Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ..::Stelling Van De Dag::..

Pagina's : [1] 2 3

EMIEN
25-01-2003, 21:08

Stelling van de dag Vandaag over dit. Laatst was ik in gesprek met een klasgenoot van me. Hij was streng christelijk en laat dat vaak merken. We kunnen het verder goed met elkaar vinden. Maar eens discussieerde we over de politieke standpunten van de verschillende partijen. Ik vroeg op wie hij zijn stem had gebracht en antwoorde met LPF. Natuurlijk volgde dit antwoord met de vraag; WAAROM? En hij begon over asielzoekers en het inburgeren van alochtonen. Terecht, zei ik ook tegen hem, maar verwacht ook van de Nederlanders om ons te respecteren. =>Dus dan moeten uitspraken in de media als, Een marokkaan dit, een marokkaan dat als deze in bezit is van een Nederlands paspoort ook niet meer voorkomen. Wie is het hiermee eens/oneens? en waaroM? :) >>>EMIEN<<<

-xxx-Rachida
25-01-2003, 21:10
wat is precies jouw stelling? Continue....next

chicamaroquia
25-01-2003, 21:11
helemaal mee eens!

EMIEN
25-01-2003, 21:17
Voor de rest heeft niemand een mening?......:rolleyes:

chicamaroquia
25-01-2003, 21:18

nou sorry hoor! is mijn mening niet genoeg :(

ferozkalloe34
25-01-2003, 21:20
het is wel duidelijk dat jij niets in te brengen had bij je klasgenootje . einde verhaal

chicamaroquia
25-01-2003, 21:21
Origineel gepost door Strijder4P Een Marokkaan met een Nederlands paspoort, blijft een Marokkaan! 'Kheb ook een Nederlands Paspoort, toch blijf ik een Marokkaan. Voel me er echt niet meer Nederlands door! dat is ook zo, maar als mocro's iets fout doen zijn het marokkanen, doen ze iets goeds dan zijn het hollanders! dat is het probleem! mocro's 4 life!!!!!!!!!!!! en daar moet je trots op zijn!!!!!!!!!!

EMIEN
25-01-2003, 21:24
Origineel gepost door chica*******a nou sorry hoor! is mijn mening niet genoeg :( Jou mening IS DE BELANGRIJKSTE :D Maar jij wil anderen toh ook een kans geven :)

chicamaroquia
25-01-2003, 21:25
Origineel gepost door EMIEN Jou mening IS DE BELANGRIJKSTE :D Maar jij wil anderen toh ook een kans geven :) oh, gelukkig maar :o

EMIEN
25-01-2003, 21:25
Origineel gepost door chica*******a dat is ook zo, maar als mocro's iets fout doen zijn het marokkanen, doen ze iets goeds dan zijn het hollanders! dat is het probleem! mocro's 4 life!!!!!!!!!!!! en daar moet je trots op zijn!!!!!!!!!! precies, Als het gaat om cultuur en taal, dan roepen ze je bent nu een Nederlander dus nederlands pranten enzovoort. Maar als het gaat om misdaden dan is het weer een Marokkaan. Daar ligt het probleem! >>>EMIEN<<<

Lady_Cazawia
25-01-2003, 21:28
Origineel gepost door EMIEN precies, Als het gaat om cultuur en taal, dan roepen ze je bent nu een Nederlander dus nederlands pranten enzovoort. Maar als het gaat om misdaden dan is het weer een Marokkaan. Daar ligt het probleem! >>>EMIEN<<< ja maar marrokanen noemen zich zelf een nederlander wanneer zij het willen, en daarna noemen ze zich zelf weer een marokkaan wanneer ze het weer willen, ze doen het zelf voor. Ik bedoel je bent of een marrokaan of een nederlander punt uit!!! :D

EMIEN
25-01-2003, 21:31
Origineel gepost door Lady Cazawia ja maar marrokanen noemen zich zelf een nederlander wanneer zij het willen, en daarna noemen ze zich zelf weer een marokkaan wanneer ze het weer willen, ze doen het zelf voor. Ik bedoel je bent of een marrokaan of een nederlander punt uit!!! :D Dat klopt, Als het gaat om identiteit ben je een marokkaan. Gezien cultuur enz. (Dus cultuur mag je behouden) Maar als burger van Nederland ben je Nederlander. (Zo moet je ook worden genoemd in de media) Vind ik tenminste :hoedaf:

Lady_Cazawia
25-01-2003, 21:33
Origineel gepost door EMIEN Dat klopt, Als het gaat om identiteit ben je een marokkaan. Gezien cultuur enz. (Dus cultuur mag je behouden) Maar als burger van Nederland ben je Nederlander. (Zo moet je ook worden genoemd in de media) Vind ik tenminste :hoedaf: ik vind dat wij helemaal niet als nederlanders genoemd moeten worden omdat wij hier ingeburgd zijn. je bent en blijft een marokkaan. toch?? tenminste ikke dan :D

Lady_Cazawia
25-01-2003, 21:35
Origineel gepost door Strijder4P Wat dacht je van : "Wij zijn 'Nederlandse' Marokkanen" Nederlandse als bijv. naamwoord! Wat dacht je van: Wij zijn marokkanen punt uit!!! :D Zonder een bijv. naamwoord

EMIEN
25-01-2003, 21:37

Origineel gepost door Lady Cazawia ik vind dat wij helemaal niet als nederlanders genoemd moeten worden omdat wij hier ingeburgd zijn. je bent en blijft een marokkaan. toch?? tenminste ikke dan :D Dat bedoelde ik ook met identiteit. :) Tuurlijk ben ik een marokkaan, maar dit aangezien mijn cultuur en achtergrond. Maar als ik in de media terecht kom :D moet ik als een Nederlander worden gerefereerd gezien mijn paspoort, toch? :hoedaf:

Pagina's : [1] 2 3