Bekijk originele versie : Minister van Volksgezondheid neemt goed besluit
Homo's mogen nog altijd geen bloed geven
do 18/11/04 - Het Rode Kruis mag homo's blijven weigeren als bloeddonor. Dat heeft minister van Volksgezondheid Rudy Demotte (PS) bevestigd. Volgens hem blijven homo's een objectieve risicogroep.
"Discriminerend", vinden de homo's.
Het Rode Kruis sluit mannen die seks hadden met andere mannen levenslang uit als bloeddonor. Zij zouden het risico op de verspreiding van het HIV-virus verhogen.
De homo's vinden deze maatregel discriminerend. Enkele maanden geleden had minister Demotte nog gezegd dat hij niemand wilde uitsluiten.
Er volgde overleg met het Rode Kruis, de homo-organisaties, het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding en het kabinet van Volksgezondheid, maar het verbod blijft nu toch behouden.
Een wijs besluit, en Rudy Demotte krijgt van mij een dikke duim:goedzo:
Het is niet alleen riskant, maar daarnaast is het ook nog eens bloed gen-def wezens(gen-def staat voor wezens met een genetisch defect waardoor ze niet tot de mensen behoren)
SouffianEnder
29-12-2004, 12:27
Een wijs besluit!! :goedzo:
Tfoe!!! Zwemel!!
Sorry moest er ff uit...
matahari
29-12-2004, 12:28
Maar homo's zijn toch ook net mensen?
matahari
29-12-2004, 12:29
Een wijs besluit!! :goedzo:
Tfoe!!! Zwemel!!
Sorry moest er ff uit...
Wat zou jij doen als je kon kiezen tussen het bloed van een homo of sterven?
SouffianEnder
29-12-2004, 12:32
Wat zou jij doen als je kon kiezen tussen het bloed van een homo of sterven?
Beter dan dat ik sterf dan dat zo'n gevaarlijke ziekte krijg...
Maar inshallah hoef die keuze nooit te maken en ook anderen niet...Allah Ja Hfad.. :o
Vaak hoor je ze zeggen dat homoseksualiteit ook bij dieren voorkomt...vaak vertellen ze er alleen niet bij dat de desbetreffende "wetenschapper" ook zelf een darmtoerist is.
Weten ze dan niet dat homoseksualiteit enkel voorkomt bij de minder intelligente dieren?Bij dieren als de dolfijn of de olifant komt homoseksualiteit gewoon niet voor.
Homoseksualiteit bij de minder intelligente dieren vloeit niet voort uit de seksuele drift maar simpel uit sociaal gedrag.Bij jonge honden uit zich dit meestal in het berijden van een been, bij een gebrek aan been vergrijpen ze zich aan alles wat ze tegenkomen.Als mannetjeshonden elkaar berijden heeft dit niets van doen met homoseksualiteit, maar om het gebrek van een vrouwtje.
SouffianEnder
29-12-2004, 12:49
Vaak hoor je ze zeggen dat homoseksualiteit ook bij dieren voorkomt...vaak vertellen ze er alleen niet bij dat de desbetreffende "wetenschapper" ook zelf een darmtoerist is.
Weten ze dan niet dat homoseksualiteit enkel voorkomt bij de minder intelligente dieren?Bij dieren als de dolfijn of de olifant komt homoseksualiteit gewoon niet voor.
Homoseksualiteit bij de minder intelligente dieren vloeit niet voort uit de seksuele drift maar simpel uit sociaal gedrag.Bij jonge honden uit zich dit meestal in het berijden van een been, bij een gebrek aan been vergrijpen ze zich aan alles wat ze tegenkomen.Als mannetjeshonden elkaar berijden heeft dit niets van doen met homoseksualiteit, maar om het gebrek van een vrouwtje.
Ik zou zeggen...Genoeg vrouwen in nederland dus daar zal het niet aan liggen.
Ik zou zeggen...Genoeg vrouwen in nederland dus daar zal het niet aan liggen.
Dat zeg ik ook.De dieren tonen enkel seksueel gedrag bij een tekort aan "vrouwtjes".Dat betekend dus dat dieren intelligenter zijn dan homo's.
Kan jij dat allemaal weerleggen met wetenschappelijke stukken Corrie?Mischien overtuig jij mij wel.
ze vinden het discriminerend wetend dat ze hoog risico hebben om gevaarlijke ziektes te verspreiden? :wat?!:
beetje egoistisch als je het mij vraagt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.