Bekijk originele versie : *denk aan de alchtoffers in Azië*
Op de dag dat wij hier jaarwisseling vieren, is dit de toestand in Azië.
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/foto_beving.xml
bron:rtl nieuws
Het steekt me op de één of andere manier dat ik iedereen om me heen zwaar zie feesten. Terwijl het grootste moslimland van de wereld plat ligt.
En wederom zeg ik mijn hart gaat uit naar ieder slachtoffer ongeacht geloof/ religie.
Bedankt...
Spellingsfout in titel:
SLACHTOFFERS moet er staan!!! Kan het niet wijzigen!
Manhattan girl
31-12-2004, 15:53
Op de meest onzinnige topics wordt men hier doogegooid met commentaar, maar ja dit is Azië maar hé!! Het is niet Marokko dus waarom zou je!? Echt echt heel erg!!!!
Ben het geheel met je eens.
Mensen geef wat je kan missen al is het maar een euro.
Ben het geheel met je eens.
Mensen geef wat je kan missen al is het maar een euro.
dank je.... ik kan me er echt aan ergeren over de meest onnozele dingen loopt men zich hier op te winden. Ruzies dit dat. En dingen die écht belangrijk zijn wuiven ze weg. Totdat op een dag je eigen familie wordt weggespoeld.... Denk daar maar eens over na mensen!
Manhattan girl
31-12-2004, 16:01
Voor degenen die platzak zijn, je kan ook een smsje sturen naar 2020 met de tekst "geef". Daarvan gaat 1,50 van je beltegoed af. Dan maar wat minder bellen naar je vrienden.
Voor degenen die platzak zijn, je kan ook een smsje sturen naar 2020 met de tekst "geef". Daarvan gaat 1,50 van je beltegoed af. Dan maar wat minder bellen naar je vrienden.
precies...
En dan nog wel te bedenken dat Indonesië het grootste Moslim land ter wereld is. Had ik hier op dit forum toch wel wat meer aandacht verwacht!! ipv onzinnige topics....
Maar zo zie je maar weer als er iets in je eigen omgeving gebeurt ren je vlieg je.
ik blijf zelf wel posten zodat mijn bericht een beetje bovenaan blijft staan!!!!!!!
Manhattan girl
31-12-2004, 16:21
Tsja voor veel mensen is het waarschijnlijk een ver van mijn bed show. In een andere topic was er een pipo die het niet erg vond aangezien het toch "koeien aanbidders"zijn. Hoe triest kun je zijn.
Er zijn ontzettend veel initiatieven van particulieren die spullen inzamelen. Ik heb een aantal adressen die ik hier neer kan zetten maar ik weet dus niet of hier animo voor is.
Dit zijn trouwens de spullen die ze vragen:
* kleding (dunne kleding i.v.m. de altijd zomerse temperaturen aan de kust van Sri Lanka),
* tenten, zeildoek, plastic zeilen
* kookgerei, plastic borden, bekers
* slaapmatten, lakens, kussens, dekens
* zaklampen met batterijen, kaarsen
* waterzuiveringstabletten,
* (grote zakken) melkpoeder
* speelgoed
mohammedALI
31-12-2004, 16:23
Op de dag dat wij hier jaarwisseling vieren, is dit de toestand in Azië.
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/foto_beving.xml
bron:rtl nieuws
Het steekt me op de één of andere manier dat ik iedereen om me heen zwaar zie feesten. Terwijl het grootste moslimland van de wereld plat ligt.
En wederom zeg ik mijn hart gaat uit naar ieder slachtoffer ongeacht geloof/ religie.
Bedankt...
Het grootste moslim land ontbreekt zich aan een moslim regering want ze doen nooit wat voor hun bevolking , behalve zich zelf verijken , dan wel met X000 000 000 euro
Weet je , de wereld draait gewoon door
Je weet maar nooit!! Ik ga niet iedereen over 1 kam scheren natuurlijk, maar er zijn een aantal leden hier die inderdaad van mening waren dat het ze geen hol kon schelen. Maar er zijn er ook genoeg die het wel erg vinden!
Het grootste moslim land ontbreekt zich aan een moslim regering want ze doen nooit wat voor hun bevolking , behalve zich zelf verijken , dan wel met X000 000 000 euro
Weet je , de wereld draait gewoon door
oh daar hebben we hem weer! hersenloze.
JOUW wereld draait gewoon door. Want jou kan het geen fok schelen. Dat geld niet voor iedereen. Praat jij nou maar gewoon voor jezelf.
Als je geen medeleven kunt tonen of wilt tonen plaats dan ook geen domme opmerkingen.
Dan heb je hier niks te zoeken.
Ben het ook eens met jullie, Ik heb elhamdoulilah € 8 gedoneerd..
Was het enigste wat ik had tot deze maand.
Ben het ook eens met jullie, Ik heb elhamdoulilah € 8 gedoneerd..
Was het enigste wat ik had tot deze maand.
Dat vind ik echt lief Nisren echt waar. Die 8 euro komt tenminste rechtstreeks uit je hart. :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.