Bekijk originele versie : wie kan deze jurk voor mij maken???
laydlayla
30-12-2004, 23:40
hallo
ik zoek iemand die deze jurk voor mij kan maken....
ik hoop dat iemand reageert!!!
groetjes :)
http://img134.exs.cx/img134/9279/10110219kb.jpg
laydlayla
30-12-2004, 23:59
mijn moeder
:D echt? hoeveel vraagt ze ervoor?
benladina
31-12-2004, 00:38
Om eerlijk te zijn kan elke giata het maken, je hoeft alleen maar de foto uit te printen en dan aan de giata geven.... Ik zelf maak mijn jurken in marokko duszzz weet niet of je het nu nodig hebt.... want dan ken ik geen giatas namelijk.... sorry
De jurk ziet er mooi uit duszzz hopelijk kunnen andere meiden je helpen met zoeken zoals bv noual...
good luck girl bennie
laydlayla
31-12-2004, 00:45
Om eerlijk te zijn kan elke giata het maken, je hoeft alleen maar de foto uit te printen en dan aan de giata geven.... Ik zelf maak mijn jurken in marokko duszzz weet niet of je het nu nodig hebt.... want dan ken ik geen giatas namelijk.... sorry
De jurk ziet er mooi uit duszzz hopelijk kunnen andere meiden je helpen met zoeken zoals bv noual...
good luck girl bennie
hoi..
ja ik wou hem ook in marokko laten maken maar ik heb hem eigenlijk midden februari nodig dus in marokko laten maken lukt niet :traan1:
ik hoop echt dat iemand me kan helpen!!
xxx
Ikheb gehoord dat je in de kanaalstraat Utrecht een vrouw hebt zitten die jurken maakt en anders weet ik wel een hele goede kleermaker in Brussel. Hij heeft vorige week een jurk voor me nichtje gemaakt. Wollah in 1 woord PRACHTIG!!
hallo
ik zoek iemand die deze jurk voor mij kan maken....
ik hoop dat iemand reageert!!!
groetjes :)
http://img134.exs.cx/img134/9279/10110219kb.jpg
Kamelia in Almere maar dan zijn de prijzen vanaf 450 euro incl. stof.
voor wanneer heb jij het nodig???? ik kan wel wat voor ej regelen
Ahlem_19_84
31-12-2004, 18:01
Jah, ik dacht ook meteen aan Kamalia, Almere.... Die heeft nog mooiere jurken dan die...
Alleen eruuuuuug prijzig!
laydlayla
31-12-2004, 21:53
voor wanneer heb jij het nodig???? ik kan wel wat voor ej regelen
hoi...
voor ongeveer eind februari
ik hoop nog wat van je te horen
mijn pa blijft langer dan februari in marokko anders had ik die foto laten zien en kon hij het voor je laten naaien daar bij onss..
kus naouel
p.s kamalia kan heel mooi naaien is de moeite wel waard
laydlayla
01-01-2005, 22:59
jammer dat er niemand is zeg!! ja die kamalia kan wel maar ik hoor inderdaad erg vaak dat ze heel duur is dus dat is wel jammer:(
ik hoop dat er nog iemand reageert!!
hallo ladylayla,
Heb jij zelf al stof?
waar kom jij vandaan, ik weet nl wel iemand als je meer wil weten pm. dan geefy ik je wel een adres en telnr..
chica_tangawia
02-01-2005, 14:21
Kamelia in Almere maar dan zijn de prijzen vanaf 450 euro incl. stof.
450 EURO??!!!!! Jullie mensen zijn doorgedraaid! Weet je wel hoeveel dat in Nederlandse guldens is??!!! Echt lef hebben mensen, afzetterij is het! Terwijl je zo een jurk in marokko voor 150 euro kan krijgen!! :kwaad:
chica_tangawia
02-01-2005, 16:03
lieverd ik verkoop geen jurken voor 450,00
Ben jij die Kamalia dan? uit almere?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.