Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verkrachte vrouw

mafiababe
31-12-2004, 17:39

zou je trouwen met een meisje die verkracht is?? waarom wel waarom niet?

farkous
31-12-2004, 18:27
zou je trouwen met een meisje die verkracht is?? waarom wel waarom niet?ja en nee :) ja als zij de trauma van de verkrachting al achter de rug heeft ,en nee als zij nog niet klaar voor is

T0NY
31-12-2004, 18:35
ik zou haar wel trouwen why not zij kon er toch ook niks aan doen

mafiababe
31-12-2004, 19:17
maar vaak hoor ik van allochtoonse jongeren dat ze niet willen trouwen met een verkrachte meisje is niet te accepteren dat ze ontmaagd is maar zij kan er tog ook nix aan doen?

HaagseHafida
31-12-2004, 19:19

maar vaak hoor ik van allochtoonse jongeren dat ze niet willen trouwen met een verkrachte meisje is niet te accepteren dat ze ontmaagd is maar zij kan er tog ook nix aan doen? wat is dit voor topic, wil je soms bevestigingen op je vooroordelen?!

Classy.Lady
31-12-2004, 19:21
wat is dit voor topic, wil je soms bevestigingen op je vooroordelen?! Nee, ze vraagt er juist naar. Als iemand zijn vooroordelen wilt bevestigen dan gaat ie geen meningen vragen, maar gaat datgene wat hij of zij in het hoofd heeft benadrukken..;)

misz_sanae
31-12-2004, 19:25
tegen woordig vinde mannen dat helemaal geen probleem..of ze nou verkracht zijn of gewoon uit eigen wil zijn ontmaagd....

HaagseHafida
31-12-2004, 19:26
Nee, ze vraagt er juist naar. Als iemand zijn vooroordelen wilt bevestigen dan gaat ie geen meningen vragen, maar gaat datgene wat hij of zij in het hoofd heeft benadrukken..;) Waarom vraagt ze er dan nog een tweede keer naar, ze heeft toch al te horen gekregen dat het niet zo is.. Klaar...

farkous
31-12-2004, 19:27
maar vaak hoor ik van allochtoonse jongeren dat ze niet willen trouwen met een verkrachte meisje is niet te accepteren dat ze ontmaagd is maar zij kan er tog ook nix aan doen?maagd of geen maagd :) je kiest voor iemand maar niet voor een gaatje die nog dicht

tonymontana
31-12-2004, 19:34
ik zou wel met haar trouwen maar niet uit medelijden

Classy.Lady
31-12-2004, 19:39
Waarom vraagt ze er dan nog een tweede keer naar, ze heeft toch al te horen gekregen dat het niet zo is.. Klaar... Ik denk dat je haar verkeerd begrepen hebt..:) De 2e keer legt ze uit waarom ze ernaar vraagt.. Maar goed..Ik hou me er buiten vanaf, je kan ook nooit iemands werkelijke intentie kennen..:o

Classy.Lady
31-12-2004, 19:44
ja en nee :) ja als zij de trauma van de verkrachting al achter de rug heeft ,en nee als zij nog niet klaar voor is Met alle respect, maar indien je van iemand houdt neem je die persoon zoals ie is. Zij heeft niet voor een verkrachting gekozen, noch voor een trauma. En zulke trauma's zijn beter te verwerken wanneer je een man achter je hebt staan die je angsten wegneemt. Het is toch te gek voor woorden dat jij enkel voor een vrouw zou gaan die "nare verleden vrij" is en naderhand als je getrouwd bent en jou iets overkomt dan opeens wel verwacht dat jou vrouw er voor jou klaar staat...? :( Het gaat er juist om dat jij zo een vrouw kan steunen waardoor zij zich later dubbel voor jou in gaat zitten, juist om de liefde en met de gedachte dat jij er hebt meegeholpen aan de trauma.. Kortom, mijn punt is dat ik jou mening een beetje arrogant vindt, met alle respect..;)

farkous
31-12-2004, 19:56
Met alle respect, maar indien je van iemand houdt neem je die persoon zoals ie is. Zij heeft niet voor een verkrachting gekozen, noch voor een trauma. En zulke trauma's zijn beter te verwerken wanneer je een man achter je hebt staan die je angsten wegneemt. Het is toch te gek voor woorden dat jij enkel voor een vrouw zou gaan die "nare verleden vrij" is en naderhand als je getrouwd bent en jou iets overkomt dan opeens wel verwacht dat jou vrouw er voor jou klaar staat...? :( Het gaat er juist om dat jij zo een vrouw kan steunen waardoor zij zich later dubbel voor jou in gaat zitten, juist om de liefde en met de gedachte dat jij er hebt meegeholpen aan de trauma.. Kortom, mijn punt is dat ik jou mening een beetje arrogant vindt, met alle respect..;)jij mag mij arrogant vinden maar jij begrijpt mij niet helaas :( als zij niet klaar voor dan houd alles op

Classy.Lady
31-12-2004, 20:13
jij mag mij arrogant vinden maar jij begrijpt mij niet helaas :( als zij niet klaar voor dan houd alles op Kan best zijn dat ik je punt niet begrijp hoor. Maar goed, zij kan niet klaar zijn, maar als iedereen met dezelfde gedachte rond zou lopen dan zou ze ook nooit een kans krijgen en al helmaal er nooit klaar voor zijn. Jij zou mee kunnen helpen en ervoor kunnen zorgen dat ze er klaar voor wordt. ( In de zin van niet kunnen trouwen vanwege een trauma dan hé, want je kan natuurlijk nooit iemand dwingen) Maar goed, als jou punt weer is "er niet klaar voor zijn" in de zin van gewoon niet willen.Dan houdt het helaas wel op..;) Wa Salaam

mafiababe
31-12-2004, 20:56

Ik denk dat je haar verkeerd begrepen hebt..:) De 2e keer legt ze uit waarom ze ernaar vraagt.. Maar goed..Ik hou me er buiten vanaf, je kan ook nooit iemands werkelijke intentie kennen..:o ja je hebt gelijk. voor de andere: als t je niet bevalt wat ik vraag ben je niet verplicht te lezen