Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tip!!! voor witte tanden!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

zahira
29-12-2004, 18:26

Om je tanden mooi wit te krijgen kun je ze poetsen met houtskool (fagar). Dit werd vroeger ook gedaan, vraag maar aan je ouders. Je zou niet zeggen dat je van iets wat zwart is witte tanden krijgt, maar het is zo !!!! Probeer het maar...

jamilagirl
29-12-2004, 18:43
Om je tanden mooi wit te krijgen kun je ze poetsen met houtskool (fagar). Dit werd vroeger ook gedaan, vraag maar aan je ouders. Je zou niet zeggen dat je van iets wat zwart is witte tanden krijgt, maar het is zo !!!! Probeer het maar... Meen je dat nou hoe moet je het dan doen want als je er meer poetst krijg je zwarte tanden moet je dan je moet daarna spoelen of in laten werken.

soraya_4life
29-12-2004, 18:59
Ik heb het nooit geprobeerd maar mijn vriendin wel een heeft nu bruinachtig tandvlees maar wel witte tanden

Funk_Lady_Flex
29-12-2004, 19:29
Ja en dan me ne co² vergifting opgenomen worden

Dalia21
29-12-2004, 19:36

hahahah inderdaad je kunt vergiftigd worden. Ik zou het graag willen uitproberen als je er niet vergiftigd van werd. maar ja

sibel01
29-12-2004, 19:41
Om je tanden mooi wit te krijgen kun je ze poetsen met houtskool (fagar). Dit werd vroeger ook gedaan, vraag maar aan je ouders. Je zou niet zeggen dat je van iets wat zwart is witte tanden krijgt, maar het is zo !!!! Probeer het maar... een paar druppels roodselen ,of bakpoeder helpt wel.

missrespectrdam
29-12-2004, 19:58
hahahaha bakpoeder leh shem poedersuiker...

Funk_Lady_Flex
29-12-2004, 20:02
Paprikapoeder

__Sis_Naoual__
30-12-2004, 00:08
Hahhaa. :haha: Ik heb het ook in Marokko gehoord. Echt leip! Ik doe het echt niet. Straks gebeurt er nog wat ofso :maf:

nadiak
30-12-2004, 03:31
IK heb gehoord dat als je met tandpasta je tanden 3 keer per dag poetst dat ze dan wit worden, maar Allah oe3lem. Mensen hou op met die onzin en verzorg je tanden gewoon normaal. Nadia

maro
30-12-2004, 14:41
Het is geen onzin zij heeft gelijk . ik doe dat ook . gr maro

Lella_Hafsa
30-12-2004, 14:45
Hmmmm soms poets k ze vier keer per dag... En ze zijn nog steeds nie wit!!!!

miss_hijab
30-12-2004, 15:30
Salaam moeleikoem, Wittere tanden kun je niet krijgen, ook al poets je 100 keer per dag...plaque op je tanden verdwijnt wel natuurlijk maar mensen met gele tanden kunnen er eigenlijk niks aandoen omdat ze gewoon dunne laag glazuur op hun tandbeen hebben zitten en tandbeen is bruin/geel van kleur...en waardoor het doorschijnt...daarom zien de tanden er dan geel uit.. dan kun je je tanden gaan bleken maar lang zal het niet blijven...en het is alleen slecht voor je tanden en voor je tandvlees(bleken) En houtskool zou ik maar niet doen nee als je tenminste later nog hele tand wilt waarop je wilt gaan kauwen..je maakt je tandglazuur met houtskool helemaal kapot!

-Amirak-
30-12-2004, 15:31
IK heb gehoord dat als je met tandpasta je tanden 3 keer per dag poetst dat ze dan wit worden, maar Allah oe3lem. Mensen hou op met die onzin en verzorg je tanden gewoon normaal. Nadia Ik dach dat iedereen wel zijn tanden minstens drie keer per dag poetst?! Doe jij het één keer in de week of zo? :rolleyes:

nadiak
30-12-2004, 15:48

Ik dach dat iedereen wel zijn tanden minstens drie keer per dag poetst?! Doe jij het één keer in de week of zo? :rolleyes: Probeer je Irri te zijn? Ik gaf het als tip en dan kun je aannemen dat ik het zelf ook doe, soms maar 2 keer als ik weinig tijd heb. Ik bedoelde met onzin niet perse dat het niet werkt, maar het is algemeen bekend dat dat soort dingen slecht zijn voor je gebit zoals een zuster hierboven al zei. Ze tasten je glazuur aan en op de langere termijn zullen je tanden eruit vallen. Maar jah wie het laatst lacht lacht met een mond vol mooie tanden.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6