Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alleen omdat ik geen marokkaan ben ...

Vin
24-01-2003, 17:03

vertel me, waarom wil je me verlaten ? is het omdat je ouders me gaan haten ? waarom neem je mijn liefde niet in ontvangst ? ik ben eerlijk over mijn gevoel, en eerlijkheid duurt toch het langst ? hoe komt het dat dat plekje in mijn hart word ontnomen ? is dit de realiteit of zit ik maar te dromen ? als dit de realiteit is, waarom moet dit dan zo hard zijn ? waarom heb ik dan zo enorm veel pijn ? je zegt je houdt van mij, en nu wil je alles beëindigen, waarom ? hierbij zet het mij aan het denken, ben ik nou zo stom ? als jij mij verlaat weet ik geen andere uitweg meer, ik weet niet wat ik moet doen ik ben langs je geweest en jij gaf me nog een laatste zoen is dit het einde ? is dit alles ? ik probeer het nog een enkel keer en stuur je een sms geen reactie, wat heb ik ooit fout gedaan ? wat heb ik jou nou eigenlijk misdaan ? de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? Is dit alles omdat je ouders zeggen hij is geen Marokkaan??? diep van binnen, heb ik zo veel verdriet de gedachtens van binnen dat ik mezelf maar dood schiet de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? ik sta op, en koop een pistool is dit het ? eindig ik in het riool ? de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? mijn gedachtens weten zelfs niet meer wat ze moeten denken zullen mijn gedachtens mij krenken ? de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? ik bedenk me ineens ik wil dit niet, maar ik weet niet hoe ik verder moet ik zet voort en verzamel al me moed de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? met het pistool gedrukt op mijn slaap laat ik een traan over mijn wangen rollen van verdriet en als enige uitweg ik denk bij mezelf, waarom ik, waarom altijd die pech? de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? ik zal nooit meer in staat zijn om van iemand anders te houden dit laat mij denken, zal jij ooit van mij hebben gehouden? de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? met alle verdriet trek ik mijn vinger steeds verder naar achter steeds zachter en zachter.. de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? in mijn gedachtens zal ik altijd van je houden mijn schatje ook al zou je dan denken, wat is dat toch een watje de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? daar lig ik dan, beweegloos op de grond ik hoop dat je nu je zin hebt schatje, en dat je weet dat ik je altijd lief vond...

chicamaroquia
24-01-2003, 17:14
Origineel gepost door Vin vertel me, waarom wil je me verlaten ? is het omdat je ouders me gaan haten ? waarom neem je mijn liefde niet in ontvangst ? ik ben eerlijk over mijn gevoel, en eerlijkheid duurt toch het langst ? hoe komt het dat dat plekje in mijn hart word ontnomen ? is dit de realiteit of zit ik maar te dromen ? als dit de realiteit is, waarom moet dit dan zo hard zijn ? waarom heb ik dan zo enorm veel pijn ? je zegt je houdt van mij, en nu wil je alles beëindigen, waarom ? hierbij zet het mij aan het denken, ben ik nou zo stom ? als jij mij verlaat weet ik geen andere uitweg meer, ik weet niet wat ik moet doen ik ben langs je geweest en jij gaf me nog een laatste zoen is dit het einde ? is dit alles ? ik probeer het nog een enkel keer en stuur je een sms geen reactie, wat heb ik ooit fout gedaan ? wat heb ik jou nou eigenlijk misdaan ? de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? Is dit alles omdat je ouders zeggen hij is geen Marokkaan??? diep van binnen, heb ik zo veel verdriet de gedachtens van binnen dat ik mezelf maar dood schiet de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? ik sta op, en koop een pistool is dit het ? eindig ik in het riool ? de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? mijn gedachtens weten zelfs niet meer wat ze moeten denken zullen mijn gedachtens mij krenken ? de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? ik bedenk me ineens ik wil dit niet, maar ik weet niet hoe ik verder moet ik zet voort en verzamel al me moed de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? met het pistool gedrukt op mijn slaap laat ik een traan over mijn wangen rollen van verdriet en als enige uitweg ik denk bij mezelf, waarom ik, waarom altijd die pech? de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? ik zal nooit meer in staat zijn om van iemand anders te houden dit laat mij denken, zal jij ooit van mij hebben gehouden? de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? met alle verdriet trek ik mijn vinger steeds verder naar achter steeds zachter en zachter.. de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? in mijn gedachtens zal ik altijd van je houden mijn schatje ook al zou je dan denken, wat is dat toch een watje de pijn... de gevoelens, ik kan het niet meer uitstaan ik weet niet meer wat ik moet doen, word dit het einde van mijn bestaan ? daar lig ik dan, beweegloos op de grond ik hoop dat je nu je zin hebt schatje, en dat je weet dat ik je altijd lief vond... wallah, ik begrijp precies wat je bedoelt! :tranen: bij mij is het net zo, marokkanen zijn soms de grootste racisten!

House
24-01-2003, 17:18
Origineel gepost door chica*******a wallah, ik begrijp precies wat je bedoelt! :tranen: bij mij is het net zo, marokkanen zijn soms de grootste racisten! Je bedoelt zeker 'sommige' Marokkanen toch? p.s Vin :goedzo: mooi

chicamaroquia
24-01-2003, 17:20
Origineel gepost door House Je bedoelt zeker 'sommige' Marokkanen toch? p.s Vin :goedzo: mooi ja, sommige marokkanen, maar ik dacht dat dat al duidelijk was bij het woord soms... sorry! ik kan het niet goed doen bij jou he ;) wordt altijd zenuwachtig als je in de buurt bent :schok:

House
24-01-2003, 17:26

Origineel gepost door chica*******a ja, sommige marokkanen, maar ik dacht dat dat al duidelijk was bij het woord soms... sorry! ik kan het niet goed doen bij jou he ;) wordt altijd zenuwachtig als je in de buurt bent :schok: Ja ik dacht ik waarschuw je alvast voor je weer kritiek krijgt van anderen die zeggen dat je niet alle marokkanen over 1 kam moet scheren ;) ( moet iedere keer weer lachen als deze opmerking voorbij loopt) :D Maar de volgende keer niet meer zenuwachtig zijn oke, ik bedoel het allemaal goed :)

chicamaroquia
24-01-2003, 17:28
Origineel gepost door House Ja ik dacht ik waarschuw je alvast voor je weer kritiek krijgt van anderen die zeggen dat je niet alle marokkanen over 1 kam moet scheren ;) ( moet iedere keer weer lachen als deze opmerking voorbij loopt) :D Maar de volgende keer niet meer zenuwachtig zijn oke, ik bedoel het allemaal goed :) :schok: ik doe mijn best ;)

House
24-01-2003, 17:32
Origineel gepost door chica*******a :schok: ik doe mijn best ;) Oke dan :goedzo:

Mr_Nice_boy
24-01-2003, 17:42
Yo vin, Mooi stuk! Ik heb nl. hetzelfde gehad maar dan met een NL-meisje. M'n ouders wilde haar niet terwijl ze serieus met de Islam bezig. Voor haar was het echt moeilijk. 2,5 jaar geduld had ze. totdat de bom barste. Ze kon niet leven met famillie die haar niet wilde. Ze heeft dagen en nachten gehuild hierom. Ze trok het niet meer en is langzaam uit m'n handen geglipt. Ze weet nog steeds niet of ze de juiste beslissing heeft genomen. Soms denk ik: laat haar maar gaan..............en soms wil ik haar geen ruimte geven omdat ik bang ben dat ze helemaal van me vervreemd. Zij was echt een topmeid!!!! Ze had echt klasse-manieren, was voor iedereen behulpzaam. Een groot hart. GreatzZ

-Reda-
24-01-2003, 17:44
Life's a B.itch and Then You Die :D maar ff respekt to vin enne nice boy don't worry het komt wel goed:goedzo::)

chicamaroquia
24-01-2003, 17:46
Origineel gepost door Mr_Nice_boy Yo vin, Mooi stuk! Ik heb nl. hetzelfde gehad maar dan met een NL-meisje. M'n ouders wilde haar niet terwijl ze serieus met de Islam bezig. Voor haar was het echt moeilijk. 2,5 jaar geduld had ze. totdat de bom barste. Ze kon niet leven met famillie die haar niet wilde. Ze heeft dagen en nachten gehuild hierom. Ze trok het niet meer en is langzaam uit m'n handen geglipt. Ze weet nog steeds niet of ze de juiste beslissing heeft genomen. Soms denk ik: laat haar maar gaan..............en soms wil ik haar geen ruimte geven omdat ik bang ben dat ze helemaal van me vervreemd. Zij was echt een topmeid!!!! Ze had echt klasse-manieren, was voor iedereen behulpzaam. Een groot hart. GreatzZ ik ken het verschijnsel, zit namelijk met hetzelfde problemen, van beide families, dat trek je helemaal niet! :( :( :( :(

Mr_Nice_boy
24-01-2003, 17:48
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO Life's a B.itch and Then You Die :D maar ff respekt to vin enne nice boy don't worry het komt wel goed:goedzo::) ThanX Mate! Jij ook Big up yaself! respect! Mr Nice

True_angel
24-01-2003, 18:15
echt mooi vin!!! echt mooi ik heb er gewoon geen woorden voor :goedzo: