Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ging dus gisteravond uit..

Pagina's : [1] 2 3 4

liquiddreams
26-12-2004, 16:22

Ik ging dus gisteravond met een vriendin van mij uit en ze kwam echt een lekkere marokkaan tegen. Ze fluisterde in mijn oor dat hij een grote pik had. Dus ze begon tegen hem aan te schuren en hij zat haar borsten te masseren en voor ik het wist zag ik hem op zn knieen en was hij haar aan het bef fen :o .. Ik had vrij veel gedronken en had schijt.. werd er wel opgewonden van en ging toen met mijn hand met mezelf aan de gang:D Hebben jullie dit weleens meegemaakt? xx

Morocaan
26-12-2004, 16:48
ja ik gister had teveel op een meisje begon tegen mijn grote pik te schuren ik begon haar borsten te masseren voor ik het wist zat ik op me knieen haar te b.effen ik zag dat haar vriendin veel had gedronken opgewonden werd en met haar hand aan de slag ging

liquiddreams
26-12-2004, 16:52
:schok: Was jij dat??? Nahh dat kan niet..

Morocaan
26-12-2004, 16:53
:schok: Was jij dat??? Nahh dat kan niet.. egt wel

liquiddreams
26-12-2004, 17:03

:ego: eg nie

vdb_16
26-12-2004, 17:03
Ik zou me zelf schamen voor de mensen die me daar zouden zien

liquiddreams
26-12-2004, 17:07
Ik zou me zelf schamen voor de mensen die me daar zouden zien Nah niemand zag het dus.. dat weet ik wel zeker, hun stonden in een hoekje en ik stond er pal naast. Voor hun stonden een paar mensen te dansen maar die hadden niets door.. ik zat lekker te soppen daar:D

Morocaan
26-12-2004, 17:14
maar goed dat je voor ons stond ik zag je wel lekker soppen uit mijn ooghoeken

soraya_4life
26-12-2004, 17:37
nooit meegemaakt...

Morocaan
26-12-2004, 17:38
nooit meegemaakt... godzijdank damn

lady_love_crasy
26-12-2004, 18:31
Ik ging dus gisteravond met een vriendin van mij uit en ze kwam echt een lekkere marokkaan tegen. Ze fluisterde in mijn oor dat hij een grote pik had. Dus ze begon tegen hem aan te schuren en hij zat haar borsten te masseren en voor ik het wist zag ik hem op zn knieen en was hij haar aan het bef fen :o .. Ik had vrij veel gedronken en had schijt.. werd er wel opgewonden van en ging toen met mijn hand met mezelf aan de gang:D Hebben jullie dit weleens meegemaakt? xx jij heb duidelijk weer een moment van was het nou echt of droomde ik dat nou? nou ik help je uit je ontwetendheid, HET WAS MAAR EEN DROOM SCHAT. was je matras erg nat vanmorgen. hahahahaha suffie!

saharaman2
26-12-2004, 18:38
nooit meegemaakt... zij had dit ook nooit meegemaakt en wil t wel graag ,ze is gewoon super geil dat ze dit ging verzinnen :maf:

saharaman2
26-12-2004, 18:41
jij heb duidelijk weer een moment van was het nou echt of droomde ik dat nou? nou ik help je uit je ontwetendheid, HET WAS MAAR EEN DROOM SCHAT. was je matras erg nat vanmorgen. hahahahaha suffie! haha ja het is inderdaad een droom maar kan ook waar zijn voor liquiddreams

n2srina
26-12-2004, 19:55
zooo he ik wist niet dat als ik iets droomde een ander mee kon genieten van mijn droom :rolleyes: klaar ik weet geowon vanavond droom ik over mijn buurjongen dat ik met hem ga trouwen.....en dan ga k dicht tegen de muut aaliggen....wie weet voegen onze dromen bij elkaar en kunnen we samen dromen.......what ever meid...bespaar ons je seksuele hebzucht.....

miss_heinzhora
26-12-2004, 20:07

nou nou ik weet niet welke geloof julie hieroo volgen maar bazzzzz hebben julie meiden geen waarde ofzo???? ik zou me schamen maar je hebt wel lef om het verhaal hiero te plaatsen

Pagina's : [1] 2 3 4