Bekijk originele versie : Foundation??
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Dames...
Welke foundation raden jullie mij aan???
:nijn:
casa_angel1985
01-01-2005, 17:25
die van MAX-factor is super
die van MAX-factor is super
thnx:o
Zijn er nog meer??
Ik gebruik die van Maybelline wonder finish en ik vindt het een super foundation en je gezicht ziet er natuurlijk uit....kost ronde de 9,50..
casa_angel1985
01-01-2005, 17:38
thnx:o
Zijn er nog meer??
Je hebt allerlei foundations van Max Factor
Die ik bedoel is Max Factor Colour adapt
je hoeft maar een beetje op je hand te doen
en je kunt er heel je gezicht mee insmeren
Deze is wel duurder € 13.95 maar het is het waard
je kunt ook naar beverwijk of vleuten gaan daar zijn
ze goedkoper meestal kun je ze kopen voor de helft
DeBesteEnzo
01-01-2005, 18:57
HEY MEISJE geloof mijjjj je moet die van sisley halen :D als je het er het geld voor over hebt want hij is best duur maar echt zoooo goed.Ik droeg eerst nooit foundation ofzo maar een visagist hadhet bij me opgedaan toen had ik het zelf gekocht en kan nou niet meer zonder!zo fijn.is gewoon heel natuurlijk lijkt net of je nix op hebt..
casa_angel1985
01-01-2005, 19:09
HEY MEISJE geloof mijjjj je moet die van sisley halen :D als je het er het geld voor over hebt want hij is best duur maar echt zoooo goed.Ik droeg eerst nooit foundation ofzo maar een visagist hadhet bij me opgedaan toen had ik het zelf gekocht en kan nou niet meer zonder!zo fijn.is gewoon heel natuurlijk lijkt net of je nix op hebt..
sisley zij je he Ik ga het proberen
Maar het licht er ook aan hoe je het zelf opbrengt
want dat moet je ook maar kunnen
bij heel veel meisje zie je gewoon dat ze foundation op hebben
ze smeren het niet goed uit.
XxNad0rGirlxX
01-01-2005, 19:12
Waar kan je die van sisley halen dan? Gewoon bij een drogist of ergens anders..
DeBesteEnzo
01-01-2005, 19:18
nee maar casa angel...echt met die lkt het j wel...want ik dachtook dat ik het niet zou kunnen maar die kan je heel makkelijk verdelen hoor.Dat was de eerste keer dat ik founation op deed had het verdernooit gedaan ofzo en het lukte meteen goed..terwijl ik dar zelf ook niet echt handig in ben hoor.Je hebt het in poeder die is veeeel mooier...die moet je doen...ik vind die creme nietzo mooi want daarzie je het meteen zo goed bij dat je dcht geplamuurd bent.
Nadorgirl je kan het gewoon bij een parfumerie halen....Ici paris of douglas ofzo.Bij de betere zaken.hET is best duur hoor hou daar rekening mee :D
Waar kan je het kopen??
nee maar casa angel...echt met die lkt het j wel...want ik dachtook dat ik het niet zou kunnen maar die kan je heel makkelijk verdelen hoor.Dat was de eerste keer dat ik founation op deed had het verdernooit gedaan ofzo en het lukte meteen goed..terwijl ik dar zelf ook niet echt handig in ben hoor.Je hebt het in poeder die is veeeel mooier...die moet je doen...ik vind die creme nietzo mooi want daarzie je het meteen zo goed bij dat je dcht geplamuurd bent.
Nadorgirl je kan het gewoon bij een parfumerie halen....Ici paris of douglas ofzo.Bij de betere zaken.hET is best duur hoor hou daar rekening mee :D
Ja..Ik gebruik zel ook geen foundation maar ik dacht laat me het ff proberen..:D..
Maar je moet het toch gewoon goed uitsmeren:confused:
DeBesteEnzo
01-01-2005, 19:20
zie hierboven :D ohwja en er zit al zo een dingetje bij waar je het mee op kan brengen.Zelfs die is super fijn.Hele zachte haren enzo...
zie hierboven :D ohwja en er zit al zo een dingetje bij waar je het mee op kan brengen.Zelfs die is super fijn.Hele zachte haren enzo...
Ik ga ff langs ici paris of douglas..
Dan vraag ik wel ff om een tester om het uit te proberen :D
DeBesteEnzo
01-01-2005, 19:27
ja als ze een tester hebben :D en dan moet je de poeder vragen he....die andere heb ik niet geprobeerd maar mooier als die poeder kan nie tdus :D
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.