Bekijk originele versie : Producten voor krullend haar?
Deze topic heb ik naar aanleiding van Magrebia geopend ook ik heb van alles geprobeerd maar heb tot nu toe niet het geen wat ik wil gevonden(ik stel veel eisen I geuss). Ik heb grove krullen ze zijn niet superklein. Allereerst ik walg van vet haar maar voor krullend haar zijn de producten meestal vet!
Andrelon cremévoeding, droogt na 1 uur op en dan is het alsof je niets in je haar hebt gedaan.
Hema curlactivator met jasmijn erin ofzoiets, vet, stinkt en helpt voor geen meter.
Brylcremé werkt wel, alleen het ruikt niet lekker, en is vrij vettig.
Taft wax, soort gel niet vet, maar krulletjes zakken uit van dit product.
Gel van alle soorten gehad, plakt net als lijm, krullen worden er hard van, gewoon vies!
Mousse, vreet je haar aan. Het droogt me haar uit, maar krijg wel mooie volume ervan. Ik heb alle soorten mousse's gehad.
Scurl Moisteroizer, van de Toko. Eerste keer dat ik het gebruikte dacht ik wauw, maar na een paar keer werd me haar pluizerig en voelde het vet aan.
Cocos vet, bah wat een vette troep is dat. Ik krijg er roos van.
Glisskur, die tube is ook een soort van cremévoeding ruikt lekker enzo maaruh helpt niets. Troep dus.
Olijfolie in de puntjes na het douche, dat helpt wel in samenwerking met een beetje mousse en dan fohnen.
Ik ben ten einde raad. Heb ook echt veel dingen gehad kan er niet op komen. Alles is te vet of beschadigd me haar. Ik heb dik krullend haar en dat eist veel verzorging dat is geen punt, maar ik wil wel producten die helpen.
Iemand nog suggestie's?
Shoot peepz shoot! :D
LemShisha
02-01-2005, 00:05
hier dezelfde probleem...:jammer:
DKNY_Girl
02-01-2005, 00:14
Ey girl,
Ik zelf gebruik jaren lang gel van de Etos. Zo'n blauwe gel is dat en is super goedkoop. En ik weet niet wat er was maar het plakte echt heel erg maar toch bleef ik het gewoon gebruiken. Mijn haren werden er dunner van en het plakte erg, het stonk verder niet. Paar maanden terug heeft mijn vriend me aangeraden om niet zoveel van die gel te gebruiken dus wat ik nu doe is...
* Na douchen eerst een beetje laten uitdrogen
* Dan die gel een beetje insmeren (omdat je haar nog nat is weet je niet of het genoeg is of niet maar probeer niet zoveel gel te gebruiken)
* Dan in een knotje hele dag mee lopen :maf:
* Volgende dag ofzo weer los doen en weer een beetje gel erin gooien en dan is het echt super.
Mijn haar is nu heel dik en heb veel mooiere krullen dan paar maanden terug.
Succes!
Ey girl,
Ik zelf gebruik jaren lang gel van de Etos. Zo'n blauwe gel is dat en is super goedkoop. En ik weet niet wat er was maar het plakte echt heel erg maar toch bleef ik het gewoon gebruiken. Mijn haren werden er dunner van en het plakte erg, het stonk verder niet. Paar maanden terug heeft mijn vriend me aangeraden om niet zoveel van die gel te gebruiken dus wat ik nu doe is...
* Na douchen eerst een beetje laten uitdrogen
* Dan die gel een beetje insmeren (omdat je haar nog nat is weet je niet of het genoeg is of niet maar probeer niet zoveel gel te gebruiken)
* Dan in een knotje hele dag mee lopen :maf:
* Volgende dag ofzo weer los doen en weer een beetje gel erin gooien en dan is het echt super.
Mijn haar is nu heel dik en heb veel mooiere krullen dan paar maanden terug.
Succes!
He meid,
Ik heb geen haaruitval of wat dan ook elhamdoelillah, heb een hele bos en het krult ook van haar zelf. Maar ik wil iets waarvan me krullen soepel vallen, en waneer door je haar strijkt het lekker zacht is.
Ik vind het mooi als je haar neutraal oogt dus niet glimt van de vetheid of wetlook en dergelijke. :confused:
Thanx voor je tip! :)
Rair&lovely
02-01-2005, 00:24
Weet je wat bij mij helpt....
Het gaat heel raar klinken maarrrr......Ik vertel het toch....
cocoa butter...Is eigelijk voor de huid....Maar ik doe het in me haar...
Je krijgt er hele mooie krullen van...
Moeskiela
02-01-2005, 00:31
:o Weet je wat ik heb uitgevonden: anti haarbreuk lijn van Lóreal. Je hebt hier maskertjes van en shampoo etc. je krijgt hier hele fijne zachte krullen van. Maar goed ik denk dat je zelf al hebt ondervonden dat wat bij de een werkt niet voor een ander geschikt hoeft te zijn. Je moet blijven proberen, never give up!
Moeskiela
sheabutter zou je ook kunnen proberen. wel die 100% ongerafinneerde he? is voor haar en huid en een heeeele goede moisturizer.
wat je ook zou kunnen proberen zijn de jessicurl producten uit USA speciaal voor krullendhaar
:o Weet je wat ik heb uitgevonden: anti haarbreuk lijn van Lóreal. Je hebt hier maskertjes van en shampoo etc. je krijgt hier hele fijne zachte krullen van. Maar goed ik denk dat je zelf al hebt ondervonden dat wat bij de een werkt niet voor een ander geschikt hoeft te zijn. Je moet blijven proberen, never give up!
Moeskiela
Dat is toch die producten in bruin goud-achtige verpakking, zoja dan heb ik daarvan de shampoo en de anti haarbreuk masker gehad maar ik vond het niets. :verdriet:
Doe je bodylotion in je haar? Hehehe. :hihi:
Volgens mij is dat op lange termijn niet zo goed voor het haar.
sheabutter zou je ook kunnen proberen. wel die 100% ongerafinneerde he? is voor haar en huid en een heeeele goede moisturizer.
wat je ook zou kunnen proberen zijn de jessicurl producten uit USA speciaal voor krullendhaar
Jessica-curl is dat Surinaamse troep? Die producten zijn meestal afgestemd op kroeshaar, en dat heb ik niet.
SheaButter is dat vet?
Tot nu helpt alleen beetje olijfolie in de puntjes, dat doe ik dan in handdoek droog haar, dat ruik je de stank niet en daarna mousse, fohnen en klaar. :D
Nu weet ik het zeker dat al die troep in de drogisterijen en Toko's troep zijn. Ik ga maar weer eens langs de kapper. :(
Rair&lovely
04-01-2005, 23:54
Doe je bodylotion in je haar? Hehehe. :hihi:
Volgens mij is dat op lange termijn niet zo goed voor het haar.
Nou eigelijk weet ik het niet....punt 1 het is heel gezond....het is natuurlijk....enne Dat is het enigste wat bij mij helpt....Dus ik hou me vingers gekruist...Ik weet niet hoe het zal aflopen met me haar...Maar ik gebruik hem al een paart maanden...Mijn haar is nu gezond....Maar voor hoe lang weet ik nie... ik he nu wel hele mooie krullen.... :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.