Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje over klaarkomen (voor dames)

Pagina's : [1] 2 3

didi_ino
28-12-2004, 23:23

Ik wil heeeeeel graag weten hoe het aanvoelt als een vrouw klaar komt, en hoe dat voelt. Ik zal jullie eeuwigdankbaar zijn als jullie deze vraag kunnen beantwoorden. Alvast bedankt :o

farkous
28-12-2004, 23:33
dat voel jij gewoon :) en jij wordt heel vochtige :) jij krijgt het warm en jij komt wat lucht te kort

Morocaan
28-12-2004, 23:41
ik voel dat zelfs als ze klaarkomt dan spannen die spieren zich opeens hard paar keer achter elkaar om me pik heen weet je hoe g.eil kom dan ook altijd gelijk klaar

kima84
29-12-2004, 12:52
het voelt zallliigggg. eerst wil je meer en meer en meer, en als je dan klaarkomt dan gaan de spieren opspannen en dan geeft dat een onbeschrijfelijk heerlijk gevoel en dan plof je gewoon neer .....

yasminne
29-12-2004, 15:08

Het lijkt alsof er een soort energiestoot door je hele lichaam heengaat.. En nu maar eens een vent regelen, want je hebt me nieuwsgierig gemaakt :nijn:

yasminne
29-12-2004, 15:09
maar dan nog eerst gaan trouwen :moe:

moonita
29-12-2004, 15:46
Ja je kan het als man ook voelen, want je je voelt de spieren van de vrouw om je *** gaan trekken een paar keer achter elkaar ..... Er gaat zo'n lekker gevoel door je heen het lijkt alsof je ff zweeft.

liquiddreams
29-12-2004, 16:39
Het is zo lekker.. diegene die het omschreef als energiestoot heeft het goed, het begint echt in je onderbuik en gaat door je hele lichaam, paar seconden en je ontspant je geheel. Ook lijkt het of je zweeft ofzo :confused: maar daarna is clitoris echt heel erg gevoelig, bij mij dan..

liquiddreams
29-12-2004, 16:40
:o ja je hebt gelijk dat hangt van je partner af , en de graad van je liefde. nou bij mij niet. Ik kan sex hebben met iemand die zo goed is in bed en heerlijk klaarkomen, en met iemand waar ik verliefd op ben en helemaal niet klaarkomen. Het gaat om het geilheidsdrift :D

didi_ino
29-12-2004, 17:32
Komt er dan ook wat uit van onderen tijdens het klaar komen :maf:

didi_ino
29-12-2004, 17:32
En trouwens bedankt voor het reageren :D

dounnya_denya
29-12-2004, 23:16
het is een lekker bevrijdend gevoel, is soms erg onbeschrijfbaar en te mooi voor woorden... :love2:

zaglibro
30-12-2004, 02:48
nou bij mij niet. Ik kan sex hebben met iemand die zo goed is in bed en heerlijk klaarkomen, en met iemand waar ik verliefd op ben en helemaal niet klaarkomen. Het gaat om het geilheidsdrift :D Liquiddreams, Mag ik een keer het bed met je delen volgens mij ben je echt geweldig in bed. Ik zal je alles geven wat je voorheen hebt gemist. Ps. als ik klaar kom ben ik voor een paar seconden gewoon van de wereld (zo voel ik het tenminste) echt een onweerstaanbaar gevoel. groetjes,

bokala
30-12-2004, 18:43
Een dame kan op drie manieren klaarkomen vaginaal: is geweldig van top tot teen clitoraal : kort maar krachtig stimulering van G-spot: dat is pas echt klaarkomen heftig niet normaal je wordt helemaal dizzy en er komt net als bij een man veel vocht uit, helaas gebeurt dit niet vaak omdat ik niet precies weet waar die G-spot zit alleen bij toeval dat het gebeurt.

Beauty_Samira
30-12-2004, 19:08

Heeerlijk..ik krijg het meestal helemaal warm en als ik kom krijg ik een soort kippenvel een rilling die niet goed te omschrijven valt..maar het is heerlijk vooral als je een partner hebt die je lichaam goed kent..want dan kan hij nog altijd allerlei dingetjes doen waardoor je nog lekkerder komt!!

Pagina's : [1] 2 3