Bekijk originele versie : jullie zijn allemaal hetzelfde
Toufik19
24-01-2003, 09:56
Na enkele pagina's hier doorgenomen te hebben kom ik tot de conclusie dat men hier steeds onderscheid maakt tussen berbers en arabieren.Waarom doen jullie dit?is dit domheid ofzo?
Nu zullen jullie antwoorden dat het een grap is en dat het niet zo bedoeld is,maar wat in volgende situatie:
-Stel dat je verliefd geraakt op een berber en jij bent arabier en je ouders weigeren hem omdat hij berber is en jij niet.Zou het dan nog zo grappig zijn?
Dus,hou eens op met die domme cultuurzaken en maak niet de fout zoals bijna alle ouders ze tegenwoordig maken.Als jullie dezelfde fout maken,zal dit probleem blijven voortbestaan.Jullie zijn een nieuwe generatie.Kijk enkel naar geloof en niet naar ras/stam/huidskleur.
Ps: discussieren over of arabieren of berbers knapper zijn heeft geen zin.Zolang jullie een onderscheid maken tussen berbers en arabieren zijn jullie allemaal kei-lelijk innerlijk.
jawhara1
24-01-2003, 10:03
blijkbaar zijn er niet veel die dat door hebben :zwaai:
Toufik19
24-01-2003, 10:05
Origineel gepost door jawhara1
blijkbaar zijn er niet veel die dat door hebben :zwaai:
domheid is de moeder van alle zonden
Hanaetje
24-01-2003, 11:53
Waarom denk je dat ze vergelijkingen maken ts berbers en arabieren...?
Well omdat er degelijk een verschil is in opvoeding en mentaliteit...wij zijn dan misschien allemaal marokkanen van hetzelfde land...maar als 't op aankomt van opvoeding, denkwijze, gedrag...etc...Is er toch een klein verschil....
Toufik19
24-01-2003, 12:26
Origineel gepost door ouiam_tet1
:klap: :aplaus:
ik ben het hier voledig mee eens!!!!!!
wij zijn een generatie die beter zou moeten weten, we gaan allemaal naar school of gingen dus we zijn slim genoeg om te weten dat je geen onderscheid zou moeten maken in berber of arabier....
ouiam:zwaai:
om geen onderscheid te maken moet je heus niet naar school geweest zijn
samiratjee
24-01-2003, 12:30
Origineel gepost door Toufik19
Na enkele pagina's hier doorgenomen te hebben kom ik tot de conclusie dat men hier steeds onderscheid maakt tussen berbers en arabieren.Waarom doen jullie dit?is dit domheid ofzo?
Nu zullen jullie antwoorden dat het een grap is en dat het niet zo bedoeld is,maar wat in volgende situatie:
-Stel dat je verliefd geraakt op een berber en jij bent arabier en je ouders weigeren hem omdat hij berber is en jij niet.Zou het dan nog zo grappig zijn?
Dus,hou eens op met die domme cultuurzaken en maak niet de fout zoals bijna alle ouders ze tegenwoordig maken.Als jullie dezelfde fout maken,zal dit probleem blijven voortbestaan.Jullie zijn een nieuwe generatie.Kijk enkel naar geloof en niet naar ras/stam/huidskleur.
Ps: discussieren over of arabieren of berbers knapper zijn heeft geen zin.Zolang jullie een onderscheid maken tussen berbers en arabieren zijn jullie allemaal kei-lelijk innerlijk.
:goedzo:
Precies iemand die het zegt ze denken altijd dat ze beter weten elk mens is het zelfde en arabieren en berbers ook !!!
hel goed gezegd toufik !!!!
SaraZena
24-01-2003, 13:36
we're all the same!
Glimlachje
24-01-2003, 14:15
alhamdoelillah dat we niet allemaal hetzelfde zijn, anders zou het nu erg saai uitzien op deze wereld. MMAAR IK BEN HET OOK MET TOUFIK19 EENS. :goedzo:
Toufik19
24-01-2003, 14:16
Origineel gepost door Glimlachje
alhamdoelillah dat we niet allemaal hetzelfde zijn, anders zou het nu erg saai uitzien op deze wereld. MMAAR IK BEN HET OOK MET TOUFIK19 EENS. :goedzo:
euh,het IS saai op deze wereld
Origineel gepost door Toufik19
euh,het IS saai op deze wereld
maar dat klopt toch, jij leeft in een zieke wereld....
;)
Toufik19
24-01-2003, 14:28
Origineel gepost door Baby Boo
maar dat klopt toch, jij leeft in een zieke wereld....
;)
helaas wel...
Dat heb je heel mooi gezegd Toufik19 echt top!
Toufik19
28-01-2003, 14:11
Origineel gepost door lina18
Dat heb je heel mooi gezegd Toufik19 echt top!
en nu maar hopen dat het in de praktijk uitgevoerd wordt
sahara24
28-01-2003, 14:13
ik ben sahraoui daar kan je niet tegen op
arabier of berber
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.