Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mail Hirsi Ali!

ZiLaaL
25-01-2003, 14:29

Contactinformatie Ayaan Hirsi Ali ayaan@stemayaan.nl http://www.stemayaan.nl/stemayaan.nsf/images/picture2.jpg/$file/picture2.jpg www.stemayaan.nl Wie is Hirsi Ali? Mijn Familie Toen mijn vader mijn moeder leerde kennen, was mijn vader in Somalië een van de initiatiefnemers van een alfabetiseringscampagne. Hij gaf daarnaast zelf ook les en mijn moeder was een leerlinge van hem. Hij vond mijn moeder slim en ambitieus en is met haar getrouwd. Mijn moeder was zijn tweede echtgenote. Naast mij heeft hij nog vier dochters en een zoon bij vier vrouwen. Toen ik op 13 november 1967 in Somalië werd geboren, zat mijn vader in de gevangenis. Hij was de politieke tegenstander van dictator Mohamed Siad Barre en door zijn activiteiten was hij slechts korte perioden in ons gezin aanwezig. Ik heb mijn vader pas voor het eerst gezien toen ik zes was. Ik bleek een echt vaderskind. In de perioden die hij in ons gezin doorbracht, prees hij me en was hij bijzonder lief voor mij. In 1976 vluchtte mijn vader noodgedwongen naar het buitenland, en wij reisden hem achterna. Van Saudi-Arabië ging het naar Ethiopië en uiteindelijk belandden we in Kenia. Mijn vader wilde dat niet alleen mijn oudere broer maar ook ik en mijn jongere zusje naar school gingen. Moeder was daar tegen. Mijn zus en ik zouden toch uitgehuwelijkt worden en dan zouden wij niets hebben aan al die kennis. Maar mijn vader stond erop; als mijn moeder ons het onderwijs verbood dan zou hij haar voor altijd vervloeken. Na de lagere school ging ik naar de Moslem Girls Secondary school waarop niet alleen meisjes uit Kenia maar ook uit Jemen, Somalië, Pakistan en India zaten. Er waren slimme meisjes bij. Helaas werden op een bepaalde leeftijd de klassen steeds kleiner. Later bleken die te zijn uitgehuwelijkt. Ik had geluk dat op mijn zestiende mijn vader niet bij ons woonde. Op die leeftijd had ik niet kunnen vluchten. Zo werd het voor mij zes jaar uitgesteld. Toen zei mijn vader: “Kind, het is tijd voor een huwelijk en kinderen, vertrouw er maar op dat dit het allerbeste voor je is”. Dat ik niet wilde, was niet bespreekbaar. Ik besloot me niet te schikken naar mijn vader.

yasmine
25-01-2003, 19:50
asallamoe 3aliekoem meid wollah heb der gemailt ik kon et niet laten om haar effe op haar plaatje tezetten ze denkt dat ze wat is ga toch heen ze3ma over profeet mohammed en over de islam praten net of ze koek eet ik zou liever de soemaliers je landgenoten helpen doet ze wat nuttigs en stoort ze mij niet met er gebulshit over de moslims ... knitriya soekran voor de emailadres van deze hopeloze gevalletje allah ie 3awan yasmine

nomedia
26-01-2003, 20:00
Ik kon het ook niet laten ik heb die oerang-oetang ook een mailtje verstuurd. Ik ben benieuwd of ik een reactie terug krijg van de FBL. :melig:

S.samira
26-01-2003, 20:43
ja he ze denkt dat ze heel wat is he echt een hmara is ze

LoCoMoCrO
26-01-2003, 20:45

weet je wat zij nodig heeft een kogel door haar hoofd

S.samira
26-01-2003, 20:48
ze denkt echt dat ze slim is he

chamalgirl
26-01-2003, 21:13
gelukkig kijk ik geen tv dus weet ook helemaal niet wat er over onsg gezegd wordt en ik weet het dat het heel slecht is at ik geen nieuws volg enz maar heb er helemaal geen tijd voor!!!!

chamalgirl
26-01-2003, 21:16
maar hoor hier en daar weleens wat dus ben wel een beetje op de hoogte en zoals elke echt moslim ben ik er natuurlijk ook niet mee eens wat ze zegt maar dat is puur om zo oog in de politiek te komen en over paar maanden zijn ze haar vergeten en dan heeft ze alsnog niets bereikt meskiena

masterabdel
26-01-2003, 21:26
Origineel gepost door LoCoMoCrO weet je wat zij nodig heeft een kogel door haar hoofd ik ben het 600% met je eens jonge maroc power :stoer:

masterabdel
26-01-2003, 21:29
Origineel gepost door S.samira ze denkt echt dat ze slim is he dacht een ezel ook de hele tijd maar of dat waar is is de vraag!!!!!!!!

RaiseUp
26-01-2003, 21:43
Wat nou mailen? Beter bombarderen we het binnenhof op vrijdag

Rizkkii
26-01-2003, 22:01
In plaats van haar te emailen moet je haar aan geven bij discriminatie!!!! Alle haar emails worden allemaal geselecteerd dus kijk uit met IDnummer van je computer ..doe het niet!!!behalf als speciaale aparaat hebt omdat te kunnen verduzellen.........................