Bekijk originele versie : kunnen jullie me aub helpen?
samira333
27-12-2004, 16:15
ik heb last van zulke puistjes die later weg gaan maar donkere puntjes achter laten,
mijn vraag is nu aan jullie wat ik eht best kan doen?
please help me :(
groetjes sami
kijk is bij die topic van Dhikra die groene leem gebruikt, ik zelf heb ook een pot Ginseng creme thuis staan die ik ook gebruik, het is best goed en verkrijgbaar bij "De tuinen"
en hoeveel kost het, en waar is ''de tuinen'' ?
en gaan die vlekjes dan ook weg als eht gebruikt?
samira333
27-12-2004, 16:30
kijk is bij die topic van Dhikra die groene leem gebruikt, ik zelf heb ook een pot Ginseng creme thuis staan die ik ook gebruik, het is best goed en verkrijgbaar bij "De tuinen"
en waar kan ik die topic vinden?
en heb hetzelfde vraag als ansa hoeveel kost eht en waar is de tuinen?
ik vind van wel, ik had er ook last van, je weet wel van die kleine littekentjes die overblijven, het kost 19,95 en waar woon je precies?
in amstelveen, ik heb er neit egt last van ik heb er 2 van zulke maar wil ze graag weg hebben :maf:
is er ook in amstelveen ergens De Tuinen?
samira333
27-12-2004, 16:34
de topic heet, wondermiddel tegen acne......kijk is hier gewoon naar beneden dan zie je gewoon tussen die andere topics
ok :)
samira333
27-12-2004, 16:40
ja in de winkelcentrum is er een inderdaad, je kan anders ook gewoon even naar binnenstappen, misschien dat ze wat anders voor je hebben
en by the way samira333 waar woon jij?
dat hou ik liever prive :)
maar ik woon niet in den haag hoor zoals het in me profiel staat ;)
samira333
27-12-2004, 16:41
en majidah ik heb een vraag, heb je dat spul gebruikt? en zijn je vlekken ook nu weg?
of is het maar allemaal troep?
samira333
27-12-2004, 17:00
ok thx :)
farida_22
29-12-2004, 12:46
je kan je gezicht goed stomen en dan die binnen kant van een pen waar inkt in zit de achterkant waar een gaatje in zit zo dun als een tandestokerm, dat gedeelte tegen die zwarte punt houden en tegenaandrukken die komt dan ik die pennetje zitten, dat kan ook bij meeeters. helpt echt goed en dan je huid goed reinigen.
samira333
30-12-2004, 14:57
je kan je gezicht goed stomen en dan die binnen kant van een pen waar inkt in zit de achterkant waar een gaatje in zit zo dun als een tandestokerm, dat gedeelte tegen die zwarte punt houden en tegenaandrukken die komt dan ik die pennetje zitten, dat kan ook bij meeeters. helpt echt goed en dan je huid goed reinigen.
dit snap ik niet :confused:
kun je ff beter uitleggen?
want ik vat 'm niet echt :maf: :maf:
YemenBabe
30-12-2004, 16:09
hi :)
Ik had ook last van puistjes en donkere puntjes en vlekken van puistjes. Voor mijn bruiloft heb ik thee en cream gekocht bij een vrouw die in friesland woont. Het thee werkt van binnen, het zuivert het bloed. En het cream werkt van buiten, verwijdert de vlekken en donkere puntjes. Het is echt een wonder. Iedereen die me kent is verbaasd, want ik heb nu echt geen last van puistjes. Die zijn weg forever. ;)
Het adress waar ik besteld heb is "shojaa36@hotmail.com".
De vrouw gaat je een paar vragen voorstellen en dan vraagt ze je om de thee op te halen met het juiste cream.
Sucsess girls. :zwaai:
Meknesiaaaaaaaa
30-12-2004, 17:54
hi :)
Ik had ook last van puistjes en donkere puntjes en vlekken van puistjes. Voor mijn bruiloft heb ik thee en cream gekocht bij een vrouw die in friesland woont. Het thee werkt van binnen, het zuivert het bloed. En het cream werkt van buiten, verwijdert de vlekken en donkere puntjes. Het is echt een wonder. Iedereen die me kent is verbaasd, want ik heb nu echt geen last van puistjes. Die zijn weg forever. ;)
Het adress waar ik besteld heb is "shojaa36@hotmail.com".
De vrouw gaat je een paar vragen voorstellen en dan vraagt ze je om de thee op te halen met het juiste cream.
Sucsess girls. :zwaai:
kan het niet opgestuurd worden ofzo...jeejtje in friesland is veelste ver van mij :(
YemenBabe
31-12-2004, 15:19
Ik weet niet misschien :confused: ...stuur haar een email en vraag haar. Misschien kan het.. :)
YemenBabe
ik wil er graag meer over weten in iedere geval ik heb je een pm gestuurdt oke ik hoor van je. en mischien kan je de damens mischien meer informatie geven over die spul kan je mischien vertellen wat die vrouw allemaal heeft en zo
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.