Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Utrecht......

saidaaatje
23-01-2003, 22:08

ben vandaag met een drie marokaanse meiden gaan shoppen...........was onwijs gesellie......we hebben de hele trein op stelten gezet.....ik de trein terug naar huis hebben we zelfs zitten te zingen..zoals sidi mansour etc...soww damn we waren melig.....enne we wonen best in een boeregat enne ik weet t nu zeker........ik wil echt weg hier!:( de mensen in utrecht echt aardig man!hier zie ik alleen maar haat en nijd!

AnouarBlueEyes
23-01-2003, 22:12
El Boeiendoooooo......

saidaaatje
23-01-2003, 22:13
:D ich weisse:D :zwaai:

AnouarBlueEyes
23-01-2003, 22:29
Origineel gepost door saidaaatje :D ich weisse:D :zwaai: Wie Bitte??? Was Sagen Sie??? Willen Sie Boemsen???

noortje1
23-01-2003, 23:42

waarom de trein op stelten zetten :confused: nergens voor nodig

chicamaroquia
23-01-2003, 23:49
Origineel gepost door saidaaatje ben vandaag met een drie marokaanse meiden gaan shoppen...........was onwijs gesellie......we hebben de hele trein op stelten gezet.....ik de trein terug naar huis hebben we zelfs zitten te zingen..zoals sidi mansour etc...soww damn we waren melig.....enne we wonen best in een boeregat enne ik weet t nu zeker........ik wil echt weg hier!:( de mensen in utrecht echt aardig man!hier zie ik alleen maar haat en nijd! nog lekker gegeten? :D

Atta
24-01-2003, 00:10
Origineel gepost door noortje1 waarom de trein op stelten zetten :confused: nergens voor nodig precies.

DePaRaBier
24-01-2003, 00:13
`kheb daar n hekel aan, zit je in de trein zitten er achter `n paar opgeschoten SB`s te schreeuwen.....damn

Atta
24-01-2003, 00:16
Origineel gepost door DePaRaBier `kheb daar n hekel aan, zit je in de trein zitten er achter `n paar opgeschoten SB`s te schreeuwen.....damn en dan nog vragen waarom mensen hun lelijk aankijken.

minora
24-01-2003, 09:32
Origineel gepost door saidaaatje ben vandaag met een drie marokaanse meiden gaan shoppen...........was onwijs gesellie......we hebben de hele trein op stelten gezet.....ik de trein terug naar huis hebben we zelfs zitten te zingen..zoals sidi mansour etc...soww damn we waren melig.....enne we wonen best in een boeregat enne ik weet t nu zeker........ik wil echt weg hier!:( de mensen in utrecht echt aardig man!hier zie ik alleen maar haat en nijd! utrecht is niet echt geweldig om te wonen, echt niet :(

DePaRaBier
24-01-2003, 15:22
Origineel gepost door Atta en dan nog vragen waarom mensen hun lelijk aankijken. tligt aan je eigen gezicht:stout:

mtalsi
24-01-2003, 15:24
Origineel gepost door saidaaatje ben vandaag met een drie marokaanse meiden gaan shoppen...........was onwijs gesellie......we hebben de hele trein op stelten gezet.....ik de trein terug naar huis hebben we zelfs zitten te zingen..zoals sidi mansour etc...soww damn we waren melig.....enne we wonen best in een boeregat enne ik weet t nu zeker........ik wil echt weg hier!:( de mensen in utrecht echt aardig man!hier zie ik alleen maar haat en nijd! Waren jullie die meisjes met wie ik in de tram zat?? met die nijmeegse accent?

Atta
24-01-2003, 16:07
Origineel gepost door DePaRaBier tligt aan je eigen gezicht:stout: ;) nee isZy

DePaRaBier
24-01-2003, 16:07
Origineel gepost door Atta ;) nee Iszy Niet jouw gezicht, maar die meiden zijn lelUk, dan kijken andere mensen lelUk terug.....