Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Blair: ook aanval op Irak zonder VN-besluit

LZN
24-01-2003, 16:40

dit betekent dat ze de 3de wereld oorlog willen. aanval op Irak zonder toestemming van VN is zeker de 3de wereld oorlog. Blair: ook aanval op Irak zonder VN-besluit Groot-Brittanniƫ steunt een Amerikaanse aanval op Irak, ook als de VN-Veiligheidsraad daar geen besluit over neemt. Dat zei de Britse premier Blair in het Lagerhuis. Veto De Franse president Chirac heeft laten doorschemeren dat Frankrijk een veto uitspreekt tegen een resolutie over een aanval op Irak. Ook Duitsland zegt tegen te stemmen. De Duitsers worden binnenkort voorzitter van de Veiligheidsraad. Blair reageert door te zeggen dat hij 'een onredelijke blokkade' in de Veiligheidsraad van een aanval op Irak naast zich neer zal leggen. Schending Blair vertelde zijn collega's in het Lagerhuis dat er wel sprake moet zijn van 'een duidelijke schending' van de afspraken die met Irak zijn gemaakt. Blair zei dat hij er op vertrouwd dat de VN zijn verantwoordelijkheid zal nemen en de Irakese president Saddam Hoessein niet weg zal laten komen 'met waarmee hij al jarenlang wegkomt'. Wapens De VS en Groot-Brittanniƫ zeggen dat Irak chemische, biologische en nucleaire wapens heeft. De twee landen dreigen met oorlog als Irak deze wapenprogramma's niet opgeeft. Irak ontkent dat het dit soort massavernietigenswapens heeft..

Angel
24-01-2003, 16:57
:jammer: :jammer:

Angel
24-01-2003, 17:00
Origineel gepost door elmarocani maak je maar geen zorgen...wij samen gaan ook vechten!! moejahidien :cool: OK DAN, ALLAH OE AKBAR, ALLAH OE AKBAR!!!!! :)

Angel
24-01-2003, 18:33
Origineel gepost door elmarocani http://ca.yimg.com/i/ca/reuters/20020829/i/4027154465.jpg angel is klaar voor aljihaaad! zeker en nu nog ff raden wie ik ben :D :D

mobo24
24-01-2003, 18:35

Die blaire heeft geen eigen mening, hij wordt door Bush geconditioneerd!! Gewoon een slijmbal dus!!!!!

Angel
24-01-2003, 18:56
Origineel gepost door elmarocani die ene met die kind natuurlijk...onze kind. :stout: Inderdaad onze kind, lieverd :Iluvu:

Angel
24-01-2003, 18:56
Origineel gepost door mobo20 Die blaire heeft geen eigen mening, hij wordt door Bush geconditioneerd!! Gewoon een slijmbal dus!!!!! elk hond heeft zijn baasje.

WomanIncognito
24-01-2003, 19:08
Ach...ik zal mijzelf en velen de details besparen over wat voor een vuil spelletje B&B (Bush en Blair) wel niet aan het spelen zijn. Beshaafde vormen van bureaucratie . Zo zijn de VS en Groot- Brittanie te typeren. Sinds wanneer heeft de VS zich wat van de VN veiligheidsraad, de VN in het algemeen aangetrokken?. Er is geen regeling denkbaar of de VS heeft zichzelf wel weer geclausuleerd. Laat ik hier geen ellenlang politiek verhaal ophangen, we weten allemaal wel hoe het zit. De VS en Groot-Brittanie zien wel splinter in een andermans oog, maar zien niet de balk in hun eigen oog! Ik heb het geloof in de VN al heel lang opgegeven. Het is een organisatie met geen enkele bevoegdheid lijkt het wel. Nou ja ...op het gebied van het belang dienen van de VS...heeft ze die uiteraard wel! Met vriendelijke groet...

Rajaa
24-01-2003, 20:23
Origineel gepost door WomanIncognito Ach...ik zal mijzelf en velen de details besparen over wat voor een vuil spelletje B&B (Bush en Blair) wel niet aan het spelen zijn. Beshaafde vormen van bureaucratie . Zo zijn de VS en Groot- Brittanie te typeren. Sinds wanneer heeft de VS zich wat van de VN veiligheidsraad, de VN in het algemeen aangetrokken?. Er is geen regeling denkbaar of de VS heeft zichzelf wel weer geclausuleerd. Laat ik hier geen ellenlang politiek verhaal ophangen, we weten allemaal wel hoe het zit. De VS en Groot-Brittanie zien wel splinter in een andermans oog, maar zien niet de balk in hun eigen oog! Ik heb het geloof in de VN al heel lang opgegeven. Het is een organisatie met geen enkele bevoegdheid lijkt het wel. Nou ja ...op het gebied van het belang dienen van de VS...heeft ze die uiteraard wel! Met vriendelijke groet... De VS is het enige land ter wereld dat door het INTERNATIONALE GERECHTSHOF is veroordeeld voor staatsterrorisme. In Nicaragua wel te verstaan... ..veelzeggend..

WomanIncognito
24-01-2003, 21:09
Ja , zeker veelzeggend... Het is niet de eerste en zeker ook niet de laatste misdaad die de VS heeft en zal begaan....en dat voor een land dat zich voordoet en denkt te worden gezien als "The Peacemaker"...Wat een ilussie!