Bekijk originele versie : Lachen om je eigen grapjes...
Ik ga altijd zowat dood van het lachen voordat ik een mop heb verteld, zo erg dat iedereen aan wie ik het vertel zich doodergert..
Of ze lachen keihard mee en als ze de mop horen dan kijken ze me aan van: nou wat grappig zeg..
hihi
mimi3000
23-01-2003, 14:42
ik ga ook altijd helemaal stuk om mezelf....:D :D So you're not the only one....Maar weet je wat echt lelijk is....Als ik op straat loop of in de bus zit en ik denk aan iets grappigs wat er is gebeurd dan ga ik helemaal stukkkkkkkkkkkkkkkkk en dan kijkt iedereen me echt zo aan van :confused: wats jou probleem....
Camilla27
23-01-2003, 14:44
hahhaa dat herken ik ook..en het leuke ervan is: ook al is de grap/mop niet echt leuk word er toch gelachen :D
Jomielee
23-01-2003, 14:45
Origineel gepost door mimi3000
ik ga ook altijd helemaal stuk om mezelf....:D :D So you're not the only one....Maar weet je wat echt lelijk is....Als ik op straat loop of in de bus zit en ik denk aan iets grappigs wat er is gebeurd dan ga ik helemaal stukkkkkkkkkkkkkkkkk en dan kijkt iedereen me echt zo aan van :confused: wats jou probleem....
wojaaaaw dat heb ik ook!! echt erg, die binnenpretjes van mij zijn gewoon keihard te horen! :D
Origineel gepost door Zonnestraaltje
Dat is nog erger!!! Ik liep een keer langs een groepje Marokkaanse oudere mannetjes die op een bankje zaten en ik moest denken aan een opmerking van een goede vriendin van mij en safie.... Ik kon het niet meer tegenhouden, heb het echt geprobeerd, maar kon het echt niet!
Die mannen zaten me echt aan te kijken van; wat is dat voor ontspoord kind.
Wat ook heel erg is, dat je in een overvolle bus of trein zit en je krijgt ineens zo'n aanval dat je moet lachen om iets wat je hebt meegemaakt.
Ik doe dat net of ik moet hoesten.... kuche kuche kuche :D
Ik zat laatst te praten met een vriend van mijn broer en hij zei tegen mij: jem3arejijd reknath en ik verstond jem3arejid akalou en ik kijk zo :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: en ik zeg tegen hem: Wat zeg je?????? en toen zei hij jem3arejij reknath... nou wallah.. ik dacht dat ik dood ging, en de volgende dag in de treib dacht ik er weer aan en ik kwam niet meer bij....
hahahahaha..
even vertalen... hij zei... dat de verveling steeds groter werd, en ik dacht dat hij zei.. dat zijn dinges groter werd...
mimi3000
23-01-2003, 14:47
hahahahaha wajamaa ik heb het zelfs achter de pc....soms ga ik helemaal stuk en dan kijkt mijn moeder me echt zo aan van....ziek kind!!
mimi3000
23-01-2003, 14:49
wahahahahahahahahha nadiaaaaaaaaaaaaa ik ga helemaal stukkkkkkkk
mimi3000
23-01-2003, 14:50
was dat nou nodig Junkie???????????????? :rolleyes: :rolleyes:
Ik word steeds meliger....Whuahahahahahahahahahahahahahaha
assiatje
23-01-2003, 15:02
just like me laat zo is leuk ik ben ook zo en als ze het niet grappig vindden PECH
Haha en ik moet lachen om haha lachen om.. :confused:
Ja razer daar moet ik zo om lachan hahahahahahaha
Origineel gepost door nadia01
Ja razer daar moet ik zo om lachan hahahahahahaha
Tering Jantje... zie nog steeds geen smilies??? ben ik de enige??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.