Bekijk originele versie : Blote buiken/navels!!!
Samiratoen
26-01-2003, 01:15
MAG NIET !!!
en toch ziek ik in de zomer (en zoms in de winter) mevrouwtjes met een blote buik en navel lopen... en soms ook nog eens een piercing..!!
:jammer:
AlMoet-Oukil
26-01-2003, 01:18
Origineel gepost door Samiratoen
MAG NIET !!!
en toch ziek ik in de zomer (en zoms in de winter) mevrouwtjes met een blote buik en navel lopen... en soms ook nog eens een piercing..!!
Ik doe een piercing ve tremtiiiiiiiiiiiiii...is echt trendyyyyyy :p
AlMoet-Oukil
26-01-2003, 01:33
Origineel gepost door ouiam_tet1
HUH WAT HEBBEN JULLIE MET JULLIE TREMFTI???
HEY STRIJDER WAT PRAAT JE ME NA KIFESH DEBBA KETD7AK 3LIA??
EH KAY D7AK 3LEEK, WERI MOH ESH NTI KET SWAY!!!!
OULA DARBIIIIIIIIH TEY BENLIEH 3AZREEN!!!
waarom geven mensen nooit antwoord op de vraag van de topic...?
Is foto van toen ik nog jong was..., goeie tijd...!!!
Guadaloupe
26-01-2003, 02:14
nee, je mag je haartjes en je figuur ook nie laten zien.....
C_OUJDIA
26-01-2003, 02:15
Mensen moeten zelf weten wat ze doen en wat ze dragen.Ik persoonlijk zou het niet kunnen navelpiercing en dan deze nog showen.
Bless je was echt mooi. :D
---> C. <---
mimi3000
26-01-2003, 02:16
:maf2: wat was de vraag ook al weer??????????
Hey mensjes,
Met blote navels lopen doen ze niet alleen in Nederland, zelfs in Marokko is de trend al zover. Dus het ligt niet alleen aan de meiden van NL, ik bedoel er zijn toch ook moslimse vrouwen die roken en drinken.
Ik sta er eerlijk gezegd niet meer verbaasd naar te kijken, de wereld veranderd, so are the muslims changing.
Dan valt een blote navel nog wel mee..........
Greeettzzz
Dorita
JE WAS EEN MOOIE BABY!! HOE ZIEN JE OUDERS ERUIT????
Mijn ouders zien er een stuk beter uit dan mij, ik ben ook maar ge-addopoteerd.
en @ C_OUJDIA...TNX !!!
Origineel gepost door Dorita
Hey mensjes,
Met blote navels lopen doen ze niet alleen in Nederland, zelfs in Marokko is de trend al zover. Dus het ligt niet alleen aan de meiden van NL, ik bedoel er zijn toch ook moslimse vrouwen die roken en drinken.
Ik sta er eerlijk gezegd niet meer verbaasd naar te kijken, de wereld veranderd, so are the muslims changing.
Dan valt een blote navel nog wel mee..........
Greeettzzz
Dorita
je hebt gelijk, in marokko zijn ze veel erger als hier. de meisjes hier roken wel , maar van drinken is er niet echt sprake van.
this is sad, very sad :(
AlMoet-Oukil
26-01-2003, 09:45
SORRY MAAR VERSTA NIETS VAN JOU TAALTJE...IK BEGRIJP ER NIETS VAN!!!! JE KOMT ZEKER VAN DAGILIA?? JA SORRY IK BEN NIET ECHT GOED IN 3ARBIA IK BEGRIJP ALLEEN AL3ARBIA DE CHAMAL....
OKE NU JE STUKJE IN HET NEDERLAND GRAAG!!!!
Okeej, ik zei :
Laat em zien wat je waard bent!!!!S
Sla em zo hard totdat ie *3azreen gaat zien
*a3reen = maliek elmoot (engel van de dood)
snapje he nu een beetje?..ons 3arbia is heel makkelijk hoor...
iwaa alsjeblieft :p :D
Origineel gepost door Samiratoen
MAG NIET !!!
en navel.. waar kopen ze die dan? :D
MissChica
26-01-2003, 12:10
Het interreseert me nie moeten ze zelf weten tjonge jonge mag nie dit mag nie laat hun man als hun dat willen als hun ouders toestemming hebben gegeven waarom ook nie dan beslama
zo'n navel piercing kan leuk staan bij iemand...maar om er siekie me tedoen en dan in de winter ook..damnzZz is toch koud brrr
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.