Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islamitische kleding?

Esma_1
30-12-2004, 20:33

Salaam alaikoem. Ik ben op zoek naar adressen in Nederland waar islamitische kleding verkocht of gemaakt word. Heeft er iemand misschien ervaring met het laten maken van islamitische kleding? Ik hoop graag reacties te ontvangen. Wa alaikoem asalaam.

Najib26
30-12-2004, 22:36
Alaikoem salaam, In Beverwijk en Utrecht (Kanaalstraat) kun je islamitische kleding halen. En verder heb je ook in Nederlandse winkels wijde kleding. Aanstaande woensdag is er in Rotterdam een modeshow voor moslima's bij vereniging Salaam: Hoe laat: Inloop 13.00 uur aanvang 13.30 en afsluiting 15.30 Waar: van Lennepstraat 144 3027 RW Rotterdam (Metro marconiplein of eindhalte tramlijn 7) Telefoon: 010 2141450 of 06 20514596 e-mail: vrouwencentrumsalaam@msn.com En dit: Nour Islamitische kleding Nieuw! Wij verkopen nu ook de Arabische educatieve boeken voor de arabische lessen. Bestel NU.... Eindelijk is mijn nieuwe collectie ook met sjieke lange jurken (Jalaba) binnen. Wie nieuwsgierig is, moeten maar even langs komen. Wij verkopen: Islamitische kleding voor moslimvrouwen, boeken, cassetten, cd`s en veel meer.... Wij zijn alle dagen open inclusief zondag en op feestdagen. Wij komen ook graag naar Islamitische feesten, bijeenkomsten, lezingen of andere organisaties. Ik geef ook modeshows en er is ook een mogelijkheid voor henna-grafering. Wij geven 10% voor alle goede doelen. Enfin ma nouvelle collection est rentrée, aussi avec les longs chics (jalaba). Pour ceux qui sont curieux, venez voire. Nous vendons: Des habilles Islamique pour femmes mais aussi des livres, cassettes, cd, et plain d autre choses. Nous sommes toujours a votre disponible même les jours fériés. Nous nous déplaçons avec plaisir pour des organisations lslamique et nous donnons de nos revenus 10% pour les bonnes causes. Tot ziens of/ou a bientôt Inscha-ALLAH. Tel: 0165-545736 - 06-28931000 e-mail: Mezia_karmoudi@hotmail.com En dit: Respect Collection" Islamitische Kleding Respect Collection Boetiek Islamitische kledinglijn voor Vrouwen Nu in Beverwijk De "RESPECT COLLECTION" boetiek is een moderne en islamitische kledinglijn speciaal voor Vrouwen. Met verschillende modellen zoals Djellaba, Jelbab, Colbert, Pakken met broek of rok, Jurk, Tuniek, blouse en nog veel meer… !!!! Natuurlijk bieden wij ook een grote keus aan verschillende zeer mooie hoofdoeken, gimaars en sjaals in verschillende kleuren… Onze Kledingzaak biedt kwaliteit en aantrekkelijke prijzen, modestoffen en actuele kleuren. Waar? Beverwijk "Oosterse Markt" HAL 32 Naast de Groentenstraat Meer info: 0031.613.838.165 akarroumi@hotmail.com

misss_nadoriaaa
30-12-2004, 23:19
Salaam In rotterdam heb je almaktaba een islamitisch winkel met boeken en kleding etc... Ook heb je er een op de beijerlandselaan en als het goed is een in noord op de zwartjan straat.... Er is er ook nog een op de vierambachtstraat...Ik ken ze alleen helaas niet bij naam..Maar voor adres en ander info kan ik je wel helpen als je dat wenst inshAllah... Veel succes!!!

leila_tetouania
30-12-2004, 23:56
als je in amsterdam woont: in amsterdam-oost heb je bij de wiboutstraat daarzo (2e straat aan de rechterkant van de metrostation) een nieuw winkeltje dat geopend is en alles voor de moslima verkoopt, van kleding tot boeken. Ook is er bij de dappermarkt een nieuw winkeltje geopend, helemaal aan het begin van de markt bij de halte van de tram 7/14/3. ze verkopen daar uitsluitend kleding voor moslima's en hebben er talloze bijpassende hoofddoekjes en dergelijke erbij...echt de moeite waard om te bekijken :D khoop datje hier wat aan hebt

Funk_Lady_Flex
31-12-2004, 09:47

Bestaan er dan speciale kledy voor moslimvrouwen? Je kan toch ook in de stad wat zoeken da deftig & bedekt is enzo (is wel effe zoeke ma het is de moeite waard)

oem_assiya
31-12-2004, 10:12
Salaam alaikoum warahmatullah, Ik woon in het oosten van het land, redelijk ver van de grote steden. Kent iemand ook sites waar je islamitische kleding kan bestellen? Wa salaam alaikoum warahmatullah

zahira
31-12-2004, 12:51
Er staat op de bazaar van Vleuten een half Egyptische, half Marokaanse man met hijaab kleding. Hij is getrouwd met een marokaanse vrouw, die meestal ook bij hem is op de markt. Hele mooie tweedelige jurken, met twee kleuren. Sommige met tarz. Deze man heeft een groothandel in Hilversum, ik ben alleen helaas z'n nummer kwijt. Hij heeft ook winkels in andere steden Hij importeerd ze vanuit Egypte. Jurken met bijbehorende sjaals etc. Ik heb daar zelf een bruin met oranje jurk gekocht en sjaal erbij voor 30 euro. Succes...

Esma_1
31-12-2004, 18:46
Alaikoem salaam, In Beverwijk en Utrecht (Kanaalstraat) kun je islamitische kleding halen. En verder heb je ook in Nederlandse winkels wijde kleding. Aanstaande woensdag is er in Rotterdam een modeshow voor moslima's bij vereniging Salaam: Hoe laat: Inloop 13.00 uur aanvang 13.30 en afsluiting 15.30 Waar: van Lennepstraat 144 3027 RW Rotterdam (Metro marconiplein of eindhalte tramlijn 7) Telefoon: 010 2141450 of 06 20514596 e-mail: vrouwencentrumsalaam@msn.com En dit: Nour Islamitische kleding Nieuw! Wij verkopen nu ook de Arabische educatieve boeken voor de arabische lessen. Bestel NU.... Eindelijk is mijn nieuwe collectie ook met sjieke lange jurken (Jalaba) binnen. Wie nieuwsgierig is, moeten maar even langs komen. Wij verkopen: Islamitische kleding voor moslimvrouwen, boeken, cassetten, cd`s en veel meer.... Wij zijn alle dagen open inclusief zondag en op feestdagen. Wij komen ook graag naar Islamitische feesten, bijeenkomsten, lezingen of andere organisaties. Ik geef ook modeshows en er is ook een mogelijkheid voor henna-grafering. Wij geven 10% voor alle goede doelen. Enfin ma nouvelle collection est rentrée, aussi avec les longs chics (jalaba). Pour ceux qui sont curieux, venez voire. Nous vendons: Des habilles Islamique pour femmes mais aussi des livres, cassettes, cd, et plain d autre choses. Nous sommes toujours a votre disponible même les jours fériés. Nous nous déplaçons avec plaisir pour des organisations lslamique et nous donnons de nos revenus 10% pour les bonnes causes. Tot ziens of/ou a bientôt Inscha-ALLAH. Tel: 0165-545736 - 06-28931000 e-mail: Mezia_karmoudi@hotmail.com En dit: Respect Collection" Islamitische Kleding Respect Collection Boetiek Islamitische kledinglijn voor Vrouwen Nu in Beverwijk De "RESPECT COLLECTION" boetiek is een moderne en islamitische kledinglijn speciaal voor Vrouwen. Met verschillende modellen zoals Djellaba, Jelbab, Colbert, Pakken met broek of rok, Jurk, Tuniek, blouse en nog veel meer… !!!! Natuurlijk bieden wij ook een grote keus aan verschillende zeer mooie hoofdoeken, gimaars en sjaals in verschillende kleuren… Onze Kledingzaak biedt kwaliteit en aantrekkelijke prijzen, modestoffen en actuele kleuren. Waar? Beverwijk "Oosterse Markt" HAL 32 Naast de Groentenstraat Meer info: 0031.613.838.165 akarroumi@hotmail.com Djazaka Allahoe gairan voor je informatie, broeder. Wa alaikoem asalaam.

Esma_1
31-12-2004, 18:48
Djazakoem Allahoe gairan voor al jullie informatie. Wa alaikoem asalaam.

Esma_1
31-12-2004, 18:49
Bestaan er dan speciale kledy voor moslimvrouwen? Je kan toch ook in de stad wat zoeken da deftig & bedekt is enzo (is wel effe zoeke ma het is de moeite waard) Ik vind de kleding in de stad niet geschikt. Wa alaikoem asalaam.