets mocht gebeuren. Maarja, tegenwoordig heb je mannen als jou. Smetha.
ik denk eerder dat jouw vader een shmetta is. constant achter je moeder aan, veegt zij ook nog zijn billen als hij naar toilet is geweest?

18-01-2013, 14:17

Citaat door Effe_serieus:
donder straal toch op joh met je man en vrouw. het is niet zijn vrouw, is maar een vriendinnetje meer niet. totaal geen status. haar eigen vader en moeder weten er niets van. wat is er dan ? NIETS

ik weet niet hoe oud jouw vader is maar onze voorouders zaten maanden in Nederland en vrouw en kinderen in Marokko. dus haal geen voorbeelden waar jij geen weet van hebt.

als het je vrouw is, kan ik me vorstelen dat je niet zo maar paar dagen verdwijnd? Maar een vrouw waarvan haar eigen vader niets weet dat ze zichzelf al aan een balhaar heeft beloofd? de pot op. heb wel wat ebters aan me hoofd
We hebben het hier over een man-vrouw situatie eh boe izan. Zij zegt dat hij met haar wilt trouwen, ik probeer haar alleen maar duiedlijk te maken dat hij haar dodelijk flasht. Als iemand echt met je wilt trouwen dan doet hij dit niet.

En je praat over vaders toen ze in Nederland waren en de vrouwen in Marokko. Zitten wij nu in zoeen situatie? Nee toch. En als ik het goed weet, zou mijn vader zijn vrouw echt niet alleen laten in Marokko. Hij liet haar bij zijn moeder en vader, terwijl hij naar Nederland ging. Zoals een ECHTE man.

18-01-2013, 14:17

Citaat door Afortunado:
Iedereen is anders. En dan is het de vraag wat iemand onder 'normaal' verstaat. De 1 vind het normaal om elke dag te bellen, een ander vind het normaal om per dag 90 euro uit te geven. Er is geen specifieke beschrijving van normaal gedrag of denken. Iemand die een hele week niet heeft gegeten vind het normaal om alles te eten wat hij vind.

Dan zijn wij het hierbij niet met elkaar eens. Niet dat dat erg is, iedereen kijkt naar het leven met een andere bril.
We zijn het duidelijk niet eens.

18-01-2013, 14:19

Citaat door Effe_serieus:
ik denk eerder dat jouw vader een shmetta is. constant achter je moeder aan, veegt zij ook nog zijn billen als hij naar toilet is geweest?
Hahahahahahha, heb ik je geraakt? Klaarblijkelijk.

Helaas zijn mannen schaars tegenwoordig, achja. Kan je niks aan doen. Is gewoon je karakter die gemanipuleerd is door je levenloze vriendjes en westerse mentaliteit.

Gelukkig heb ik wel een man gevonden als mijn vader.

En nu oprotten. Reacties krijg je toch niet meer.

18-01-2013, 14:24

Citaat door Bruidje____:
Is onzinnig wat je nu zegt. Een man (een echte man) die kan NIET 2 dagen niet vragen wat zijn vrouw doet. Het is zijn vrouw of toekomstige vrouw.

Kan jouw vader 2 dagen zonder enig contact met zijn vrouw? Wedden dat hij dan gek word.
Mijn ouders hadden 2 jaar geen contact toen ze getrouwd waren, ze wist niet waar hij was! Nu zijn ze 8 kids rijker.... dus zegt niks?

18-01-2013, 14:26



Citaat door babygirlinlove:
Mijn ouders hadden 2 jaar geen contact toen ze getrouwd waren, ze wist niet waar hij was! Nu zijn ze 8 kids rijker.... dus zegt niks?
Waar was hij dan? Dat maakt deel uit van mijn mening.

18-01-2013, 14:27
Tfoue wat een walgelijk jaloers onzeker wijf ben jij, 2 dagen niks gehoord en helemaal gaan flippen en alles. Je bent zijn vrouw niet ofzo, je bent gewoon een vriendinnetje die stiekeme dingen doet voor haar ouders yeghhhhh

En ja inderdaad hij heeft een andere telefoon dat kan ik je wel garanderen. Terwijl zijn telefoon bij jou ligt waar niemand op belt zit hij een ander wijf te krikken ja.

En gelijk heeft hij, je bent toch nog niks van hem. Jij bent echt gek als je denkt dat een man maanden zonder sex kan. Ja vrouwen kunnen dat en mannen niet oke, denk eens ff na

Dat is gewoon een feit, mannen kunnen niet maanden zonder sex. Dus als jij hem geen sex geeft dan krijgt hij het ergens anders

18-01-2013, 14:30

Citaat door Bruidje____:
Er zijn altijd mensen die anders zijn, maar ik weet zeker dat geen een normaal mens met zoeen persoon kan leven. Er is maar een reden waarom je zo kan zijn en dat is als je niet voldoende geeft om je partner. Enige reden.

En we hebben het nota bene niet over persoonlijke problemen. We hebben het hier over zijn telefoon vergeten bij zijn broer. En meneer is te lui om hem te halen. En mocht hij daarover liegen, dan is het alleen erger. Hij durft dan niet eens eerlijk te zijn over het feit dat hij rust nodig heeft.
+10

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11