Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : krullen

Pagina's : [1] 2

LZN
25-01-2003, 20:31

ik heb een vraagje ik heb krullend haar iedereen vind het mooi. maar ik zelf vind dat ik er niks mee kan doen heeft iemand tips?????? :rolleyes: :rolleyes: :o :o.

Shirin
25-01-2003, 20:38
SALAAM MEID, NOU JE BENT NIET DE ENIGE HOOR!!! IK HEB OOK KRULLEND HAAR EN IEDEREEN VINDT HET MOOI EN VINDT HET ZONDE ALS IK HET GAAT KNIPPEN OF WAT DAN OOK ER MEE GAAT DOEN.... iK HEB TIJDEN GEDACHT DAT IK HET WILDE VERANDEREN, MAAR TOEN IK BETER GING NADENKEN DACHT IK NEE IK DOE NIKS MET MIJN HAAR.. IK BEDOEL HET ZIT GOED EN WAAROM ZAL IK HET WILLEN VERANDEREN... JE KAN BEST VEEL DINGEN DOEN HOOR MET KRULLEND HAAR.... IK HEB OOK GEWOON DINGEN BEDACHT EN HET ZIT GEWOON GOED NIET TE (ALS JE BEGRIJP WAT IK BEDOELD) NIET ORDINAIR OFZO... BESLAMMA :zwaai: :zwaai: SHIRIN PS: wil je je haar knippen? of verven? of iets anders??

Shirin
25-01-2003, 20:40
je kan het bijvoorbeeld op steken en een paar plukken laten hangen... ja het is moeilijk om via typen uitleggen wat ik percies bedoeld.... maar waarom ga je niet langs een kapperzaak en vraag je of je gewoon in een paar bladen van hun mag kijken. wie weet vind je wat leuks!!! veel succes beslamma shirin

ferozkalloe34
25-01-2003, 21:01
de kracht van een vrouw zit in haar lange krullende haren

tonk
25-01-2003, 22:45

Ik doe altijd heel saai met mijn krulhaar: lage staart erin en klaar. Maar het is wel heel praktisch.

yasminne
25-01-2003, 23:07
Heb ook krullen, steek het soms op, en laat plukjes hangen. Of laat het gewoon los of style het.

Chatefemqemamu
26-01-2003, 13:28
Damn ik heb steil haar... en ik wil oookk krulleennnn :huil: Iemand ruilen?? :confused:

Karima2
26-01-2003, 14:02
nou als ze een hoofddoek zou dragen alleen voor haar krullen dan zou het niet goed zijn, omdat ze het dan doet vanwege haar krullen en niet om de eigenlijke betekenis. Dus dat raad ik af, ik zou zeggen wees blij met datgene dat je van Allah (SWT) hebt gekregen en bedenk er gewoon iets leuks mee. Greetz, Karima

Sabrin16
27-01-2003, 12:06
Ik heb ook krullen, maar die zie je niet vanwege mijn hoofddoek! :engel:

Sjemmelia
27-01-2003, 12:41
salaam, hmmm misschien geprobeerd om voor de verandering een xtje te föhnen? Zie het er gelijk een keer anders uit en na het wassen heb je weer je krullen terug :p Was meer een tip. :D

saidaaatje
27-01-2003, 23:31
ik heb styl haar das soms wel leuk maarrree soms wil k krullen

miss_riff
28-01-2003, 13:52
heeeeeeeeeeeee wees blij wat allah je heeft gegeven ik heb eigenlijk geen tips maar er zijn nu ook speciale shampoooooos

Angeltje
28-01-2003, 15:03
Jaaaa ik heb ook een bos krullen, ik draag het ook heel saai steeds in een staartje. Ik wil het wel los doen, maar als het droog wordt gaat het zo pluizen uit uitzetten. Vet, gel en al die troep help zelfs niet bij. Wie heeft er een tip voor mij? een producht of shampoo ofzoo

myriam22
28-01-2003, 21:59
Hey girl, Ik zou zeggen: kom maar eens langs dan zal ik je haren föhnen... (ben kapster :D ) Heb al kroezelharen gezien, AMAI-AMAI!!!! :wow: Maar je mag je gelukkig prijzen met krulharen, je kan zowel stijl als krulhaar hebben wat een leuke afwisseling is hé! :zwaai:

nurdin
29-01-2003, 09:53

Vrouwen zijn gek...en ijdel...hahahahaha... Als ze krullend haar hebben willen ze sluik haar... Hebben ze sluik haar dan willen ze krullend haar... Het zit in de GENEN...daar kun je NIETS... aan doen... Wees tevreden met wat je hebt... Weet 1 ding het komt van Allah...

Pagina's : [1] 2