Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vredig verzet: Boycot Amerika!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Rafi
31-12-2004, 12:37

Voor oorlogsvoering en bezetting is geld nodig, heel veel geld. Via de belasting betaal je mee aan de deelname van Nederland, waar de meerderheid van het Nderlandse volk heeft gezegd tegen te zijn. Maar via het kopen van Amerikaanse producten steun je ook nog eens financieel de oorlogvoering van Amerika!!! Een vreedzame vorm van verzet is het boycotten van producten uit Amerika zodat ze daarmee minder geld gaan verdienen. Boycot voor de vrede, Stem met uw portemonnee tegen een oorlog in Irak. Koop geen Amerikaanse producten zolang de USA het internationale recht met voeten blijft treden. Koop niet van de zelfbenoemde "eigenrechter / politieman" van de wereld. De regeringen van Europa trekken zich weinig aan van hun bevolkingen. Maak daarom uw mening zelf duidelijk aan de Amerikanen waar ze gevoelig zijn, en dat is bij hun dollars. Boycot producten met barcodes beginnend met 00 tot en met 13! Hiuer kan je ook meer informatie vinden BoycotAmerika.nl (http://www.jordaan.info/boycot/)

eLiZaaR
31-12-2004, 12:39
kijk dat noem ik nou eens goed actievoeren ;) de Gandhi manier.

Rafi
31-12-2004, 12:42
..Ik had er ook nog een poll bij willen voegen maar dat is om een of ander reden nietgelukt.

mohammedALI
31-12-2004, 12:45
Alleen de barcode is niet genoeg. Je hebt b.v. ook mc donnalds wat een dow jones genoteerd bedrijf is. Ook microsoft is een amerikaans produkt ( ik heb illegale versie ) Veel films o.a. Disney films ect ect .... colombia tri star is byvoorbeeld weer in handen van sony en is japans

Rafi
31-12-2004, 12:46

kijk dat noem ik nou eens goed actievoeren ;) de Gandhi manier. Het is de anti dollar manier. :D Alle producten met een barcode die begint met 00 tot 13 zijn Amerikaanse producten. Door die aan te schaffen steun je de bezetting in Irak en andere praktijken van de Amerikanen . -Een boycot is volledig legaal. -Het is makkelijk te doen van overal ter wereld. -Hetis een treffende wijze van vreedzaam verzet. -Het treft de Amerikanen daar waar ze het meeste gevoel hebben: het hart vanhun kapitalistische en materialistische strucruur. Kapitaal dat ze nodig hebben om oorlog te voeren en laster te verspreiden.

Bongo
31-12-2004, 12:48
Een vreedzame vorm van verzet is het boycotten van producten uit Amerika zodat ze daarmee minder geld gaan verdienen. Dan ben ik bang dat het internet verstoken zal blijven van jouw aanwezigheid. of geldt het niet voor besturingssytemen, browsers, etc. ?

ErikS
31-12-2004, 12:48
De regeringen van Europa trekken zich weinig aan van hun bevolkingen. Maak daarom uw mening zelf duidelijk aan de Amerikanen waar ze gevoelig zijn, en dat is bij hun dollars. Overbodige aktie, trendwatchers hebben recent al aangegeven dat de VS "uit" is.

mohammedALI
31-12-2004, 12:49
vergeet ook coca cola niet pizza hut , nike , levi 's jeans ...allemaal amerikaans

mohammedALI
31-12-2004, 12:50
Dan ben ik bang dat het internet verstoken zal blijven van jouw aanwezigheid. of geldt het niet voor besturingssytemen, browsers, etc. ? Daar kan je copyien voor gebruiken :)

Hoogervorst
31-12-2004, 12:52
Alsof dat helpt. Producten zijn gemaakt over de gehele wereld. Trouwens, Amerikanen zijn de grootste importeurs, daar moet je ze treffen. En ik ga geen producten boycotten van bedrijven en personen, terwijl de overheid de schuldige is.

Rafi
31-12-2004, 12:52
Alleen de barcode is niet genoeg. Je hebt b.v. ook mc donnalds wat een dow jones genoteerd bedrijf is. Ook microsoft is een amerikaans produkt ( ik heb illegale versie ) Veel films o.a. Disney films ect ect .... colombia tri star is byvoorbeeld weer in handen van sony en is japans (ik heb dezelfde 'versie' van microsoft hehe) ja Mc. Donnalds (met hun zogenaamde ramadan menu vorige maand) is zeker Amerikaans en Burger King. Coca Cola, sigaretten Marlboro en Pallmall in ieder geval. Veel muziek komt via Amerikaanse platenmaatschappijen de rechten erover gaan ook naar Amerika en komen via de popstarts in de belastingkas. Groot deel van de film industrie inderdaad. Veel sport schoenen Nikes enzo volgen mij ook. Het is wel goed om samen even een lijst te maken. Het is erg veel waar je niet eens stil bij staat denk ik.

Rafi
31-12-2004, 12:53
ah je had net al neergezet had ik nog niet gezien

Bongo
31-12-2004, 12:53
Daar kan je copyien voor gebruiken :) daar gaat het toch niet om? internet explorer is toch gratis? het gaat erom dat je daarmee het amerikaanse syteem steunt!

Rafi
31-12-2004, 12:54
Daar kan je copyien voor gebruiken :) yep! (Er ZIJN trouwens ook Europese browsers etc...)

Hoogervorst
31-12-2004, 12:56

Daar kan je copyien voor gebruiken :) Ik ben ook niet zonder zonden, maar om kopiƫn te gebruiken omdat je anders het Amerikaanse systeem steunt, sorry hoor, dat vind ik echt zielig. Ordinaire diefstal goed praten. Ga desnoods dan linux draaien als je consequent bent. En firefox werkt prima bij mij :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4