Bekijk originele versie : haat zaaien
yep, dáár zijn we pas goed in.
wrattenzwijn
30-12-2004, 18:51
wie haat zaait zal haat oogsten
goed gezegd.
Wat men haat, kan men niet begrijpen.
Wat men haat, kan men niet begrijpen.
ook mooi ;)
Ik ken hem anders:
Wie wind zaait, zal storm oogsten...
ps. eLiZaaR, wat een leuke foto gebruik je. Leuk bedacht door wie hem gemaakt heeft!!
erg mooi
ik neem aan dat je de ondertekening bedoelt :D ...en bedankt ;)
HollandseVriend
30-12-2004, 22:48
Ik ken hem anders:
Wie wind zaait, zal storm oogsten...
Ja een andere variant is al een oudje,....
"wie naar het zwaard grijpt zal erdoor vergaan"
elizaar en voor die haat zaaien zul je bestraft worden door god omdat je dan tot de slechte zult behoren .Ik weet alleen van mijn ervaringdat haat gezaait word door de ongelovige en val me niet aan ik bedoel niet alle ongelovige maar meestal tref je hem of haar ongelovig uit.
elizaar en voor die haat zaaien zul je bestraft worden door god omdat je dan tot de slechte zult behoren .Ik weet alleen van mijn ervaringdat haat gezaait word door de ongelovige en val me niet aan ik bedoel niet alle ongelovige maar meestal tref je hem of haar ongelovig uit.
gij denkt dat ik ongelovig ben?
dat laat mij zien wat jij concludeerd uit mijn uitspraak.
Ik ken er ook 1 :D
Wie een kuil graaft voor een Moslim valt er zelf in :D
Er zijn ook gelovige die haat zaaien.
HollandseVriend
31-12-2004, 01:08
Ik ken er ook 1 :D
Wie een kuil graaft voor een Moslim valt er zelf in :D
Dit is het bijbels origineel ervan door Salomo,
Prediker 10:8
" Hij die een kuil graaft, zal er zelf regelrecht in vallen"
Dit is het bijbels origineel ervan door Salomo,
Prediker 10:8
" Hij die een kuil graaft, zal er zelf regelrecht in vallen"
De wijze Salomo :D
Als hij nog leefde had hij mij begrepen :D
yep, dáár zijn we pas goed in.
Ik zaai liever vrede
HollandseVriend
31-12-2004, 01:33
Ik zaai liever vrede
Lukas 6:27-31
27 Maar ik (Jezus) zeg tot U die luistert: Blijft Uw vijanden liefhebben, goeddoen aan hen die U haten, 28 zegenen die U vervloeken, bidden voor hen die U beledigen. 29 Als iemand u op de ene wang slaat, bied hem dan ook de andere aan; en als iemand uw bovenkleed wegneemt, onthoud hem dan zelfs het onderkleed niet. 30 Geef aan een ieder die [iets van] u vraagt, en vraag uw dingen niet terug van degene die [ze] heeft weggenomen.
31 En zoals GIJ wilt dat de mensen U doen, doet hun evenzo.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.