Bekijk originele versie : puistjes
__maroc__
01-01-2005, 12:10
wat is het beste tegen puistjes :maf: :maf:
YemenBabe
01-01-2005, 13:23
:) hiiiiiiiiii
Ik heb een thee tegen puistjes gebruikt en helpt echt. je krijgt echt geen last van puistjes meer na het gebruiken van deze thee.
je kan het hier bestellen shojaa36@hotmail.com. Een arabische mevrouw verkopt het en ze woon in friesland.
Success Maroc ;)
tariffst
01-01-2005, 14:01
Het beste is gewoon gezond eten en veel water drinken, en vooral niet aan zitten!!!!!!
Dan laat je alleen littekens over. Ze gaan vanzelf weg!
Gr
__maroc__
01-01-2005, 15:10
Allebij bij bedankt :goedzo: :D
ik had best veel puistjes maar ik zat er ook aan ik maakte me gezicht schoon maar sind ik me gezicht reinig met dove heb ik alleen soms een puistje maar bij iedereen is het anderes
ik had best veel puistjes maar ik zat er ook aan ik maakte me gezicht schoon maar sind ik me gezicht reinig met dove heb ik alleen soms een puistje maar bij iedereen is het anderes
Wat gebruik je dan van dove??
De reinigingsmelk of gewoon creme of iets anderss:confused:
zonnebank..
Jah zoiets hoorde ik ook..
Dat wanneer je naar zonnebank ging dat je puistjes uitdrogen en minder snel tergukomen..
Is dat waar:confused:
Duo penoti Er opsmeren! :hihi:
de zonnebank is echt niet goed voor je huid, ten eerste het is ongezond! ten tweede je huid verouderd sneller! de zonnebank is misschien maar een tijdelijke oplossing, echte puistjes moet je van binnen uit aanpakken!
klopt....
Maar hoe..?
het is een tijdelijk oplossing om te verminderen, maar zoek hierbij een andere oplossing. ik zou zeggen ga naar huisarts. een alchol moe je om vragen en dat is inderm . bij heeft het heel goed geholpen . miscchien e.v. de diana pil
je gezicht stomen helpt ook goed tegen puistjes
En hoe kan je dat het beste doen??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.