Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen...........

Pagina's : [1] 2

True_angel
24-01-2003, 22:04

IS het saai of is het saaaaaaaaaaai Op msn is het ook DOOD :kwaad: Maar hier pff................. :rolleyes:

Lady_Cazawia
24-01-2003, 22:06
ja man wallah vond ik ook al, ik ga maar eens tv kijken ofzo :D

saidaaatje
24-01-2003, 22:07
:rolleyes:........tiisss ook saaaai:(

miss_mariam17
24-01-2003, 22:07
Origineel gepost door Rizlane IS het saai of is het saaaaaaaaaaai Op msn is het ook DOOD :kwaad: Maar hier pff................. :rolleyes: en gelijk heb je helemaal waar is iedereeeeeeeen??? :confused:

True_angel
24-01-2003, 22:08

Origineel gepost door saidaaatje :rolleyes:........tiisss ook saaaai:( ben jij online dan?????? :confused:

True_angel
24-01-2003, 22:09
dus ik ben gelukkig niet de enige :D :D :D

chicamaroquia
24-01-2003, 22:10
hhhheeeeeeeeeelllllllllllllllllllllloooooooooooooo oooooooooooo maak het zo gezellig als je zelf wil! dat is mijn motto, dus kom op meiden SLAT OE SLEM 3LA RASOELLAH!!!!!!!!!!! JOEJOEJOEJOEJOEJOEOEOEOEOEOJOEIIIIIIIIIII :boogie:

True_angel
24-01-2003, 22:11
Origineel gepost door chica*******a hhhheeeeeeeeeelllllllllllllllllllllloooooooooooooo oooooooooooo maak het zo gezellig als je zelf wil! dat is mijn motto, dus kom op meiden SLAT OE SLEM 3LA RASOELLAH!!!!!!!!!!! JOEJOEJOEJOEJOEJOEOEOEOEOEOJOEIIIIIIIIIII :boogie: hey lieverd alles goed met je??? ik heb best wel zin in een :boogie: MAAR BINNEKORT INSHALLAH :D

miss_mariam17
24-01-2003, 22:11
TAKZZTTAKKKZZZTAAAAKKZZZ TOOOOOOTTOOOOOOOOOOTTT JOEEEEIIIJOOEEEIIIIIII

SweetRose
24-01-2003, 22:13
Saai? wil jij mijn verslag van mijn stage maken? dan kan ik mij hier uitleven :D aangezien jij het toch maar saai vindt...:D

chicamaroquia
24-01-2003, 22:13
Origineel gepost door Rizlane hey lieverd alles goed met je??? ik heb best wel zin in een :boogie: MAAR BINNEKORT INSHALLAH :D ja goed, en met jou? nog last gehad van irritante mensen ;) ewa shake that booty :boogie: :( heb nu ook zin in een feestje :( yallah, we glippen stiekem uit het raam en dan gaan we de nacht van ons leven tegemoet! WIE HEEFT ER ZIN OM MEE TE GAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!! TEKEZTEKTEKZTEKTEKEZTEK!!!! JOEJOEJOEJOEJOEJOE

True_angel
24-01-2003, 22:14
Origineel gepost door chica*******a ja goed, en met jou? nog last gehad van irritante mensen ;) ewa shake that booty :boogie: :( heb nu ook zin in een feestje :( yallah, we glippen stiekem uit het raam en dan gaan we de nacht van ons leven tegemoet! WIE HEEFT ER ZIN OM MEE TE GAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!! TEKEZTEKTEKZTEKTEKEZTEK!!!! JOEJOEJOEJOEJOEJOE ewa lets gowwwwwwwwwwwwwwwwww snel snel we kunnen ook bij mij thuis gek doen niemand touws:D en betreft gekke mensen lees me pmtje!!!

Chaimaa
24-01-2003, 22:14
verschilt per msn he :ego: :lekkerpuh :D

True_angel
24-01-2003, 22:18
Origineel gepost door zin 'n midar Saai? wil jij mijn verslag van mijn stage maken? dan kan ik mij hier uitleven :D aangezien jij het toch maar saai vindt...:D neej lieverd dank je wel maar wil je wel helpen hoor kunnen we daarna samen gaan :boogie:

saidaaatje
24-01-2003, 22:20

hey rizlane ik ben on line waar ben jij dan:confused:

Pagina's : [1] 2