Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet ik doen?

LZN
28-12-2004, 19:35

ik ben een 21 jarige vrouw en ben op mijn 17de getrouwd.ik heb een kind en hou ontzettend veel van mijn man. de laatste tijd lijkt het wel alsof wij langselkaar leven. als ik hem vertel dat ik meer aandacht wil dan vind hij dat onzin. terwijl jongens mij op straat nafluiten en de enige van wie ik echt aandacht wil is mijn man! in het begin was het als een sprookje ik zag alles ook door een roze brilletje. hij is helemaal niet slecht, hij begint nooit met ruzies en doet verder alles voor mij ik mis alleen een beetje passie. herkennen jullie dit?.

delilah1978
28-12-2004, 19:53
Ik zal niet zeggen dat ik het herken, want ik denk dat iedereen dit anders ervaart. Wat ik me afvraag is in hoeveer dit storend is voor je relatie. Je geeft zelf aan aan dat je alles in het begin door een roze bril zag, dit kan natuurlijk niet altijd zo zijn. Desondanks, als jouw gevoel je ingeeft dat het niet goed gaat, dan raad ik je toch aan erover te blijven praten. Wat bedoel je precies met passie? Spanning? En wat vindt je man onzin? Dat je je zo voelt?

Mysticalia
29-12-2004, 11:02
En als je nu zelfs eens wat plant waardoor je die aandacht krijgt? er even tussen uit met je mannetje? het is alsof er een beetje sleet op jullie relatie is gekomen :o en daar moeten jullie beiden iets aan doen. Hij ziet dat (natuurlijk) zelf niet, hij blijft tenslotte een man :D voor hem blijft alles ok ;) Plan iets spanneds, ga er een weekend tussenuit. Er zijn zat zaken die je kan doen om terug leven in jullie relatie te blazen. :D

Limburgse_
29-12-2004, 12:56
verwen hem eens met een mooi lingerie ofzo. Of een uitgebreide maaltijd met een leuk toetje. Laat hem ook zien dat je zielsveel van hem houd,en hem nie kwijt wil. Miss ziet hij dat dan ook in.Ik hoop dat alles goed komt.

NadiaAida
30-12-2004, 19:02

Ik dacht dat ik de enige was, meid in het begin doen ze alles voor jou. Ik ben nu 4 jaar getrouwd en ik voel absolut geen passie meer, geen spontane kusjes of strelen of diep in mijn ogen kijken zoals vroeger. IK denk dat mannen denken dat omdat ze getrouwd zijn dat ze dan niks meer moeten doen. Ik ben het nu gewend ook praat hi niet tegen mij maakt het voor mij niets meer uit.

serieuzejongen
03-01-2005, 16:42
Als praten niet helpt.stap naar plan B. dus daden. hem minder aandacht geven.of misschien minder seks ,hahaha,.niet te onderdanig zijn,niet alles napraten.dus niet ja. ja. nee. nee. laat je mening horen.je bent geen koe wanneer hij maar wil gaat je melken en je ben geen slavin wanneer hij maar wil gaat je commanderen.je bent zijn wederhelft.je bent zijn vrouw. het is altijd zo. als je een meid veel aandacht geeft dan ben je niet zo meer interessant ze kan toch alles van je krijgen. maar dat geldt ook voor de manen maar niet alle mannen. denk ik.(hoop ik) suc6 zuster en veel sterkte.

saabtje
05-01-2005, 23:29
hoi Nou meid hier nog een ongelukkige dame. Ik ben bijna 6 jaar getrouwd ik kende mijn man niet. Naar mijn gevoel vind ik dat wij al te lang langselkaar leven. Hij is een saai persoon en maakt zich nergens zorgen om. Mischien luistert jouw man wel naar jouw maar die van mijn reageert helemaal niet als ik hem om wat aandacht vraag. De enigste wat hij zegt is wat wil je dat ik doe? En dan wordt ik zo boos dat ik hem even niet wil zien. Bij mij is het al 6 jaar zo. Eigenlijk niets nieuws maar toch je hoopt op een beetje. Meid praat er met je man over mischien krijgen jullie wel een oplossing. sterkte met alles.