Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zee-beving / ark van Noah

killalot
30-12-2004, 21:01

Van de week werdt er op 't nieuws een vergelijking gemaakt met de ark van Noah!!! Eerst ging het water van de zee honderden meters terug vanaf het stranden in Sri lanka etc. en daarna overstroomde het! Is dit een btekenis?

HabibiZoef
30-12-2004, 21:07
Dit is een verschijnsel wat je meestal ziet bij Tsunami's. En hoewel Tsunami's van deze magnitude gelukkig niet vaak voorkomen, zijn tsunami's op zich geen zeldzaam verschijnsel.

Dylaker
30-12-2004, 22:28
Krijgen we dat weer! De schuldvraag!

eLiZaaR
30-12-2004, 22:38
Krijgen we dat weer! De schuldvraag! :wat?!:

mohammedALI
30-12-2004, 22:40

Van de week werdt er op 't nieuws een vergelijking gemaakt met de ark van Noah!!! Eerst ging het water van de zee honderden meters terug vanaf het stranden in Sri lanka etc. en daarna overstroomde het! Is dit een btekenis? Nee, ark van noach effect verkrijg je wel als beide poolkappen compleet gesmoten zijn . Dan kan je bijna overal zwemmen ;)

livies
30-12-2004, 23:13
nee ik denk niet dat het zelfde is als ark van noach maar ik denk wel dat het gods werk is die de aardbeving laat beven omdat men op aarde niet rechtvaardig zijn, ze overtreden gods wet overheidswet en nog vele dingen ik vraag me af wat daar in azië is gebeurd hoe kan god bij (mij is dat allah )een tempel of een kerk verwoesten die eigenlijk de beste schuilplaatsen behoren te zijn op aarde .

Cicatrice
30-12-2004, 23:16
nee ik denk niet dat het zelfde is als ark van noach maar ik denk wel dat het gods werk is die de aardbeving laat beven omdat men op aarde niet rechtvaardig zijn, ze overtreden gods wet overheidswet en nog vele dingen ik vraag me af wat daar in azië is gebeurd hoe kan god bij (mij is dat allah )een tempel of een kerk verwoesten die eigenlijk de beste schuilplaatsen behoren te zijn op aarde . wat schattig die naiviteit de germanen dachten immers ook dat de onweer van Thor afkwam :D

atropos
30-12-2004, 23:19
nee ik denk niet dat het zelfde is als ark van noach maar ik denk wel dat het gods werk is die de aardbeving laat beven omdat men op aarde niet rechtvaardig zijn, ze overtreden gods wet overheidswet en nog vele dingen ik vraag me af wat daar in azië is gebeurd hoe kan god bij (mij is dat allah )een tempel of een kerk verwoesten die eigenlijk de beste schuilplaatsen behoren te zijn op aarde . ...ik denk dat je er teveel achter zoekt...het betreft hier een volkomen logisch en verklaarbaar natuurverschijnsel en echt niet de hand van god. maar dit is wel het moment waarop wij als mens moeten laten zien wat we waard zijn en dat wij allen tot hetzelfde ras behoren: het ras der mensen...en dus moeten wij elkaar naar ons uiterste kunnen helpen en bijstaan. voor de gelovigen onder ons is dat ook een daad van respect voor hun god. ik wens je kracht.