Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De grootste verschillen tussen de JONGENS en de MEISJES..!!

Pagina's : [1] 2 3

Marocca
23-01-2003, 18:58

Ewa ja...Ik verveel mij hier en dus wil ik hier eens een topic plaatsen die over ons;de alledaagse jongeren/volwassenen gaat :o Wat zijn volgens jou de grootste verschillen tussen de jongens en de meisjes? :o Denken jullie dat de jongens ECHT meer mogen dan de meisjes of hangt dat volgens jullie allemaal van opvoeding,traditie en dergelijke af? :D En nog een vraagje: mogen meisjes meer naarmate ze ouder worden of of gebeurt nu net het omgekeerde?:jammer: Dit zijn maar enkele vragen he...dus wie nog een vraag heeft:mag die hier opgeven... ;) Geef meningen en alvast bedankt voor de moeite..:goedzo: En het is dan ook niet de bedoeling om er een ruzie-topic van te maken dus reageer een beetje volwassen plzzz.....(voor 1 keer MOET dat:stout: )

naomie
23-01-2003, 19:00
hmmmmmmmmmm? ff w8ten

SweetRose
23-01-2003, 19:00
ik zal zoals altijd volwassenachtig op jouw topic reageren: :maf: :D :zwaai: hehe neen serieus euhm...goede topic van je :goedzo:

Marocca
23-01-2003, 19:02
Origineel gepost door zin 'n midar ik zal zoals altijd volwassenachtig op jouw topic reagere :D :zwaai: hehe neen serieus euhm...goede topic van je :goedzo: typisch:jammer: Ewa;je ziet dat ik soms ook eens serieus kan zijn he... :D en thanxx voor het complimentje.... :Iluvu:

nour_el_3oejoen
23-01-2003, 19:02

NOU MEISJES ZIJN GEEN JONGENS EN JONGENS ZIJN GEEN MEISJES DAT IS HET GROOTSTE VERSCHIL I THINK :D

cheetah
23-01-2003, 19:04
meisjes zijn gevoeliger.. jongens hebben meer trots.. :rolleyes: verryyy anoying..

Marocca
23-01-2003, 19:04
Origineel gepost door nour_el_3oejoen NOU MEISJES ZIJN GEEN JONGENS EN JONGENS ZIJN GEEN MEISJES DAT IS HET GROOTSTE VERSCHIL I THINK :D reageer op een volwassen manier heb ik gezegd...:jammer: Maar eerlijk gezegd,had ik wel zulke reactie's verwacht... :rolleyes: ewa jah... ;)

naomie
23-01-2003, 19:05
Origineel gepost door cheetah meisjes zijn gevoeliger.. jongens hebben meer trots.. :rolleyes: verryyy anoying.. welke trots heb ik,:confused:

Marocca
23-01-2003, 19:07
Origineel gepost door cheetah meisjes zijn gevoeliger.. jongens hebben meer trots.. :rolleyes: verryyy anoying.. zeker:goedzo:

jawhara1
23-01-2003, 19:08
Origineel gepost door naomie welke trots heb ik,:confused: Ze had het ook niet over u :haha:

nour_el_3oejoen
23-01-2003, 19:08
Origineel gepost door Marocca reageer op een volwassen manier heb ik gezegd...:jammer: Maar eerlijk gezegd,had ik wel zulke reactie's verwacht... :rolleyes: ewa jah... ;) OK DAN :rolleyes: , FF SERIEUS DAN...... IK DENK DAT JONGENS ZICH MINDER ZORGEN MAKEN DAN MEIDEN, MEIDEN DENKEN VOLGENS MIJ VAKER AAN WAT ER GAAT GEBEUREN, WAT ZE MOETEN DOEN ETC ETC ETC JONGENS ZIJN WAT DAT BTREFT DENK IK NUCHTER.......VOLWASSEN GENOEG?? ;)

-Reda-
23-01-2003, 19:09
jongens hebben een penis, meisjes een vagina, simpel he :D

cheetah
23-01-2003, 19:09
Origineel gepost door naomie welke trots heb ik,:confused: oke jij bent een uitzondering.. maar over het algemeen hebben jongentjes heel erg last van hun testosteron.. http://www.smilies.nl/love/baby2.gif

cheetah
23-01-2003, 19:10
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO jongens hebben een penis, meisjes een vagina, simpel he :D :schok: :eek:

-Reda-
23-01-2003, 19:11

Origineel gepost door cheetah :schok: :eek: wat??? Is tog zo???

Pagina's : [1] 2 3