Bekijk originele versie : Racisten
ik ben van belgie en nu ik hier op deze site eens rondkijk
ben ik tot een conclusie gekomen
de nederland zich meer op de islam viseren dan op de buitenlanders hun probleem, zo van diefstal , bendes enzo..... , ze kijken meer naar de islam en beoordelen die ook!!
de belgen vinden de islam geen probleem , ze vinden het ok , maar ze hebben wel een probleem met de allochtonen ( eigelijk de marokanen het meest) ,
daarom ben ik toch blij dat ik in belgie woon dan in nederland :ego:
97% van de Vlamingen vindt dat migranten Nederlands moeten leren
7 op de 10 vindt migranten een verrijking voor onze cultuur
60% vertikt het om in een migrantenbuurt zijn droomhuis te kopen
44% van de Vlamingen vindt dat migranten niet bijdragen tot de welvaart
Bron : http://www.vtm.be/telefacts/details.htm?id=26010
wat is jullie mening hierover?
He ben jij er ook weer, gezellig :D
heb je me dan gemist?? :p :D
Nou, zover wou ik niet gaan. Maar mijn hart maakte wel een sprongetje hoor, toen ik zag dat dit topic van jou was.
Ik vind dat 100% van de migranten Nederlands moet leren.
Ook vind ik dat migranten geen verijking zijn voor onze cultuur. Onze cultuur word namelijk hiervoor opgeofferd. :(
Ook ik zal niet in de buurt van een migrantenbuurt willen wonen want hier heb ik zeer negatieve ervaringen mee.
Maar ik denk wel dat migranten een bijdrage kunnen doen aan de welvaart. Ze kunnen Nederland helpen opbouwen maar dat moeten ze wel de Nederlandse cultuur overnemen.
Maar hun religie moeten ze zeker NIET verliezen!
Maar ja, is het mogelijk om je religie te behouden en volledig te integreren?
Wat ook is , is dat de oudere generatie meer racistisch is dan de jongere generatie
is ook bewezen , de jongeren hebben niet zoveel bezwaar tegen de islam
wrattenzwijn
02-01-2005, 01:15
ik ben van belgie en nu ik hier op deze site eens rondkijk
ben ik tot een conclusie gekomen
de nederland zich meer op de islam viseren dan op de buitenlanders hun probleem, zo van diefstal , bendes enzo..... , ze kijken meer naar de islam en beoordelen die ook!!
de belgen vinden de islam geen probleem , ze vinden het ok , maar ze hebben wel een probleem met de allochtonen ( eigelijk de marokanen het meest) ,
wat is jullie mening hierover?
Je kunt je afvragen wat erger is,.. wij hebben niets tegen de allochtonen opzich... maar wel tegen de uitwassen van een bepaalde religie.
"Naima zorgt vorige week voor ophef, toen een anonieme briefschrijver haar West-Vlaamse bedrijfsleider, Rik Remmery, met de dood bedreigde, omdat zij een hoofddoek draagt. Uiteindelijk ging Naima door de knieƫn en legde ze haar hoofddoek af. Niet uit religieuze overtuiging, maar uit bezorgdheid voor het leven van haar baas en zijn gezin. In haar sappig West-Vlaams accent vertelt ze: "Uit respect voor Rik en zijn familie die mij altijd hebben gesteund, heb ik samen met mijn man beslist om de hoofddoek af te doen ... "
daarna kreeg de baas nog een 2de , 3de , 4de zelfs 5de dreigbrief
waarin stond dat ze de hoofdoek ook in het openbaar moet uitdoen ,
dit is natuurlijk niet normaal en dat vinden jullie ok wel ,
maar daarom zegggen we niet zie die belgen zijn racisten die sturen allemaal dreigbrieven , nee dat doen we niet
maar dat is wel gebeurt met mohamed.B
Je kunt je afvragen wat erger is,.. .
heb ik toch al gedaan ???? :p
je leest niet goed
"daarom ben ik toch blij dat ik in belgie woon dan in nederland " ;)
wrattenzwijn
02-01-2005, 01:23
heb ik toch al gedaan ???? :p
je leest niet goed
tot nu toe heb ik nog geen moslims zien verhuizen....
wrattenzwijn
02-01-2005, 01:25
maar dat is wel gebeurt met mohamed.B
Mohammed B heeft hier op het forum een hoop fans... net als Osama en anderen,.. dat maakt dat we een probleem hebben en willen weten waarom moslims ons haten.
tot nu toe heb ik nog geen moslims zien verhuizen....
en wat heeft dat ermee te maken??
ik geef gewoon mijn mening , ik geef geen raad ,
ik zeg niet kom naar belgie , hier is het beter :maf:
Mohammed B heeft hier op het forum een hoop fans... net als Osama en anderen,.. dat maakt dat we een probleem hebben en willen weten waarom moslims ons haten.
hoezo probleem? Je ben hier op marokko.nl
ik ga toch ook niet naar een racisten site bv
en zeg hier zijn racisten , dit moeten we aanpakken :D
wrattenzwijn
02-01-2005, 01:29
hoezo probleem? Je ben hier op marokko.nl
ik ga toch ook niet naar een racisten site bv
en zeg hier zijn racisten , dit moeten we aanpakken :D
zou je wel moeten doen :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.