Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : overtollig haar op je armen.

Pagina's : [1] 2

Sarahdien
30-12-2004, 18:09

scheren, harsen, bleken of gewoon zo laten???

BentDagilia
30-12-2004, 18:53
gewoon laten joh! als je het gaat scheren dan krijg je meer haar... harder en donkerder!! en strax krijg je stoppels als ze gaan groeien.. dat is toch geen gezicht! succes BD

Sarahdien
30-12-2004, 18:59
ik laat het zo, hamdoelillah ben er tevreden mee. maar er zijn genoeg andere meiden die het weg halen, ik vraag me dan af hoe zij dit doen aangezien een vriendin van me het ook weg wilt halen.

BentDagilia
30-12-2004, 19:10
jah die meiden hebben een zorg extra dus! hahah constant bij harse, bijscheren want het ziet er niet uit als het groeit... maar jah ik heb heel weinig arm haren dus ik heb er nooit aan gedacht om het weg te halen maar toch kan ik het me wel voorstellen dat er meiden zijn die veel armhaar hebben en die het graag willen weghalen... misschien dat, dat ze zekerder maakt of zo?? BD

Sarahdien
30-12-2004, 19:18

ik heb wel wat haar om mijn armen wat duidelijk zichbaar is, maar dat kan mij niet zo veel schelen. als ik mezelf zo accepteer dan is het goed zo. maar ik zou misschien wel op mijn bruiloft insahallah alles weg willen doen, en daarna gewoon laten groeien, dus alleen voor die dag. maar dat weet ik nog niet zo zeker. zie wel wat de tijd met zich mee brengt.

nour_el_houda!
30-12-2004, 21:48
Ik denk ook dat je gewoon moet laten, tis al zo irritant met alle andere dingen die je regelmatig bij moet werken zoals benen enzo dus één last minder. maar inderdaad op je bruiloft ja, das goed idee van je;) heb je ook veel minder zorgen aan je hoofd;)

iemand17
30-12-2004, 22:01
gewoon laten die handel....:D

najlae17
31-12-2004, 23:03
Kheb dr zelf nog nooit aan gezeten, maar n tante van me die bleekt t altijd. Vallen ze ook bijna nie op. Scheer t iig niet!!

Enna_84
31-12-2004, 23:09
Ik scheer het wel want die van mij waren heel erg zichtbaar en stug. En dat ze harder terug komen is zeker niet waar, ik scheer het 2x per week. En in de zomer laat ik het harsen, maar heb er zeker geen spijt van! Als het dunne haartjes zijn en niet veel kan je het bleken, maar heb je veel haren dan ziet het er ook niet uit als je het bleekt. Verder bij stug haar zou ik het harsen...

chica_tangawia
01-01-2005, 14:23
2 x per week??? Ik vind het al een ramp om me benen een keer per week bij te moeten houden!! Daar neem ik dus al helemaaal geen tijd voor...hihi

Sarahdien
01-01-2005, 15:27
mijn benen elke keer scheren, oksels en schaamstreek vind ik al een ramp, en dan ook nog eens mijn armen? hell no! maar als ik veel haar had om mijn armen zou ik het wel doen denk ik. dat ziet er dan meer vrouwelijker uit. harsen lijkt me dan veel beter dan scheren, maar scheren is natuurlijk makkelijker, goedkoper en sneller dan harsen. op mijn bruiloft zal ik het laten harsen, daarna gewoon laten groeien, dan boeit het me verder niet.

Enna_84
01-01-2005, 18:28
Jah, ah als het ernstig is..is het wel de moeite waard maar anders kan je het beter zo laten. Ik zat er zelf al heel lang mee dus ben echt blij dat ik er vanaf ben...

87zahra87
01-01-2005, 18:40
ontharen toch??

sammmy
02-01-2005, 15:01
gewoon laten joh!!

chika23
02-01-2005, 16:38

als je het doet doe het dan maar bleken, scheren is een ramp

Pagina's : [1] 2