Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan mij helpen?????

DOUNIA22
25-01-2003, 12:37

Salam iedereen, Ik heb eigenlijk een vraagje aan iedereen die me kan helpen,ik heb een serieuse relatie van 1,5 jaar met mijn liefste schat die er bestaat en mijn vraag is eigenlijk weet er iemand hoe je je vriend kan verassen op een hele speciale manier, Om een voorbeeld op te noemen ik heb voorbeeld met "el eid" een bos bloemen naar mijn mama laten afleveren en ineens ook voor zijn mama;dit was een idee van mijn beste vriendin maar ik ben hier niet goed in vandaar mijn vraag "wie is hier goed in om je geliefde op speciale manieren te verassen????????Misschien uit eigen ervaringen of zo en de jongens mogen ook reageren.Ik hoop dat ik leuke reacties krijg.Alvast bedankt voor de moeite. Dikke kus Dounia PS. Goede tips voor valentijn zijn ook welkom. xxx

mimi_tangaouia
25-01-2003, 12:45
Origineel gepost door DOUNIA22 Salam iedereen, Ik heb eigenlijk een vraagje aan iedereen die me kan helpen,ik heb een serieuse relatie van 1,5 jaar met mijn liefste schat die er bestaat en mijn vraag is eigenlijk weet er iemand hoe je je vriend kan verassen op een hele speciale manier, Om een voorbeeld op te noemen ik heb voorbeeld met "el eid" een bos bloemen naar mijn mama laten afleveren en ineens ook voor zijn mama;dit was een idee van mijn beste vriendin maar ik ben hier niet goed in vandaar mijn vraag "wie is hier goed in om je geliefde op speciale manieren te verassen????????Misschien uit eigen ervaringen of zo en de jongens mogen ook reageren.Ik hoop dat ik leuke reacties krijg.Alvast bedankt voor de moeite. Dikke kus Dounia PS. Goede tips voor valentijn zijn ook welkom. xxx je kan bijvoorbeeld een brief naar hem schrijven en die laten graveren in een spiegel

Marocca
25-01-2003, 13:46
Origineel gepost door TheReaper Voor hem strippen!!!!!!!!!!!!!!!!!! :jammer:

mimi3000
25-01-2003, 13:51
:stout: :stout: waarom niet??????????

Angel
25-01-2003, 14:11

Origineel gepost door mimi_tangaouia je kan bijvoorbeeld een brief naar hem schrijven en die laten graveren in een spiegel mimi je brengt mij op een idee :D :D

mimi_tangaouia
25-01-2003, 14:31
Origineel gepost door angel21 mimi je brengt mij op een idee :D :D leuk he

Angel
25-01-2003, 14:36
Origineel gepost door mimi_tangaouia leuk he wallah echt wel Ik ga alvast met mijn brief beginnen :D Ik zou er nooit op gekomen zijn, echt super van je, schat :blauwkus:

ZiLaaL
25-01-2003, 14:41
VERLOVEN! :D :D :D

mimi_tangaouia
25-01-2003, 15:52
Origineel gepost door angel21 wallah echt wel Ik ga alvast met mijn brief beginnen :D Ik zou er nooit op gekomen zijn, echt super van je, schat :blauwkus: graag gedaan

DOUNIA22
25-01-2003, 17:43
Hoi iedereen, Wel over dat strippen nee hoor dat zal ik zeker NOOIT doen heb nog wel zelfrespect hoor als je weet wat dat wil zeggen THE REAPER maar ja domme reacties moeten er altijd zijn hé :-) En wat betreft dat spiegel lijkt me wel tof om eens te doen hoor;wie nog leuke ideeën heeft LAAT MAAR KOMEN. Wil wel zo speciaal mogeliijk en geen cliché dingen wil het appart houden snapie????? Kusjes dounia

Soutje
25-01-2003, 18:27
Origineel gepost door DOUNIA22 Hoi iedereen, Wel over dat strippen nee hoor dat zal ik zeker NOOIT doen heb nog wel zelfrespect hoor als je weet wat dat wil zeggen THE REAPER maar ja domme reacties moeten er altijd zijn hé :-) En wat betreft dat spiegel lijkt me wel tof om eens te doen hoor;wie nog leuke ideeën heeft LAAT MAAR KOMEN. Wil wel zo speciaal mogeliijk en geen cliché dingen wil het appart houden snapie????? Kusjes dounia Ooh je hebt toch nog wel zelfrespect ? Ga trouwen meisje... anders verlies je dat respect van de Alwetende !