Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb een groot probleem help aub:(

LZN
28-12-2004, 01:20

Salam Ik zit met een heel erg probleem ik weet niet of het normaal is maar ik ben nu al 3 maand getrouwd en ben nog steeds niet klaargekomen Het maakt mij onzeker :confused: Ik voel me niet goed :traan1: Ligt het aan mij of aan hem? Ik hoop op normale reacties. Chokran.

bellydancer1974
28-12-2004, 10:19
hoi Ten eerste moet je het met hem eroverhebben dat je in al die tijd nog niet bent klaargekomen, je moet je zo wie zo lekker en veilig voelen als jullie vrijen...misschien laat je je niet helemaal gaan, meid je mist echt wat hoor, ga gewoon met hem oefenen en praat erover, wat je zeker NIET moet doen is een orgasme gaan faken want dan ben je helemaal ver van huis. Sterkte !!! Een oujdia

moonita
28-12-2004, 10:29
hoi Blijkbaar ben je nog niet op de juiste plaatsen geraakt of je houdt je in vanwege 1 of andere reden? Juist hierbij moet je je laten gaan en genieten, laat 'm weten wat jij fijn vindt en als je dat niet weet dan moeten jullie dat samen maar 's gaan uitzoeken, want anders is het voor beiden strax niet meer leuk als er maar 1 plezier in heeft. Voorspel is erg belangrijk voor een vrouw dus neem er de tijd voor. Veel succes ermee.

Grover
03-01-2005, 13:39
beste is met hem over hebben zonder schaamte of barrieres tussen jullie.

Grover
03-01-2005, 13:40

ow ja en niet direct de schuld bij hem leggen anders wordt het een machtsstrijd ;) intro van je gesprek moet dus goed overwogen zijn en uitnodigend zijn voor hem om MEE te doen anders ben je straks 3 maanden verder met hetzelfde probleem en een baggage van schuld gevoel heen en weer :D veel succes

Taboena
03-01-2005, 15:34
Salam Ik zit met een heel erg probleem ik weet niet of het normaal is maar ik ben nu al 3 maand getrouwd en ben nog steeds niet klaargekomen Het maakt mij onzeker :confused: Ik voel me niet goed :traan1: Ligt het aan mij of aan hem? Ik hoop op normale reacties. Chokran Praat er over!! En je bent tenslotte met hem getrouwd je hoeft je nergens voor te schamen. En zoals Grover zei.. niet de schuld bij hem leggen.. Gewoon over praten en dan is 't zo ok en gaan experimenteren ;) dan kan je gaan genieten!!!! :D

C_warrior
03-01-2005, 15:54
veel vrouwen komen niet aan hun behoeftes tijdens de daad :D. Je moet gewoon een langere voorplay hebben en zulke soort acties :o.

Nadia_Roudannia
03-01-2005, 20:33
meskiena! Hou je wel van hem?

sweetjaoued
04-01-2005, 01:56
wahaha waarom zijn ze getrouwd Nadia??????

AdamX
04-01-2005, 03:29
meskiena! Hou je wel van hem? heeft niks met houden van te maken meid, anders zouden ze niet met elkaar trouwen en verder niet alle vrouwen komen altijd klaar, de meeste hebben gewoon meer tijd nodig en de man moet haar daarin goed stimuleren, voorspel en haar laten ontspannen ........ ze moeten kijken wat ze lekker vinden en alles uit proberen en niet te veek op eentonig doen. en praat beter over met hem erover, je hoeft je niet te schamen .

Habibinur
04-01-2005, 15:08
is heel normaal dat zulke dingen gebeuren, praat erover en komt incha'Allah goed