Bekijk originele versie : Witte Kippen Zijn Veel Knapper Dan Bruine Kippen.
Vergelijk:
Arabische mannen zijn veel knapper dan berberse mannen.
:D
Toufik19
23-01-2003, 16:50
het enige verschil is dat als je een kip slacht dat niemand je dat dan kwalijk neemt
Origineel gepost door Toufik19
het enige verschil is dat als je een kip slacht dat niemand je dat dan kwalijk neemt
Drooghumorist! :D
Ze3ma grappig!! :jammer: :(
Origineel gepost door MissOogappeltje
Anders hoefde ik voor El3ied lkbier geen schaap te kopen!
OVERSPEL slachten lijkt me veel leuker! :D
hahahahaha duie is goed aleen hij is een misvormde koe dus hij lijk op een kameel die dik is en chinees:D
sorry hoor maar berberse mannen zijn veeeeeeeeeeeeeeel mooier dan arabische mannen :D
mimi3000
24-01-2003, 11:22
:maf2: :maf2: Is deze discussie nog steeds bezig.....IK had toch al gezegd dat berberse mannen mooier waren maar de arabische mannaen. Maar de arabische vrouwtjes :o :o zijn weer mooier dan die boega hoofden van jullie meiden :D :D
Origineel gepost door mimi3000
:maf2: :maf2: Is deze discussie nog steeds bezig.....IK had toch al gezegd dat berberse mannen mooier waren maar de arabische mannaen. Maar de arabische vrouwtjes :o :o zijn weer mooier dan die boega hoofden van jullie meiden :D :D
Dit gaat over kippen :D
* Voor de mensen die de bedoeling van deze topic niet weten :rolleyes: -------> Ik heb deze topic geopend om jullie te laten zien hoe onzinnig die stelling is. ;)
mimi3000
24-01-2003, 11:31
uhm....in dat geval.....ALLE KIPPEN ZIJN LEKKER!!!!!!!!!!!! of ze wit, bruin of geel zijn :maf2: Uhm.....heb er weer helemaal zin in
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.