Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Junks 'not amused' over kerstkaart

Pagina's : [1] 2 3

a3ir
24-12-2004, 17:13

politie stuurt Amsterdamse junks nare kerstkaart Amsterdamse junks zijn woedend op de politie. Die heeft hun een kerstkaart gestuurd met vervelende teksten. Criminelen Op de kaart stond dat de ontvangers Kerstmis in de cel zouden moeten doorbrengen, als ze hun openstaande boetes niet snel zouden betalen. De tekst op de kaart viel helemaal verkeerd bij de drugsverslaafden. Die vinden dat de politie hen als beruchte criminelen afschildert. Watch out Op de voorkant van de kaart staat onder meer 'criminals watch out, we'll be watching you' en binnenin de tekst 'ik zit hier heel alleen kerst te vieren', aldus Willemijn Los, directeur van de belangenvereniging voor drugsgebruikers MDHG. Te ver Los vindt de kaart veel te ver gaan voor 'haar' junks. "Mensen die de kaart hadden gekregen, kwamen hier vrij overstuur binnen. Een van hen is bijvoorbeeld een psychiatrische patiënt die onder een brug slaapt. Hij doet niks, maar krijgt boetes omdat hij buiten slaapt. Ze schieten met een kanon op een mug.''

Dorian
24-12-2004, 17:17
Zonde van al dat geld en tijd wat er in de detentie van junks wordt gestopt. Het beste is dat ze die drugsverslaafde dieven gewoon laten inslapen met een spuitje, zoals ze dat bij de dierenasiel ook doen met zieke honden.

Wodan
24-12-2004, 17:43
Zonde van al dat geld en tijd wat er in de detentie van junks wordt gestopt. Het beste is dat ze die drugsverslaafde dieven gewoon laten inslapen met een spuitje, zoals ze dat bij de dierenasiel ook doen met zieke honden. Waarde Herr Unterschwanzlutscher Dorian...Wellicht kunnen we starten met iedere neo nazi of sympathisant....... in dat geval zet ik mijn antipathie tegen de doodstraf wel opzij en prak enthousiast wat pillen van Drion in jullie laatste hondevoer :D

Arthas
24-12-2004, 17:45
Zonde van al dat geld en tijd wat er in de detentie van junks wordt gestopt. Het beste is dat ze die drugsverslaafde dieven gewoon laten inslapen met een spuitje, zoals ze dat bij de dierenasiel ook doen met zieke honden. Dus je wilt zeggen dat ze jou laten inslapen in een dierenasiel?

KohiNoor
24-12-2004, 17:46

Waarde Herr Unterschwanzlutscher Dorian...Wellicht kunnen we starten met iedere neo nazi of sympathisant....... in dat geval zet ik mijn antipathie tegen de doodstraf wel opzij en prak enthousiast wat pillen van Drion in jullie laatste hondevoer :DOch onze herr haubsturmfuher is een beetje van de wijs nu kerstmis nadert. Laten wij hem idd een bord cyaankali voeren :o

Wodan
24-12-2004, 17:47
Och onze herr haubsturmfuher is een beetje van de wijs nu kerstmis nadert. Laten wij hem idd een bord cyaankali voeren :o Koken we zijn potje bij jou of bij mij ? :D :D

KohiNoor
24-12-2004, 17:49
Koken we zijn potje bij jou of bij mij ? :D :DBij jou :hihi: wat betekend Unterschwanzlutscher? Onderstaartzuiger :maf:

Dorian
24-12-2004, 17:51
Och onze herr haubsturmfuher is een beetje van de wijs nu kerstmis nadert. Laten wij hem idd een bord cyaankali voeren :o Vaderlandsverlakkende negerhoertjes zoals u zullen wij na de revolutie sturen naar de Rijkswerkinrichting, uiteraard dient u dan een gele mutsje op te doen. Daar zal uw seksuele voorkeur voor junks door middel van chirurgische ingrepen worden verwijderd. Als dat niet lukt, dan geven we u een enkeltje richting Mada-GASSSSSS-Car. :D

Wodan
24-12-2004, 17:52
Bij jou :hihi: wat betekend Unterschwanzlutscher? Onderstaartzuiger :maf: "Schwanz" is tevens de aanduiding voor het mannelijk lid....... en met zijn geestelijke beperking zit Herr Unterschwanzlutscher Dorian natuurlijk in de lagere regionen van de hierargie, vandaar het "Unter" ;)

Peej
24-12-2004, 17:52
Koken we zijn potje bij jou of bij mij ? :D :D Jullie koken toch wel op gas hè? Dat geeft Dorian namelijk zo'n 'Heimliches gefühl'

Dorian
24-12-2004, 17:54
Waarde Herr Unterschwanzlutscher Dorian...Wellicht kunnen we starten met iedere neo nazi of sympathisant....... in dat geval zet ik mijn antipathie tegen de doodstraf wel opzij en prak enthousiast wat pillen van Drion in jullie laatste hondevoer :D Dan kunt u lang wachten. Het gaat eerder de andere kant op. Linkse tomatenneukers en komkommerpijpers zullen allen hangen aan de hoogste boom, een enkeling zal worden gedeporteerd naar Mada-GASSSSSS-Car. En cultuurvernietigers, zoals jooden en volkschgenoten die de Germaansche tradities verloochenen (de naam Wodan alleen al), zullen we fleurig en kleurig spietschen in het Rijkschmuseum. Zodat ik later met mijn kinderen gerust kan kijken naar een opgezette joodsche Rabbijn. :D

Wodan
24-12-2004, 17:55
Jullie koken toch wel op gas hè? Dat geeft Dorian namelijk zo'n 'Heimliches gefühl' Tuurlijk...... en als toetje een heerlijk schaaltje Zyclon-B met vanilleijs

Bongo
24-12-2004, 17:57
Dan kunt u lang wachten. Het gaat eerder de andere kant op. Linkse tomatenneukers en komkommerpijpers zullen allen hangen aan de hoogste boom, een enkeling zal worden gedeporteerd naar Mada-GASSSSSS-Car. En cultuurvernietigers, zoals jooden en volkschgenoten die de Germaansche tradities verloochenen (de naam Wodan alleen al), zullen we fleurig en kleurig spietschen in het Rijkschmuseum. Zodat ik later met mijn kinderen gerust kan kijken naar een opgezette joodsche Rabbijn. :D heeft u ook nog wat voor de moslims die hier wonen in petto?

Dorian
24-12-2004, 17:59
heeft u ook nog wat voor de moslims die hier wonen in petto? Er bestaan 56 islamitische landen op de wereld. Ik vraag me af wat de moslims in hemelsnaam hier in ons land doen en niet hun eigen landen gaan helpen.

Bongo
24-12-2004, 18:00

Er bestaan 56 islamitische landen op de wereld. Ik vraag me af wat de moslims in hemelsnaam hier in ons land doen en niet hun eigen landen gaan helpen. maar wat nu als ze hier willen blijven? inclusief hun cultuur?

Pagina's : [1] 2 3