Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : VRIJDAG 23:55 NED 3...interview Abu JAHJAH !

mokromike
24-01-2003, 10:44

Dyab Abou Jahjah Geboren in Zuid-Libanon. Maakte als kind de burgeroorlog mee, en de Israëlische bezetting. Werd op zijn achttiende lid van de Hezbollah. Na een conflict met de leiding vroeg hij in 1991 politiek asiel aan in België. Werd uiteindelijk toegelaten na een schijnhuwelijk. Richtte de Arabisch Europese Liga op, die integratie verwerpt, maar zegt de wet te eerbiedigen. Vorig jaar, na de moord op een Marokkaan in de Antwerpse wijk Borgerhout, braken rellen uit. Abou Jahjah werd opgepakt, maar na vijf dagen vrijgelaten, populairder dan ooit. Inmiddels werkt de AEL aan een Nederlandse tak. ----------------------------------------------------

freedom23
24-01-2003, 13:28
Ga wel ff kijken! Ondanks dat hij in België enorm veel andacht krijgt word er in Nederland nog nauwlijks naar hem omgekeken (zal wel anders worden als de AEL naar NL komt). Ik vind het wel een aantrekkelijke man hahahaha! Maar daarom ga ik niet kijken hoor. :zwaai:

charifa_cherrie
24-01-2003, 14:07
ik ga inshallah ook kijken, als ik daar tijd voor heb!!!

mokromike
24-01-2003, 14:27
CORRECTIE.........NED 1 !!!!!!!!!!!!!!!!

fatimab
24-01-2003, 17:04

Origineel gepost door freedom23 Ga wel ff kijken! Ondanks dat hij in België enorm veel andacht krijgt word er in Nederland nog nauwlijks naar hem omgekeken (zal wel anders worden als de AEL naar NL komt). Ik vind het wel een aantrekkelijke man hahahaha! Maar daarom ga ik niet kijken hoor. :zwaai: zo veel aandacht krijgt hij nu niet meer, sinds dat hij vrij gekomen is, hoor je bijna niets van hem! :(

TWeeT20
24-01-2003, 17:16
Origineel gepost door armie En zoek tegelijkertijd eens naar zijn standpunten over 11/9, de vrouwen en de homo's. [/B] Zijn standpunten over vrouwen zijn niet vrouwonvriendelijk! Zijn eigen moeder is docente in Libanon. Dat getuigt toch van emacipatie. Alleen moeten we onze waarden en normen behouden. Een vrouw moet eenmaal ook aan de kinderen denken. 't is wetenschappelijk bewezen dat een vrouw haar kind beter kan opvoeden dan een kind vanwege die biologische band, daarom is het beter dat de vrouw bij de kind blijft tijdens zijn of haar eerste levensjaren. Maar een vrouw natuurlijk buiten gaan werken. Ov er homo's deelt hij zelfs héél gematigde standpunten in binnen de moslimgemeenschap! Hij vindt ze niet de norm, maar zal ze zeker niet discrimineren. Volgens hem zijn ze niet de norm omdat een vrouw voor een man is gemaakt, vice versa, maar hij zal ze niet discrimineren omdat hij altijd vertrekt van het gelijkheidsbeginsel alle Belgen zijn gelijk, ook homo's!!!!!!!!!!!

freedom23
26-01-2003, 15:08
Ik heb een klein stukje gezien, dat hij met Jort Kelder in discussie ging. Wat een eikel is die Jort Kelder... Als kaas schaam ik me dood voor mensen zoals hij :kwaad: Bleef maar praten over 'ons'... nou ik distantieer mij in dit geval van het woord 'ons', wat een facist zeg! Big up to Abou Jah Jah, hij bleef rustig en had veel standpunten waar ik hem echt gelijk in moest geven! En het blijft een zeer charmante man :verliefd: :hihi:

freedom23
27-01-2003, 19:32
Origineel gepost door bezoeker99182 ik moet eerlijk toegeven: hij kwam zeer intelligent en sterk naar voren. voor de rest heb ik nog steeds enige bedenkingen over zijn ware motieven. maar hij kwam bij mij niet over als een terrorist of iets dergelijks. De media maakt van Abou Jah Jah een terrorist! Ik vind het een zeer intelligente man die weet waar hij over praat! Ik houd van zijn manier van discussiëren. Ik vind het goed dat er eindelijk iemand is die de keiharde waarheid op tafel durft te leggen. Nou moet ik zeggen dat België wel een ander land is dan Nederland, maar dat wil nog niet zeggen dat er geen vraag is naar mensen als Abou Jah Jah. TREKT EINDELIJK IEMAND ZIJN MOND OPEN, WORD HIJ METEEN AFGESCHILDERD ALS EEN TERRORIST!!!!!! Ik ben benieuwd wat er was gebeurt als er geen 11 september 2001 was geweest. Waren mensen zich dan ook zo overdreven druk gaan maken over AEL? Ik word zo moe van al die mensen die de Islam als een 'bedreiging' zien!!! Als mensen zich eens gaan verdiepen in de Islam zien ze veel dingen niet langer als een bedreiging maar als een positief iets!!!