Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ATLANTICA presents: YASMINA.NL AWARDS

Pagina's : [1] 2 3 4 5

ATLANTICA
24-01-2003, 18:50

Mar7aba, mar7aba, mar7aba koelshi!!! Ja, ja vorige week hadden we de GOLDEN GLOBES, daarvoor de GRAMMY´s en de OSCARS, maar nu hebben we het toppunt: de YASMINA. NL AWARDS!!!!! Zoals elke awards, zijn ook hier een aantal categoriën namelijk: - Beste topicmaker, mannelijk -Beste topic beantwoorder man - Beste topicmaker, vrouwelijk - Beste topic beantwoorder vrouw -Beste avatar -Beste ondertekening -Beste Login Name -Meest dramatische lid mannelijk (uiteraard with dinya henya!!!) -Meest dramatische lid vrouwelijk EN UITERAARD BESTE LID MANNELIJK EN BESTE LID VROUWELIJK Het gaat als volgt: vanaf vandaag kunnen jullie iedereen opgeven voor de desbetreffende categorie. Maandag worden er van elke categorie de 3 meest genomineerde uitgekozen. Dan wordt de strijd echt spannend, omdat deze vervolgens gaan strijden voor de meest belangrijkste award aller tijden. Iedereen kan genomineerd worden tot maandag dmv een reactie op deze topic, ewa eshnoe en 3goel: LET THE BATTLE BEGIN!!!! Beslema oe thallew Zoals elke award nu een optreden van CHEB MAMI en SAIDA BEN SAID met YOUM WARA YOUM!!!!! :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: JA MENSEN IK VERVEEEEEEELDE ME ZOOOO DRAMATISCH, VANDAAR DIT TOPICJE GEOPEND (sim7oe liya bezaf he!!!)

Dreamlover
24-01-2003, 18:52
Mie is degene met de beste ondertekening en loginnaam!!! :hihi: whahaha

Chaimaa
24-01-2003, 18:56
t is leuk bedoeld atlantica maar doe maar niet de andere yasmina verkiezingen zijn echt een ramp geworden

House
24-01-2003, 19:00
Origineel gepost door Chaimaa t is leuk bedoeld atlantica maar doe maar niet de andere yasmina verkiezingen zijn echt een ramp geworden :D

Dreamlover
24-01-2003, 19:03

whahahahah mijn ondertekening ish gewoon masta! :lol:

True_angel
24-01-2003, 19:04
Origineel gepost door Chaimaa t is leuk bedoeld atlantica maar doe maar niet de andere yasmina verkiezingen zijn echt een ramp geworden jahh zeg dat wel...... :rolleyes:

-Reda-
24-01-2003, 19:04
Origineel gepost door Dreamlover whahahahah mijn ondertekening ish gewoon masta! :lol: een ondertekening die je 100000 keer op MSN voorbij ziet vliegen...die van mij is unique, net zoals mn avatar, loginnaam en steelo :bril:

ATLANTICA
24-01-2003, 19:06
Origineel gepost door Chaimaa t is leuk bedoeld atlantica maar doe maar niet de andere yasmina verkiezingen zijn echt een ramp geworden Ja, ja ik geloof het graag met onze m3arbah, maar ik ben ook een ramp dus ma3lish!!! En ik verveel me dodelijk!!! Beslema oe thallew

House
24-01-2003, 19:15
Speak/look no furhter. Mijn avatar en ondertekening zijn het gewoon, of niet :)

SweetRose
24-01-2003, 19:15
de avatar (ondertussen heeft ze 'm veranderd..oude leden weten het nog denk ik) van tetouania_zina blijft toch nog altijd numero uno....:goedzo: helaas komt ze hier niet meer :( :( :verdriet: en der zijn hier sheker goede ondertekeninge...enzovoort...:maf2: :zwaai:

Chaimaa
24-01-2003, 19:17
Origineel gepost door zin 'n midar de avatar (ondertussen heeft ze 'm veranderd..oude leden weten het nog denk ik) van tetouania_zina blijft toch nog altijd numero uno....:goedzo: helaas komt ze hier niet meer :( :( :verdriet: en der zijn hier sheker goede ondertekeninge...enzovoort...:maf2: :zwaai: Tetouania_zina my sister!!!!!! :verliefd: haar pc is kapoet ze probeerd zsm te fixen!! en die oude avatar van der is van j.lo ;) hij deed m echt!

ATLANTICA
24-01-2003, 19:17
HEY LIEVE MENSEN GEEF OOK FF ANDERE MENSEN OP UIT SOLIDARITEIT EN NIET JE ZELF, jeeeehhhh M3ARBAH!!!!!!! (het mag wel; daar niet van!!!!) BESLEMA OE THALLEW

beppie_truus
24-01-2003, 19:18
ik heb de leukste avatar :hihi:

emsoem
24-01-2003, 19:21
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO een ondertekening die je 100000 keer op MSN voorbij ziet vliegen...die van mij is unique, net zoals mn avatar, loginnaam en steelo :bril: jaa jaa maar was uniek ik zie 'm zo vaak :rolleyes: =emsoem=

SweetRose
24-01-2003, 19:21

Origineel gepost door House Speak/look no furhter. Mijn avatar en ondertekening zijn het gewoon, of niet :) :rolleyes: :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5