Bekijk originele versie : Wie bewonder jij???
Lady_Cazawia
24-01-2003, 19:17
Zo luidt de vraag dus gewoon he, wie bewonder jij het meest.
Bijvoorbeeld:
*je moeder
*je vader
*je vriend/man
*je vriend/in
*je idool
*enz.
Ik zelf heb veel bewondering voor mijn moeder. Ze is gewoon superlief en ik leer gewoon alles van haar en als ik zie wat ze allemaal wel niet moet doen enzo ik bedoel opvoeding, koken enz. Dan moet ik toch wel zeggen dat ik haar echt bewonder :D
En what about jullie????
Groetjes Lady C.:zwaai:
en een beetje serieus he :D
Dreamlover
24-01-2003, 19:20
Origineel gepost door Lady Cazawia
Zo luidt de vraag dus gewoon he, wie bewonder jij het meest.
Bijvoorbeeld:
*je moeder
*je vader
*je vriend/man
*je vriend/in
*je idool
*enz.
Ik zelf heb veel bewondering voor mijn moeder. Ze is gewoon superlief en ik leer gewoon alles van haar en als ik zie wat ze allemaal wel niet moet doen enzo ik bedoel opvoeding, koken enz. Dan moet ik toch wel zeggen dat ik haar echt bewonder :D
En what about jullie????
Groetjes Lady C.:zwaai:
en een beetje serieus he :D
Same as you!!! :) :cool:
Lady_Cazawia
24-01-2003, 19:21
Origineel gepost door Junkie4Life
Ik bewonder mezelf elke dag minsten een half uurtje in de spiegel
Een minuut maar??? breekt ie dan ofzo?? :D
beppie_truus
24-01-2003, 19:41
mijn moeder absoluut wat die allemaal voor elkaar heeft gekregen 12 kinderen opgevoed en grootbracht zonder dat we ook maar ook iets tekort zijn gekomen en we zijn allemaal goed terecht gekomen.
dus mama tbarkallah 3lik
AlMoet-Oukil
24-01-2003, 19:43
Salaam,
Mag ik de profeet (vzmh) ook bewonderen????
ik bewonder hem namelijk :o
daag :zwaai:
miss_mariam17
24-01-2003, 19:43
ik bewonder mijn moeder ze staat altijd voor ons klaar en ik heb een hele sterke band met haar ik vertel haar ALLES en ik weet zeker dat ik later mijn kinderen ook ga opvoeden zoals ze mij heeft opgevoed INSCHALLAH!
Lady_Cazawia
24-01-2003, 19:47
Origineel gepost door beppie_truus
mijn moeder absoluut wat die allemaal voor elkaar heeft gekregen 12 kinderen opgevoed en grootbracht zonder dat we ook maar ook iets tekort zijn gekomen en we zijn allemaal goed terecht gekomen.
dus mama tbarkallah 3lik
sjowww tbarkallah 12 kinderen???
beppie_truus
24-01-2003, 19:54
Origineel gepost door Lady Cazawia
sjowww tbarkallah 12 kinderen???
dat bedoel ik maar net ;) mijn moeder was een bruidje van 18 jaar toen ze de eerste 4 kinderen van mijn vader groot heeft gebracht en ook nog eens daarna haar andere 8 kinderen.
mijn moeder heeft ons alle 12 gelijk behandelt en grootgebracht.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.